Beetje tandpasta doet soms wonderen als het een klein krasje is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:22 schreef DutchSL het volgende:
CD inderdaad kapot![]()
Iemand coins kopen op PS3?![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:22 schreef DutchSL het volgende:
CD inderdaad kapot![]()
Iemand coins kopen op PS3?![]()
Geen krasje, de CD is een beetje doorgebogen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beetje tandpasta doet soms wonderen als het een klein krasje is.
Ik heb mijn duurdere team ook weggedaan. Nu lekker met m'n Brazilianen en Duitsers 3-5-2 spelen. Gaat alweer beter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk er nu alweer over na om dit team te verkopen![]()
[ afbeelding ]
Mijn andere 4222 team loopt echt heerlijk, maar dat is silver en dan ben je om de een of andere reden toch wat minder kwetsbaar tegen mensen die alleen containen en counteren..bij dit team gaat het keer op keer keihard mis. 6 potjes gespeeld, 3 van verloren en in totaal denk ik iets van 15 tegengoals..gaat echt nergens over. Opzich hoeft dat nog niet eens zo erg te zijn, maar ook geen enkele wedstrijd echt leuk of dominant gespeeld
quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen krasje, de CD is een beetje doorgebogen.
Vind het niet eens erg.
Dit is gewoon zo ziek dat het niet leuk meer is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk er nu alweer over na om dit team te verkopen![]()
[ afbeelding ]
Mijn andere 4222 team loopt echt heerlijk, maar dat is silver en dan ben je om de een of andere reden toch wat minder kwetsbaar tegen mensen die alleen containen en counteren..bij dit team gaat het keer op keer keihard mis. 6 potjes gespeeld, 3 van verloren en in totaal denk ik iets van 15 tegengoals..gaat echt nergens over. Opzich hoeft dat nog niet eens zo erg te zijn, maar ook geen enkele wedstrijd echt leuk of dominant gespeeld
Ja het is de handicap!1!11!quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb gewoon deels budget met twee toppers erin en dat loopt perfect.
[..]
Dit is gewoon zo ziek dat het niet leuk meer is.
Die mysterieuze kracht heet verslaving, maar telkens? Ik ben 1x gestopt eind december en was nu 1x weer begonnen, alleen maar vanwege dat fok toernooi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:39 schreef n0ir het volgende:
[..]Je klinkt alsof een mysterieuze kracht je telkens weer dwingt om Fifa te spelen.
Als het je zo gefrustreerd maakt is het inderdaad beter dat je niet meer speelt. Dan is het gewoon niet voor jou. Misschien moet je proberen wat meer relaxed in het leven te staan en dingen wat meer te relativeren.
Jeetje.
Ik heb ook geen flauw idee, daarom zei ik "misschien". Maar als je privé in een kutsituatie zit kan ik me voorstellen waar die frustratie vandaan komt. Succes ermeequote:Op woensdag 16 januari 2013 03:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die mysterieuze kracht heet verslaving, maar telkens? Ik ben 1x gestopt eind december en was nu 1x weer begonnen, alleen maar vanwege dat fok toernooi.
Verder heb jij geen flauw idee van hoe ik het leven sta, ik ben normaal juist erg relaxed en rustig (lees: saai), maar zit nu privé in een kut situatie en dan nog laat ik me eigenlijk nooit gaan op nu een klein momentje na. En dan nog was het meer ongelukkig dan echt agressief dat ik die CD molde.
Moest er ook al gelijk om lachen, zit er helemaal niet mee hoor.
Ik merk wel dat ik alleen geslacht word als ik veel R1/RB gebruik om druk te zetten met een A.I mannetje. Als die A.I man dan niet goed loopt, ontstaat er een gapend gat in m'n verdediging.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja het is de handicap!1!11!
Ik weet het ook niet..ik ben iig te verziekt door 3-5-2 dat ik amper met andere formaties kan spelen nu...met silvers kom ik er prima mee weg maar die hele engine voelt meteen anders aan..met golds ga ik gewoon dood door non-stop kutcounters, zeker met 2 high att verdedigers erbij
Ik vind het heel schattig en lief dat je zo'n heel betoog schrijft voor me, maar ik kan dus juist alleen met 3-5-2 spelen en weet heel goed hoe het werkt. Die 3-5-2 gold teams spelen fantastisch, maar omdat ik met silvers dus wel met andere formaties kan spelen hoopte ik dat het hier ook zo wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 03:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik alleen geslacht word als ik veel R1/RB gebruik om druk te zetten met een A.I mannetje. Als die A.I man dan niet goed loopt, ontstaat er een gapend gat in m'n verdediging.
Wat bij 3-5-2 erg belangrijk is, is dat je niet met te veel man naar voren gaat. Zorg altijd dat als 1 of 2 van je spelers uit de CDM of CB linie mee naar voren zijn, je niet door het midden gaat aanvallen. Je CAM verliest namelijk vaak de bal in de as van het veld en als je tegenstander daar de bal oppikt is het een eitje om met een L1+driehoekje/LB+Y balletje een man 1-op-1 te zetten met je keeper.
Nog iets belangrijks is dat je LM en RM in ieder geval geen High/Low hebben en/of minder dan 60 defending. Vaak gaan je tegenstander namelijk om je middenveld heen om het gat in de hoek van het veld te zoeken en te crossen. Ik heb al meer potjes met grote cijfers verloren, omdat mijn LM en RM niet meeverdedigden.
Het laatste en natuurlijk allerbelangrijkste is dat je geen verdedigers met High attacking workrate neemt. Het probleem is dat die verdedigers altijd mee gaan met de corners of met een L1/LB pass helemaal doorlopen tot de 16. Zorg dus altijd dat je minstens 1 verdediger met Low/High hebt, zoals Diakite of Gamberini, die in het centrum staat.
Wat je nog aan je speelstijl kunt veranderen is dat je geen L1/LB passes geeft met je achterste linie en dat je meerdere verdedigers handmatig naar achteren laat lopen door te switchen met L1/LB en schakelen op handmatig. Als ik mij grotendeels aan dit advies houd, dan verlies ik nooit met meer dan 2-0. Meestal gooi ik de tactiek op verdedigend (niet ultra-verdedigend, want dan gaat het mis) en counter. Als je dan 2 High/High middenvelders hebt, zul je zien dat je tegenstander weinig kans maakt om te scoren.
Ik zou zeggen probeer het eens, want dit is ook waar ik elke keer op terugval als ik veel verlies en mezelf erop betrap dat ik veel te aanvallend speel. Soms kom je gewoon tegen tegenstanders die beter zijn dan jij en dat moet je dan ook accepteren en niet de dominante partij willen zijn. Willem II en De Graafschap zie je toch ook niet ultra-aanvallend spelen tegen Ajax? Toch hebben ze wel eens gewonnen, puur omdat ze profiteerde van het aanvallende spel van Ajax. Barca-Celtic, zelfde verhaal. Haat iedereen Celtic? Nee.
Dit was mijn betoog en hier moet u het mee doen. Fijne nacht.
Overigens is 4-2-2-2 naar mijn mening de meest defensieve opstelling op de 5atb's na. Als je je tactiek op defensief zet speel je eigenlijk geen 6atb. Ik kom er in ieder geval niet doorheen als ik tegen een 4-2-2-2 team speel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig en lief dat je zo'n heel betoog schrijft voor me, maar ik kan dus juist alleen met 3-5-2 spelen en weet heel goed hoe het werkt. Die 3-5-2 gold teams spelen fantastisch, maar omdat ik met silvers dus wel met andere formaties kan spelen hoopte ik dat het hier ook zo was
Dat switchen naar defensive/ultra defensive ligt me ook niet zo. Laat mij maar lekker domineren en af en toe verliezen daardoor..in 3-5-2 kan je prima op balanced of zelfs op attacking spelen. Echt onzin om daarmee op defensive te gaan spelen imo
lol, ik vind 4-2-2-2 juist erg aanvallendquote:Op woensdag 16 januari 2013 03:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Overigens is 4-2-2-2 naar mijn mening de meest defensieve opstelling op de 5atb's na. Als je je tactiek op defensief zet speel je eigenlijk geen 6atb. Ik kom er in ieder geval niet doorheen als ik tegen een 4-2-2-2 team speel.
LM en RM zijn eigenlijk gewoon CM's. Iets wat mij opviel bij het maken van de chemisty berekeningen voor de site was dat de CDM posities eigenlijk niet meer als middenvelders worden gezien. 4-2-3-1 is eigenlijk net zo verdedigend, misschien nog wel verdedigender dan 4-2-2-2.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, ik vind 4-2-2-2 juist erg aanvallend
En dat 6atb is een grapje neem ik aan, aangezien 3-5-2 met jouw defensive dan 5atb of zelfs 7atb zou worden. Maar dat soort opmerkingen maken we hier juist altijd belachelijk met een mooie Aad de Mos verwijzing
Meest aanvallend zijn de 3atb formaties behalve 3-5-2, minst aanvallend alle 5atb. Daartussen zou ik ze zo zetten van aanvallend naar verdedigend:
4-5-1
4-2-2-2
4-1-2-1-2
4-3-1-2
4-4-2
3-5-2
4-2-3-1
4-4-1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |