abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5605700
Ik voel me nu zo ongelovelijk kl#te....

eindelijk weer eens een leuke meid tegen gekomen, hele avond met elkaar staan dansen. Ik dacht dat het gewoon vriendschappelijk was... maar daar dacht zij dus anders over. Toen de muziek over hebben we een uur of drie met z'n tweeën buiten gezeten en uiteindelijk nog met elkaar gezoend. Ben ik zo ongelovelijk stom geweest om alleen mijn telefoon nummer te geven (van mijn verloren telefoon ) en niet haar telefoon nummer te vragen. Ben ik een keertje verliefd kan ik haar niet bereiken..... en daarom voel ik me nu heeeeeeeeeeeel kl#te

zondag 1 september 2002 @ 04:13:08 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5605707
Ik weet het niet. Ik ben moe, en ik ga zo mijn nest in.
Fijn dromen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5605779
Ook klote, opzich wel leuke avond gehad maar ik mis nog iemand...en dies niet dichtbij.

En t is heel hip om je klote te voelen...schijnt

pi_5605783
quote:
Op zondag 01 september 2002 04:57 schreef TeeWee het volgende:
Ook klote, opzich wel leuke avond gehad maar ik mis nog iemand...en dies niet dichtbij.

En t is heel hip om je klote te voelen...schijnt

Hip? Ik vind er geen reet aan.
pi_5605787
quote:
Op zondag 01 september 2002 04:58 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Hip? Ik vind er geen reet aan.

Naja onder de kakkers is het hip om depressief te zijn en je klote te voelen, want dan lijkt t net alsof je een klote leven hebt terwijl je eigenlijk alles van je pappie krijgt...maarja je moet op een of andere manier toch aandacht krijgen...
pi_5605810
quote:
Op zondag 01 september 2002 05:02 schreef TeeWee het volgende:

[..]

Naja onder de kakkers is het hip om depressief te zijn en je klote te voelen, want dan lijkt t net alsof je een klote leven hebt terwijl je eigenlijk alles van je pappie krijgt...maarja je moet op een of andere manier toch aandacht krijgen...

Jij bestudeert kakkers neem ik aan? Wanneer komt de docu. uit?
Wat is de toekomst anders dan het verleden dat zich omdraait in zijn slaap?
  zondag 1 september 2002 @ 06:26:40 #7
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_5605814
moe en alleen...
Live from the USA
pi_5605858
zwaar kut
pi_5605866
kut want mijn verbinding is kut
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zondag 1 september 2002 @ 08:44:53 #10
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_5605867
Uhm ik voel me apart en moe, t is zondagochtend en ik ben wakker en ik moet zo weg...
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_5605870
Brak
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zondag 1 september 2002 @ 09:38:34 #12
34127 M2XzeeD
Tijd voor wereldrevolutie!
pi_5605930
Ik voel me nu super,
vet kort geslapen maar ik ga vandaag het meisje wat ik tgen kwam in de trein uit lowlands weer (pcies een week geleden) en dat maakt mij blij, gelukkig gaven wij elkaar wel de goeie telefoonnummers
Nee jij trekt volle zalen!!!
  zondag 1 september 2002 @ 09:57:11 #13
14790 EvilFaith
zie signature
pi_5605954
Goed! Beetje moe, maar verder gelukkig weer goed!!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_5605970
Ik voel me perfect! Goede vooruitzichten deze week, alles lekker dus
pi_5605983
Zwaar klote, de 4e dag in het vooruitzicht waarop ik meer dan 12 uur moet werken
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_5605986
ik voel me echt superkut, eerlijkheid sux! in sommige gevallen dan...
pi_5605999
cybersailor.. denk aan het $$$
pi_5606142
ik voel me moe
pi_5608607
Moe maar voldaan.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 1 september 2002 @ 16:54:36 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5609345
Ik wil er niet aan denken.
Maar ik doe het wel.

Het houdt niet op...

Waarom kan het niet gewoon.... nouja, gewoon.
Kanniet. Denk ik.

Was ik daar maar van overtuigd.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 1 september 2002 @ 17:20:02 #21
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5609541
Ik ben nu gewoon weer boos en teleurgesteld, alles in deze vakantie ging fout of niet door.

Dus ik had gezellig afgesproken met een vriendin van me om vanavond eens naar de bios te gaan enzo. Had wel weer eens zin in een goed gesprek met haar. Maar ze zou me nog effe smsen of ze nu kon of niet want ze moest misschien werken. Dus ik nam al aan dat ze me wel zou smsen dat ze niet kon ofzo. Maar wat stuurt ze? helemaal niks!
Heb dr zelf maar gesmst paar minuten geleden dat het niet meer doorging en dat ik het stom vond dat het weer zo moest lopen. Ik check mn mail en ik zie een mailtje daarin van : wanneer spreken weer eens wat af?
Sorry hoor, maar nu ben ik dus gewoon echt heel erg teleurgesteld dat ze het gewoon vergeten is of iets dergelijks, het is echt een kuteinde van een kutvakantie.
Had dr eigenlijk best zin in gehad, maar het gaat weer niet door zoals gewoonlijk. Life sux

pi_5609761
en ik voel me (zoals al 2 maanden) klote....

leuke vakantie dit

"It's better to sit in silence and appear ignorant, than open your mouth a,d remove all doubt!"
  Knikkerking zondag 1 september 2002 @ 17:56:30 #23
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_5609883
Ik voel me RAM doorelkaar en kut van de alcohol van gister. In Maastricht kun je je namelijk niet amuseren als je niet 100% van de kaart bent. Maarja daar heb ik iedere zondag last van. Opzich niets "nieuws" dus.

Verder vraag ik me al een tijdje af waarom ik geen zin meer heb om ook maar iets te ondernemen. Sinds een paar weken/maanden heb ik geen zin meer om bijvoorbeeld te hobby-en Daar voel ik me dus ook slecht door...

zondag 1 september 2002 @ 18:19:18 #24
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_5610116
brak, zit je de hele avond aan de cola en kom je op tijd (dus voor 10 uur!!!) aan op de voetbalvereniging..moet je pas om 14 uur spelen..

naja was wel weer ff lekker...

verder betrap ik mezelf erop veel weg te dromen..naar dromen die met geen mogelijkheid gaan werken..maar ja dat maakt het dromen wel weer zo mooi

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  zondag 1 september 2002 @ 18:22:01 #25
22259 Fogerty
slapende account
pi_5610152
Wel goed
Ik ben nog steeds bezig met het maken van allerlei wilde plannen waarvan ik 80% niet zal uitvoeren. Maar dat maakt voor de voorpret helemaal niets uit
Hieperdepiep hoera!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')