abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:05:13 #76
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121732890
Mijn computer en online gegevens wissen zichzelf als ik 24 uur de knop niet heb ingedrukt
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121732994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:59 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nee, dat het kinderachtig is om je druk te maken om je facebook- en twittervriendjes. Je echte vrienden weten toch wel dat je dood bent mag ik hopen :') Er zal vast wel eentje zijn die een berichtje op je wall achterlaat.
Dat is niet de insteek van mijn vraag.

Ik maak me niet zozeer druk om "sociale media vriendjes". Waar ik wel over nadenk is dat wanneer ik overlijd er allerlei media online staan over mij. Waarbij nabestaanden misschien daar niet zo happig/blij over zijn. Nabestaanden die die zaken misschien willen afsluiten. En weten nabestaanden over jouw internet-dingen...
Heb jij misschien dingen ergens in een dropbox of cloud staan... persoonlijke files... dat soort zaken ook

Ik denk er over na. Maak me niet druk.

Een "het kan me niet schelen mentaliteit" heb ik itt sommigen hier niet...
pi_121733696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dat is niet de insteek van mijn vraag.

Ik maak me niet zozeer druk om "sociale media vriendjes". Waar ik wel over nadenk is dat wanneer ik overlijd er allerlei media online staan over mij. Waarbij nabestaanden misschien daar niet zo happig/blij over zijn. Nabestaanden die die zaken misschien willen afsluiten. En weten nabestaanden over jouw internet-dingen...
Heb jij misschien dingen ergens in een dropbox of cloud staan... persoonlijke files... dat soort zaken ook

Ik denk er over na. Maak me niet druk.

Een "het kan me niet schelen mentaliteit" heb ik itt sommigen hier niet...
Wat voor klapjosti ben je dan ook als je dat soort shit überhaupt op internet zet. Je weet toch dat dat soort dingen zullen blijven bestaan :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:39:19 #79
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121734276
Heb een map klaarliggen met daarin alle adressen van mensen waarvan ik vind dat die moeten weten dat ik er niet meer ben. Verder klantnummers van alle zakelijke meuk (gas/water/licht/internet, etc), bankrekeningnummers, spaarrekeningnummers, de inlognamen van websites van verzekeringen, alle email accounts, inclusief de te bellen telefoonnummers en in te vullen formulieren hoe de boel op te zeggen, enzovoort enzoverder.

Geen wachtwoorden en pincodes, want als bij een inbraak die map gesnaaid wordt, ben je zuur.
Moet alleen nog een 'draaiboek' voor de uitvaart opzetten, hoe ik graag zie dat het moet gaan allemaal (welke muziek enzo).
Maar nu weten nabestaanden precies waar ze aan toe zijn.
Dit nav iemand die ik ken die overleed, die zijn boeltje niet op orde had, en het was Drama om het allemaal geregeld te krijgen. Echt een kwestie van de post afwachten welke aanmaningen binnen druppelden.
En ik dacht bij mezelf: dit moet mij niet overkomen. Dus zodoende.

't is wel even werk om het op te zetten (kost je echt dagen, vooral om klantnummers en shit in alle administratie bij elkaar te zoeken), maar nu is het een kwestie van bijhouden dus da's nog geen 10 minuten per maand.
pi_121735293
Mijn nabestaanden hebben dan een groot probleem, want al mijn polisbladen, wachtwoorden, kopieën heb ik in TrueCrypt-versleutelde containers. Als ik ooit een klap op mijn hoofd krijg kan ik er zelf ook niet meer bij :')

FOK! redt het gelukkig ook wel zonder mij.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_135628064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wat interesseert mij het nou of mijn facebook er nog is nadat ik dood ben?

Onlangs iemand overleden hier in de omgeving, had iemand tijdens de crematie de overledene getagd :')

Stond er : Piet, Jan en Klaas zijn met Kees(overledene) bij: Crematorium

Staat nu nog steeds bovenaan zijn profiel en bezochte plaatsen :')
_O-
pi_135628233
quote:

Onlangs iemand overleden hier in de omgeving, had iemand tijdens de crematie de overledene getagd :')

_O- :D :D _O-
pi_135628522
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk wil een goede vriend dan mijn browsergeschiedenis wissen en hopelijk lezen ze niet mijn emails.
_O-
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_135628543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:24 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn digitale leven is geheim in zoverre dat het niemand iets aangaat.
NSA...
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_135630120
quote:

:')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135630564
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb een map klaarliggen met daarin alle adressen van mensen waarvan ik vind dat die moeten weten dat ik er niet meer ben. Verder klantnummers van alle zakelijke meuk (gas/water/licht/internet, etc), bankrekeningnummers, spaarrekeningnummers, de inlognamen van websites van verzekeringen, alle email accounts, inclusief de te bellen telefoonnummers en in te vullen formulieren hoe de boel op te zeggen, enzovoort enzoverder.

Geen wachtwoorden en pincodes, want als bij een inbraak die map gesnaaid wordt, ben je zuur.
Moet alleen nog een 'draaiboek' voor de uitvaart opzetten, hoe ik graag zie dat het moet gaan allemaal (welke muziek enzo).
Maar nu weten nabestaanden precies waar ze aan toe zijn.
Dit nav iemand die ik ken die overleed, die zijn boeltje niet op orde had, en het was Drama om het allemaal geregeld te krijgen. Echt een kwestie van de post afwachten welke aanmaningen binnen druppelden.
En ik dacht bij mezelf: dit moet mij niet overkomen. Dus zodoende.

't is wel even werk om het op te zetten (kost je echt dagen, vooral om klantnummers en shit in alle administratie bij elkaar te zoeken), maar nu is het een kwestie van bijhouden dus da's nog geen 10 minuten per maand.
Verstandig. Toevallig laatst met mijn vrouw over gesproken. Juist in een lange relatie ga je steeds meer je eigen taken in het runnen van het huishouden krijgen. Ik heb me verdiept in het digitale deel en doe de administratie. Als ik morgen omval dan lukt het haar waarschijnlijk niet eens om de automatische verwarming (EvoHome) te resetten of in te stellen. Inloggen op mijn werk-laptop om zo mijn opdrachtgevers te informeren zal al helemaal lastig worden. Ze weet niet eens wie ze zou moeten aanschrijven, omdat mijn opdrachtgevers in het buitenland zitten en ik hen alleen digitaal ken. Dan wordt het al snel 'mijn opdrachtgever' ipv 'meneer X' als je tijdens het eten wat vertelt...

Misschien toch maar eens ergens een nooddocument neerleggen, voor het geval dat...
pi_135630601
Doe wat aan die TT!
pi_135630738
Wat zouden ze daarmee moeten dan? Elk jaar dramatische teksten er op zetten dat de tijd zo snel gaat en dat ik al weer zo lang dood ben
Hoeft van mij niet

EDIT- trouwens, als zij dat willen moeten ze het doen, ik ga het wachtwoord wel op een briefje schrijven ofzo
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135631361
Uiteraard heeft google daar al een tijdje een tool voor :P

http://googlepublicpolicy(...)-afterlife-with.html
pi_135631651
Ik heb geen ene vorm van social media.. Mijn email komt toch nooit belangrijks in.. Totaal overbodig dus imo..
Ze smelten de kazen!
pi_135631809
Ik zou het liefst wel willen dat de boel dan
verwijderd zou worden, maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
pi_135632107
Ik heb geen social media. En mijn mail is niet zo belangrijk. Ik denk dat het wachtwoord van mijn laptop belangrijker is, omdat daar ook nog foto's en bestanden op staan, maar volgens mij weet mijn zusje dat wel.
Maar ik ben verder helemaal niet zo dat ik allerlei wensen heb. Het enige wat ik belangrijk vind is dat de nabestaande centraal staan en kunnen doen waar zij behoefte aan hebben. Maakt me dus ook geen reet uit hoe mijn uitvaart eruit komt te zien, zo lang iedereen zich maar vrij voelt om op zijn eigen manier met de situatie om te gaan.
pi_135632873
Als ik doodga gaat dat allemaal met me mee mn urn in
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 18 januari 2014 @ 07:44:30 #94
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135632931
Als ik dood ga zoekt een ieder het maar uit zolang er maar een FB-event en topic met aankondiging komt van de crematie.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 07:51:19 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135632954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:25 schreef Eresix het volgende:
Je overlijd niet. Je overlijdt. }:|.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:36:09 #96
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135634739
Ik zou echt niet willen dat mijn lieve moeder mijn computer en internetgeschiedenis zou kunnen doorkijken :X
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135634890
Nee en mijn bestandsarchief is AES256 beveiligt en daarnaast HD versleuteld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:10:30 #98
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135636701
quote:

Dat vind ik stiekem best geestig. :)
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 15:22:25 #99
18653 crew  D.
pi_135642059
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

_O-
Je zat te wachten tot het topic 1 jaar oud was voor je jouw zinnige bijdrage leverde?
pi_135642302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:22 schreef D. het volgende:

[..]

Je zat te wachten tot het topic 1 jaar oud was voor je jouw zinnige bijdrage leverde?
B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')