Lijkt me wel grappig een keer. Maar je hebt wel iemand anders nodig want anders is het niet actief genoeg in dat soort topicsquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig een keer. Maar je hebt wel iemand anders nodig want anders is het niet actief genoeg in dat soort topics
Ik denk dat je helemaal gaar bent om 12 uur snachtsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig een keer. Maar je hebt wel iemand anders nodig want anders is het niet actief genoeg in dat soort topics
Ach ja, dat hoort erbij. Je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gaar bent om 12 uur snachts
Hypocrietquote:
2Happy4Uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
zo gaar was ik niet eens toenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, dat hoort erbij. Je moet er wat voor over hebben
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2Happy4UBest wel hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wij
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Focking vet!quote:
Ik ook niet maar dat was ook niet een hele dagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo gaar was ik niet eens toen
begon pas om 8 uur ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat was ook niet een hele dag![]()
Ze is leuker dan die muts die er altijd naast staatquote:
die peerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is leuker dan die muts die er altijd naast staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |