Kwark bij je appel en 1 bh minder?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef the85mc het volgende:
Laat ik ook maar eens een lijstje doen, al lang niet gedaan.
O: 3 bth pindakaas, smeerkaas, beker melk
T banaan
L: 4 bth kip, smeerkaas
T: appel
D: denk pasta met kip, broccoli, paprika, zongedroogde tomaat, pesto en mozzarella.
T: even de stad in, denk 2-3 speciaal biertjes doen.
Wel redelijk lijstje maar met veel KH's..
Tis dus niet alleen ieder level 10 dagen lang doen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoface, ik heb Jillian! Maar hoe krijgen we het handig van mij naar jou
Jawel, maar ik begreep dat je nu alleen level 1 had?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis dus niet alleen ieder level 10 dagen lang doen?
Klopt! Moet die andere levels idd nog zien te fixenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik begreep dat je nu alleen level 1 had?2 en 3 zijn aparte viddies
Die ik postte heeft alle 3 levelsquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! Moet die andere levels idd nog zien te fixenWaar heb jij ze vandaan?
Ik ga even het huis flink poetsen. Saartje is voor het eerst bij de opvang, om 13.00u moet ik haar gaan halen. Dus heb nu eindelijk tijd om flink te poetsen! Is ook een soort work-out, toch?
V1z had ze dus alledrie gepostquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! Moet die andere levels idd nog zien te fixenWaar heb jij ze vandaan?
Ik ga even het huis flink poetsen. Saartje is voor het eerst bij de opvang, om 13.00u moet ik haar gaan halen. Dus heb nu eindelijk tijd om flink te poetsen! Is ook een soort work-out, toch?
DM!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoface, ik heb Jillian! Maar hoe krijgen we het handig van mij naar jou
Wanneer ga je mee doen aan een bodybuildingwedstrijd? Dan markeer ik die datum alvast in mijn agenda en begin ik alvast met spandoeken maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Mufasa208 het volgende:
Wel meegelurkt in de tussentijd, dus felicitaties voor de afgestudeerde, de gelukte sollicitatie, gelukkige eigenaren van een huis en beterschap aan de zieke.
Heb de afgelopen dagen wat meer buiten de deur gegeten in de avond, eergister Vapiano's pasta met ossehaas en gister bij mijn zwager gegeten. Mijn schoonfamilie is cewl, lief is weg en kan overal blijven eten.Was gister wel verdomd mistig in de avond.
Mijn taille slinkt!Moet een extra gaatje in mijn riem maken, ben wel bijna een kilo zwaarder.
Edit. Jillian is wel erg bikkel! Totaal andere belasting van het lichaam, een combinatie van spieropbouw, krachtuithoudingsvermogen en opbouw van conditie.
Ik las "stinkt". Vond dequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Mufasa208 het volgende:
Mijn taille slinkt!Moet een extra gaatje in mijn riem maken, ben wel bijna een kilo zwaarder.
Oh, had ik dus ook niet gezien. Soz Vaiz! En wederom bedankt, ga ik daar vanavond of morgen eens mee beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
V1z had ze dus alledrie gepostHad ik ook niet gezien
![]()
Oe, is dat erg wennen, Saartje bij de opvang? En ja, van poetsen krijg ik het ook altijd wel warm
I've been compromised! Oh noes!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wanneer ga je mee doen aan een bodybuildingwedstrijd? Dan markeer ik die datum alvast in mijn agenda en begin ik alvast met spandoeken maken.
Nop. Na 10 dagen level 2 en vanaf dag 20 level 2.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Et voila!
En volgens mij inderdaad de bedoeling dat je 30 dagen level 1 doet
Kijken zeker, maar meedoenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef loveli het volgende:
Elfstedentocht, iemand? Uniek, doet jouw vent mee?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:16 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
I've been compromised! Oh noes!![]()
In december is een wedstrijd, maar weet niet of me dat uberhaupt nog wel trekt. Heb ik iig wel ubersupport!
Mijn teen doet al pijn zonder elfstedentocht, dus ik sla over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef loveli het volgende:
Elfstedentocht, iemand? Uniek, doet jouw vent mee?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:
Pas maar op Fries, wij hebben de oorlog al een keer eerder gewonnen tegen jullie!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha, tjsa een drent en ijs: dat is geen goede combi. Die kennen alleen zand
Scheelt dat ik geen Fries ben, maar een Overijsselaar..quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Pas maar op Fries, wij hebben de oorlog al een keer eerder gewonnen tegen jullie!
Vandaar die voorliefde voor ijs *harhar*quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen Fries ben, maar een Overijsselaar..
lekker, mootje! Ik heb zo'n zin in het weekend. Koud buiten, warm binnen, lekker neits doen. Had plannen om te gaan schaatsen, maar met -20 lijkt me dat wellicht wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
krentenbollen
Ging nog éven terug vanochtend. Word net wakker
Poeh! -20. Natuurlijk ben je wel actief met schaatsen, maar dan nog lijkt het me lastig tegenop te kleden als je óók nog enige vorm van bewegingsvrijheid wilt!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lekker, mootje! Ik heb zo'n zin in het weekend. Koud buiten, warm binnen, lekker neits doen. Had plannen om te gaan schaatsen, maar met -20 lijkt me dat wellicht wat teveel van het goede.
Gewoon je schaatspak vullen met kranten, deden ze in '63 ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Poeh! -20. Natuurlijk ben je wel actief met schaatsen, maar dan nog lijkt het me lastig tegenop te kleden als je óók nog enige vorm van bewegingsvrijheid wilt!
Ik heb gister andere tijden sport zitten kijken over diezelfde elfstedentocht, maar ik kreeg het al koud bij het kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon je schaatspak vullen met kranten, deden ze in '63 ook.
Snowboardkleding en thermoondergoed is dan best fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Poeh! -20. Natuurlijk ben je wel actief met schaatsen, maar dan nog lijkt het me lastig tegenop te kleden als je óók nog enige vorm van bewegingsvrijheid wilt!
Oehhh. Wel fijn, of niet? Om dat af te sluiten.quote:
En de Urbanathlon heb je wel gehaaldquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Weet je hoe lang ik vecht om onder het dons vandaan te komen?
Heej, jij ook al. Had je de onmeunige bultburger al geprobeerd? Dit jaar is het de spies onwies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen Fries ben, maar een Overijsselaar..
Toen was het geen -20!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En de Urbanathlon heb je wel gehaald
Oh my, nog een topic-poeet! xD V1z, je krijgt concurrentiequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Heej, jij ook al. Had je de onmeunige bultburger al geprobeerd? Dit jaar is het de spies onwies.
Ik merk 'tquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh my, nog een topic-poeet! xD V1z, je krijgt concurrentie
De bultburger? Van De bult, achter steenwijk? Ik ken t niet eerrlijk gezegd.. Eigenlijk was ik overijsselaar, nu utrechter..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Heej, jij ook al. Had je de onmeunige bultburger al geprobeerd? Dit jaar is het de spies onwies.
Bij Enschede.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
De bultburger? Van De bult, achter steenwijk? Ik ken t niet eerrlijk gezegd.. Eigenlijk was ik overijsselaar, nu utrechter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |