Klopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Portugal heeft wel een heerlijk elftal hoor, die zijn beter dan nederland
Spanje mist stootkracht en een spits. Als je als 'sterkste team' wordt gezien is dat niet prettig. Daarnaast vind ik de verdediging, zeker op de flanken, niet zo sterk (Alba is een halve linksbuiten)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Spanje op zijn retour, heeft er weer iemand naar VI gekeken? Xavi is de oudste met 33 en die is wat blessure gevoelig. Ja ze spelen veel wedstrijden, maar ik zou er zeker nog rekening mee houden. Want ook de basiself van Duitsland hebben aardig wat wedstrijdjes in de benen straks.
Klose is ook niet meer de jongste . En achterin staat Hummels (uitstekende verdediger , maar nog nat soms achter zijn oren) en Badstuber... tja daar word je niet bang van als aanvallerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zeker, maar nogmaals: geen killers. Daar waar Duitsland juist altijd bekent om stond. Leuk al die geweldige voetballers. maar wij willen Weltmeister worden!
wel een heerlijk elftal, naast ronaldo ook nog duracel konijntjes als Meireles, Moutinho, Veloso, Coentrao, Pereira etc. Fysiek sterk, technisch super en ook nog killers als het moet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:44 schreef sausagin het volgende:
Portugal gaat zich misschien niet eens kwalificeren , maar als ze wel op het WK staan spelen ze wel een rol ja
Spanje heeft niet het scorende vermogen van Duitsland, dat ben ik met je eens. Al is het voor de tegenstand te hopen dat Villa niet weer topfit wordt, want dan is dat probleem voor een groot deel opgelost. Ik vind de verdediging van Spanje vergelijkbaar met die van de Duitsers. Ik vind het centrale Duitse duo ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje mist stootkracht en een spits. Als je als 'sterkste team' wordt gezien is dat niet prettig. Daarnaast vind ik de verdediging, zeker op de flanken, niet zo sterk (Alba is een halve linksbuiten)
Ze kunnen nog wel aardig mee hoor, maar zijn niet meer zo goed als voorheen.
Verdediging is niet best, onstabiel en te jong. Maar eigenlijk geldt dat zowat voor elk land dat een kanshebber is, argentinie, brazilie und so weiterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klose is ook niet meer de jongste . En achterin staat Hummels (uitstekende verdediger , maar nog nat soms achter zijn oren) en Badstuber... tja daar word je niet bang van als aanvaller
Die van Portugal is wel aardig .quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Verdediging is niet best, onstabiel en te jong. Maar eigenlijk geldt dat zowat voor elk land dat een kanshebber is, argentinie, brazilie und so weiter
yup, maar geen absolute kanshebber. hebben geen topspits, ja, Postiga, maar dat is geen topspits. Coentrao is welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Portugal is wel aardig .
oja, die Badstuber mag daar ook nog steeds aanklotenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Spanje heeft niet het scorende vermogen van Duitsland, dat ben ik met je eens. Al is het voor de tegenstand te hopen dat Villa niet weer topfit wordt, want dan is dat probleem voor een groot deel opgelost. Ik vind de verdediging van Spanje vergelijkbaar met die van de Duitsers. Ik vind het centrale Duitse duo ook maar zo zo.
Badstumper, maar nog altijd net iets beter dan de verdediging van Argentinie en braziliequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, die Badstuber mag daar ook nog steeds aankloten
En je zal ook geen leuke dag hebben tegen Pepe en Alves .quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
yup, maar geen absolute kanshebber. hebben geen topspits, ja, Postiga, maar dat is geen topspits. Coentrao is wel
Thiago Silva en Dante , mwa je kan het slechter treffenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Badstumper, maar nog altijd net iets beter dan de verdediging van Argentinie en brazilie
Nederland is beter dan Portugal in wedstrijden tegen andere landen. In onderlinge wedstrijden maakt Nederland nooit echt een schijn van kans.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Portugal heeft wel een heerlijk elftal hoor, die zijn beter dan nederland
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Thiago Silva en Dante , mwa je kan het slechter treffen
hummels is beter dan die 2quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Thiago Silva en Dante , mwa je kan het slechter treffen
portugal heeft wel de winnaarsmentaliteit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Nederland is beter dan Portugal in wedstrijden tegen andere landen. In onderlinge wedstrijden maakt Nederland nooit echt een schijn van kans.
Dan moeten we al terug naar Richard Witschge.
Hummels moet meer ervaring opdoen . Voetballend is die zeker beter jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
[..]
hummels is beter dan die 2
bleef prima staande tegen ronaldo tegen madrid. we zullen zien of hij ook in het laatste stadium van de CL staande blijftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hummels moet meer ervaring opdoen . Voetballend is die zeker beter ja
Ik heb het niet over nederland, portugal heeft inderdaad een heerlijk elftal ja, dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Oh, Portugal heeft een 'heerlijk' (gaye belgische term) elftal.Nederland uiteraard niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |