eindelijk weer eens een leuke meid tegen gekomen, hele avond met elkaar staan dansen. Ik dacht dat het gewoon vriendschappelijk was... maar daar dacht zij dus anders over. Toen de muziek over hebben we een uur of drie met z'n tweeën buiten gezeten en uiteindelijk nog met elkaar gezoend. Ben ik zo ongelovelijk stom geweest om alleen mijn telefoon nummer te geven (van mijn verloren telefoon ) en niet haar telefoon nummer te vragen. Ben ik een keertje verliefd kan ik haar niet bereiken..... en daarom voel ik me nu heeeeeeeeeeeel kl#te
En t is heel hip om je klote te voelen...schijnt
quote:Hip? Ik vind er geen reet aan.
Op zondag 01 september 2002 04:57 schreef TeeWee het volgende:
Ook klote, opzich wel leuke avond gehad maar ik mis nog iemand...en dies niet dichtbij.En t is heel hip om je klote te voelen...schijnt
quote:Naja onder de kakkers is het hip om depressief te zijn en je klote te voelen, want dan lijkt t net alsof je een klote leven hebt terwijl je eigenlijk alles van je pappie krijgt...maarja je moet op een of andere manier toch aandacht krijgen...
Op zondag 01 september 2002 04:58 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Hip? Ik vind er geen reet aan.
quote:Jij bestudeert kakkers neem ik aan? Wanneer komt de docu. uit?
Op zondag 01 september 2002 05:02 schreef TeeWee het volgende:[..]
Naja onder de kakkers is het hip om depressief te zijn en je klote te voelen, want dan lijkt t net alsof je een klote leven hebt terwijl je eigenlijk alles van je pappie krijgt...maarja je moet op een of andere manier toch aandacht krijgen...
Het houdt niet op...
Waarom kan het niet gewoon.... nouja, gewoon.
Kanniet. Denk ik.
Was ik daar maar van overtuigd.
Dus ik had gezellig afgesproken met een vriendin van me om vanavond eens naar de bios te gaan enzo. Had wel weer eens zin in een goed gesprek met haar. Maar ze zou me nog effe smsen of ze nu kon of niet want ze moest misschien werken. Dus ik nam al aan dat ze me wel zou smsen dat ze niet kon ofzo. Maar wat stuurt ze? helemaal niks!
Heb dr zelf maar gesmst paar minuten geleden dat het niet meer doorging en dat ik het stom vond dat het weer zo moest lopen. Ik check mn mail en ik zie een mailtje daarin van : wanneer spreken weer eens wat af?
Sorry hoor, maar nu ben ik dus gewoon echt heel erg teleurgesteld dat ze het gewoon vergeten is of iets dergelijks, het is echt een kuteinde van een kutvakantie.
Had dr eigenlijk best zin in gehad, maar het gaat weer niet door zoals gewoonlijk. Life sux
leuke vakantie dit
Verder vraag ik me al een tijdje af waarom ik geen zin meer heb om ook maar iets te ondernemen. Sinds een paar weken/maanden heb ik geen zin meer om bijvoorbeeld te hobby-en Daar voel ik me dus ook slecht door...
naja was wel weer ff lekker...
verder betrap ik mezelf erop veel weg te dromen..naar dromen die met geen mogelijkheid gaan werken..maar ja dat maakt het dromen wel weer zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |