Mijn perceptie van jouw verhaal is meer levenswijsheid? Dat is vreemdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
meer levenswijsheid![]()
e
[..]
eigen iperium krijg je niet zomaar mijnes is nog klein maar wel groeiende
[..]
voc mentaliteit
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Argumenten please, wat zijn jouw bezwaren tegen hem?
Jaloeziequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Argumenten please, wat zijn jouw bezwaren tegen hem?
nee die moet je krijge voor je snapt wat mijn perceptie isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mijn perceptie van jouw verhaal is meer levenswijsheid? Dat is vreemd
Oh maar die wijsheid heb ik wel hoor. Echter is die bij jou ver te zoekenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee die moet je krijge voor je snapt wat mijn perceptie is
15-jarige meisjes, die zuigen echt een tennisbal door een tuinslang en je kunt ze mooi wijsmaken dat anaal heel normaal isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Jaloezie![]()
![]()
kan niks anders bedenken die lui zitten al hele avond te hate alleen omdat ik chil heb btje fokke btje fitnessen btje fuenen met matties en smatjes regelenen zijn ze ook nog jelly voor die 15 jarige chimeid
oja daarom zit je 40 u per week lekkr loonslaaf te zijn voor nauwelijks wat geldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:34 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oh maar die wijsheid heb ik wel hoor. Echter is die bij jou ver te zoeken
hahahha echt he vooral dat laatstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
15-jarige meisjes, die zuigen echt een tennisbal door een tuinslang en je kunt ze mooi wijsmaken dat anaal heel normaal is
Nee dat doe ik niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja daarom zit je 40 u per week lekkr loonslaaf te zijn voor nauwelijks wat geld
als je klaar bent met je hele week doodstuderenquote:
Hele week doodstuderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als je klaar bent met je hele week doodstuderen
Ik lag echt dubbel van het lachen achter mijn computerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Jouw humor is ver te zoeken, sorry
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik lag echt dubbel van het lachen achter mijn computer
Ach gossie gevoelig punt geraaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:44 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb al genoeg laten merken waarom dat Buffalo-Soldier geen waardig Nederlands staatburger is. Aangezien Buffalo weer vervalt in zijn jalozie verhaaltje peer ik hem eruit voor vandaag.
beetje zelfverrouwen is niks mis meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Rawberry het volgende:
Buffel is gewoon wat ijdel, moet ie nog afleren, met z'n grote mond
tja als je dat niet lukt snap ik dat je gaat haten op mensen die wel kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:51 schreef ecktebaas123 het volgende:
Wat is er mis met 15-jarige sma's fixxen?
Nee hoor. Maar ik zou wel graag willen dat je even quote waar je een gevoelig puntje zou hebben moeten geraakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach gossie gevoelig punt geraakt?
[..]
beetje zelfverrouwen is niks mis mee
Misschien kan ik je gezicht aan iets linken om je zo uit te ratten aan de sociale dienstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en ondertussen wel DM's bestoken over mijn filmpjevolgensmij ben je gaytje
ik zou je wel palen mocht ik gay zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en ondertussen wel DM's bestoken over mijn filmpjevolgensmij ben je gaytje
zulke meisjesquote:
t enige wat je ziet is me piemel en denk niet dat jij die ooit zal kunnen linken want k ben geen homo dus helaas voor jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien kan ik je gezicht aan iets linken om je zo uit te ratten aan de sociale dienstJe verdient niets minder namelijk.
haha k jou ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef Rawberry het volgende:
[..]
ik zou je wel palen mocht ik gay zijn
beestquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
haha k jou ookkeihard zonder spuug
nohomo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |