abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121830481
Waar lees je dat?
pi_121830516
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef hlmllp het volgende:
Waar lees je dat?
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef hlmllp het volgende:

[..]

Ja.

Om problemen op te lossen moet je ze abstract maken.

Wil je daar niet aan, dan veel succes met verwelken.
Zie deze post en waar het een reactie op is.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121830584
Er zit een tussenweg tussen een topic niet lezen en een topic incl. alle reacties lezen.

Na een tijdje lezen vat je de strekking wel en heb je het dus gelezen.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:30:39 #179
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_121847173
Ja ik heb ook hele lijsten met stoornissen en etiketten opgeplakt gekregen. Ik kwam er niks verder mee, daarom heb ik het heft in eigen handen genomen en kijk ik nu naar wat ik wel kan in plaats van niet.

Blijf je alleen aanstippen wat je niet kan en hoe erg en zielig je wel niet bent? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg voor je dat je niet gezond bent, maar kom hier dan niet huilen hoe erg het wel niet met je is..

Ga wat constructiefs doen man..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_121847622
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Retronix het volgende:
Ja ik heb ook hele lijsten met stoornissen en etiketten opgeplakt gekregen. Ik kwam er niks verder mee, daarom heb ik het heft in eigen handen genomen en kijk ik nu naar wat ik wel kan in plaats van niet.

Blijf je alleen aanstippen wat je niet kan en hoe erg en zielig je wel niet bent? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg voor je dat je niet gezond bent, maar kom hier dan niet huilen hoe erg het wel niet met je is..

Ga wat constructiefs doen man..
De enige vraag die ik heb gehad is, hoe takkel ik agressie en woede. En in plaats van dat er wat advies komt wat ook daadwerkelijk helpt krijg ik mensen die de woede en agressie opwekken. (Daar bedoel ik ook een heleboel mensen niet mee, want er zijn een aantal mensen die er goed helpen :) )

Als er dan bijvoorbeeld iemand komt die zegt dat ik moet hardlopen en dat dan alles gewoon weer goed is, dan word ik inderdaad een beetje boos, want ik heb inmiddels heel veel hardgelopen (laat staan wielrennen, dat heb ik nog veel meer gedaan), maar het enige wat dat doet is me aanzetten tot denken, wat er dan weer voor zorgd dat ik alleen amar depressief word. Overigens ontsteken mijn benen en rug als ik me te veel, te lang inspan.

Nogmaals, ik ben de laatste persoon die wegkwijnt in zelfmedelijden.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 21 januari 2013 @ 16:09:20 #181
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_121849003
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

De enige vraag die ik heb gehad is, hoe takkel ik agressie en woede. En in plaats van dat er wat advies komt wat ook daadwerkelijk helpt krijg ik mensen die de woede en agressie opwekken. (Daar bedoel ik ook een heleboel mensen niet mee, want er zijn een aantal mensen die er goed helpen :) )

Als er dan bijvoorbeeld iemand komt die zegt dat ik moet hardlopen en dat dan alles gewoon weer goed is, dan word ik inderdaad een beetje boos, want ik heb inmiddels heel veel hardgelopen (laat staan wielrennen, dat heb ik nog veel meer gedaan), maar het enige wat dat doet is me aanzetten tot denken, wat er dan weer voor zorgd dat ik alleen amar depressief word. Overigens ontsteken mijn benen en rug als ik me te veel, te lang inspan.

Nogmaals, ik ben de laatste persoon die wegkwijnt in zelfmedelijden.
Ja maar kijk hoeveel tijd je besteed met aanstippen wat je niet kan in plaats van wel hier.. Wat wil je nou?
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_121849249
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Retronix het volgende:

[..]

Ja maar kijk hoeveel tijd je besteed met aanstippen wat je niet kan in plaats van wel hier.. Wat wil je nou?
Er zijn vragen en suggestisch. Daar geef ik simpelweg antwoord op, ik kan wel gaan opsommen wat er allemaal is, maar dat is nog een stuk langer dan dit topic en dat lijkt me niet zo relevant.
pi_121850205
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Retronix het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat hij niet weer boos wordt.

Hij wil namelijk alleen horen dat hij er niets aan kan doen en oplossingen zijn te bedreigend.

Dreiging = agressie.

En aangezien hij alleen ja-knikkers wil zien blijft hij in het zelfde cirkeltje hangen.

Maar laat hem dat maar niet horen, anders wordt hij boos.
pi_121850614
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef hlmllp het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat hij niet weer boos wordt.

Hij wil namelijk alleen horen dat hij er niets aan kan doen en oplossingen zijn te bedreigend.

Dreiging = agressie.

En aangezien hij alleen ja-knikkers wil zien blijft hij in het zelfde cirkeltje hangen.

Maar laat hem dat maar niet horen, anders wordt hij boos.
Domme mensen op FOK! :{
  maandag 21 januari 2013 @ 16:52:51 #185
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_121850938
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Domme mensen op FOK! :{
Luister, mijn leven is ook verre van perfect.. Ik ben een meester in negatief denken en handelen, ook al probeer ik positief te zijn. Ik zit hier niet om je onderuit te halen of te treiteren, ik probeer gewoon mijn kijk op jou situatie te geven. Ik weet verder niks van jou leven, ik hoop alleen dat ik je tips kan geven en ervaringen kan uitwisselen.

Een ding weet ik wel, soms als je merkt dat dingen om je heen niet veranderen kun je maar beter zelf veranderen, hoe moeilijk dat ook is..

Wat voor mij ook altijd hielp is relativeren, bijvoorbeeld je eigen situatie vergelijken met iemand die echt in levensbedreigende problemen zit in een ontwikkelingsland.

Kijken naar wat je wel hebt en kan in plaats van wat niet
  maandag 21 januari 2013 @ 18:52:25 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121855457
laten we elkaar niet op de persoon gaan aanvallen enzo...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121855756
Ik kan je er niet zo goed met helpen, worstel er zelf ook erg mee :(
pi_121875737
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Heel erg veel, kan ik denk ik wel zeggen. Mijn brein is nogal naar de maan gegaan na twee psychoses die bijna in elkaar over gingen. Waardoor ik vrijwel niet kan denken. (mijn IQ qua verwerkingssnelheid is 30 punten gezakt)
Vrij veel frustratie op het gebied van familie en vroegere vrienden. Veel ruzies, vaak vernederd, veel verdriet gezien, vooral laatste tijd. Ik heb een lichamelijke handicap.
Ohja en iedereen zegt altijd dat ik het rustiger aan moet doen, dat ik dingen niet aan kan, et cetera. En nu maakt 1 of ander lachende hangjongere op straat mij al pissed off en dan moet ik mij al inhouden, puur en alleen omdat ik er niet tegen kan dat hij lacht.

Ik denk dat ik nog wel 100 dingen kan noemen, maar pfff....
Exact het zelfde gehad een paar jaar geleden. Probleem was alleen dat ik me niet kon beheersen en ze daadwerkelijk uitschold als ze zaten te lachen. Af en toe ook bedreigen. Na een paar jaar overgewaaid, ben er nu vanaf.
pi_121878066
TS, in een ander topic heb jij het over seksueel misbruik.
Verklaart dit jouw woede niet?
pi_121878178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Ambipur het volgende:
TS, in een ander topic heb jij het over seksueel misbruik.
Verklaart dit jouw woede niet?
Misschien dat er weinig FOK!ers zijn die het geloven, maar seksueel misbruik is niet relevant aan mijn andere klachten (wat mij betrefd.)

1 keer geprobeerd aan te kaarten bij m'n psychiater, probeerde dit subtiel te doen en toen maakte ze me uit voor pedo :')
pi_121878367
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Misschien dat er weinig FOK!ers zijn die het geloven, maar seksueel misbruik is niet relevant aan mijn andere klachten (wat mij betrefd.)

1 keer geprobeerd aan te kaarten bij m'n psychiater, probeerde dit subtiel te doen en toen maakte ze me uit voor pedo :')
:) Ik denk dat dat de basis vormt.... Zou je toch daarop richten.
pi_121878467
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:) Ik denk dat dat de basis vormt.... Zou je toch daarop richten.
Waren zat klachten voor dat, genoeg trauma's buiten dat om. It happened en voel me er eigenlijk niet veel kutter over dan het einde van mijn gemiddelde weekend in mijn die-hard party periode.
Daarnaast heb ik weinig zin; of misschien wel angst om in het onderbewuste van mijn verleden te gaan zitten graven, ik vraag mij af of mijn brein me niet gewoon vraagt het te vergeten.
pi_121878578
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Waren zat klachten voor dat, genoeg trauma's buiten dat om. It happened en voel me er eigenlijk niet veel kutter over dan het einde van mijn gemiddelde weekend in mijn die-hard party periode.
Daarnaast heb ik weinig zin; of misschien wel angst om in het onderbewuste van mijn verleden te gaan zitten graven, ik vraag mij af of mijn brein me niet gewoon vraagt het te vergeten.
Jouw brein zal nooit vergeten.. Je moet je gevoelens confronteren. Been there, doing it now.
Ga naar een goede psycholoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')