hij steekt zijn nek uit voor ajaxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is er met die gast z'n nek? Lijkt E.T. wel.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij steekt zijn nek uit voor ajax
Zolang ze bij Feyenoord feest vieren alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl ze tweede zijn geworden kan ik ze helemaal niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Veel ajacieden die de wederopstanding van Feijenoord nog niet geaccepteerd hebben zie ik.
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang ze bij Feyenoord feest vieren alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl ze tweede zijn geworden kan ik ze helemaal niet serieus nemen.
Wij vieren alleen feest als we een prestatie hebben neer gezet dat is het verschilquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.
Dacht dat ik in het klassiekertopic zat dus never mindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij vieren alleen feest als we een prestatie hebben neer gezet dat is het verschil
Niets mis met z'n nek. Wel met z'n houding (schouders).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is er met die gast z'n nek? Lijkt E.T. wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Op gelijke hoogte bedoel je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Hopen dat Zwolle enorm stunt en we staan na zondag 2 punten achter op psv.
Ik was het helemaal vergeten na de eerste helft, je hebt me net een heerlijke verrassing bezorgd!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef badboynova het volgende:
PSVEEEEEEEEEEEEEEmoet dat nou een titel kandidaat zijn.
Natuurlijk wint Ajax, kom op zeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Neuroscience het volgende:
Als Ajax wint overmorgen wordt dit één van de betere weekenden in tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |