Zonder dat ik er ziek van wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
Alles wat je door je strot kan krijgen is eetbaar.
In bijna alles zit zout. Ook hier in.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Even de ingrediëntenlijst bekijken. Pas op als er zout in zit, dat moet je echt niet over datum eten.
Natuurlijk zit er zout in.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Even de ingrediëntenlijst bekijken. Pas op als er zout in zit, dat moet je echt niet over datum eten.
Is nooit 100% te garanderen.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Oerbeer het volgende:
Oké ik probeer het gewoon. Smaakt of ruikt het raar dan gooi ik het weer weg.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooi dat het toch heeft gesmaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima. Geen raar smaakje of iets. Gewoon poedersoep
Ik hou het vooralsnog binnen. Mocht ik vannacht in een stuip liggen door bedorven soep dan zal ik het posten. Maar daar ga ik niet van uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef LuisLopez het volgende:
[..]
Mooi dat het toch heeft gesmaakt
Weten we ook gelijk dat je poedersoep 1 jaar na de houdbaarheidsdatum toch kan eten
Mooi.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima. Geen raar smaakje of iets. Gewoon poedersoep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |