Omgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:22 schreef fluutske het volgende:
Vandaag zijn bij ons de cijfers bekend geworden. Slagingspercentage was 30%
Is dat inclusief of exclusief recidivisten? Dat kan een grote verschil maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:22 schreef fluutske het volgende:
Vandaag zijn bij ons de cijfers bekend geworden. Slagingspercentage was 30%
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef ikwordra het volgende:
Ik hoop voor ze inclusief![]()
Vandaag mail gehad dat de uitslag op zijn vroegst vrijdag komt.
Ik hoorde dat een docent bij ons pas dit weekend is begonnen met nakijken!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef ikwordra het volgende:
Ik hoop voor ze inclusief![]()
Vandaag mail gehad dat de uitslag op zijn vroegst vrijdag komt.
Tsjah je mot ergens beginnen, maar als je aantoont dat je hard aan de slag kan en goed bezig bent zal dat snel erkend worden. Dus complexere maar leukere taken om te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef MJ23 het volgende:
Vandaag lekker de hele dag afgevinkt jeeeej
Welke secties doe je nu dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:12 schreef MJ23 het volgende:
Ja klopt, ik vind het ook niet erg om te doen bij m'n stage. Hoop dat ik morgen wel wat anders mag doen :p Twijfel wel alleen steeds of m'n werktempo goed is, dat het misschien te langzaam is..
Dat is ook binnen 10 minuten gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef xminator het volgende:
Ah dat is een rotklus, dan krijg je binnenkort vast wel de controle van liquide middelen.
Nee joh, ook nog drie standaardbankverklaringen doorakkeren!quote:
Doe je goed dan, zeker alleen de aansluitingen? Geen cash cut off?quote:
Daarna mag hij waarschijnlijk een paar keer de transitoriacontrole uitvoeren. Saaie rotklusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef xminator het volgende:
Ah dat is een rotklus, dan krijg je binnenkort vast wel de controle van liquide middelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |