abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121605274
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.

Uitkeringstrekkers :r
sorry hoor dat ik liever dingen doe ik leuk vind :') Dat jij stiekem tzelfde zou willen doen maar niet durft is niet mijn schuld :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121605285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef Piye het volgende:

[..]

Op het moment niet, maar ik dacht dat dit het topic was waarbij we stomme dingen gaan roepen die we van mensen met een uitkering verwachten. :@
_O-
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121605337
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

sorry hoor dat ik liever dingen doe ik leuk vind :') Dat jij stiekem tzelfde zou willen doen maar niet durft is niet mijn schuld :')
Werk is werk, dan ga je tijdelijk daar werken.
En ik zit nog op school :P
pi_121605390
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Werk is werk, dan ga je tijdelijk daar werken.
En ik zit nog op school :P
Nou dus t is ook niet jouw geld wat ik krijg :W Net als piye :D :P

waar maken jullie je druk over
pi_121605453
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je leuke dingen doet ten koste van belastinggeld. Niet alles in het leven is leuk, dus ga eens werken jij nep gymnast!
pi_121605478
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nou dus t is ook niet jouw geld wat ik krijg :W Net als piye :D :P

waar maken jullie je druk over
Je krijgt wel mijn geld. Mijn ouders geven het nu aan jou ipv mij.

pi_121605537
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je leuke dingen doet ten koste van belastinggeld. Niet alles in het leven is leuk, dus ga eens werken jij nep gymnast!
Jij bent de eerste in dit topic die een grote mond heeft en daadwerkelijk werkt?

En dat klopt ja. Echter zoals ik al zei als je opgeleid bent tot piloot ga je toch ook niet vuilnisman worden :P
pi_121605562
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je krijgt wel mijn geld. Mijn ouders geven het nu aan jou ipv mij.

Dat maakt t nog steeds niet jouw geld. Anders waren ze waarschijnlijk lekker met zn 2en op vakantie gegaan of hadden ze geld om jouw in een internaat te stoppen.

Je mag me wel bedanken dus
pi_121605627
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Jij bent de eerste in dit topic die een grote mond heeft en daadwerkelijk werkt?

En dat klopt ja. Echter zoals ik al zei als je opgeleid bent tot piloot ga je toch ook niet vuilnisman worden :P
Als je daarmee je rekeningen etc mee kan betalen wel :P

Maar jij hebt dus geen sollicitatieplicht?
'What doesn't kill you, makes you stranger' © Heith Ledger/The Joker
pi_121605636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Hoe weet je eigenlijk dat hij gymnasium heeft gedaan ?
pi_121605669
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Vanaf 21 januari begin ik weer met 'echt werk'. Maar inderdaad, als je piloot bent ga je geen vuilnisman spelen, maar dan kun je misschien wel als instructeur terecht op een klein vliegtuigje, of ga je reclame vliegen.
Je kunt me namelijk niet wijs maken dat er nergens werk is dat geen raakvlakken heeft met je interesse of met je kunnen.
pi_121605686
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Hoe weet je eigenlijk dat hij gymnasium heeft gedaan ?
Dat heeft hij verklapt in een ander topic ;)
pi_121605727
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat maakt t nog steeds niet jouw geld. Anders waren ze waarschijnlijk lekker met zn 2en op vakantie gegaan of hadden ze geld om jouw in een internaat te stoppen.

Je mag me wel bedanken dus
Bedankt voor het vertieven van Nederland

pi_121605802
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef LovingGabbertje het volgende:

[..]

Als je daarmee je rekeningen etc mee kan betalen wel :P

Maar jij hebt dus geen sollicitatieplicht?
Jawel, maar zoals ik aangaf soms maak ik ook express fouten in van die brieven en heel af en toe zet ik het er ook gewoon letterlijk in :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Vanaf 21 januari begin ik weer met 'echt werk'. Maar inderdaad, als je piloot bent ga je geen vuilnisman spelen, maar dan kun je misschien wel als instructeur terecht op een klein vliegtuigje, of ga je reclame vliegen.
Je kunt me namelijk niet wijs maken dat er nergens werk is dat geen raakvlakken heeft met je interesse of met je kunnen.
Op dit moment is t enige werk waar ik in aanmerking voor kom callcenter of distriebutie of wat dan ook nou dat ga ik mooi niet doen :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Bedankt voor het vertieven van Nederland

ik vertief nederland omdat ik ervoor zorg dat jij niet in een internaat kom? Tja... :9
pi_121605856
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

valt wel mee hoor, denk dat ik meer lift dan jij bro ;)
Ga dan lekker bij de Gamma of intratuin werken, dan heb je nog eens iets aan je fysieke kracht in plaats van je eigen spierballen te kussen voor de spiegel.
pi_121605877
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik vertief nederland omdat ik ervoor zorg dat jij niet in een internaat kom? Tja... :9
:')
Itt jou ga ik het vwo wel afmaken.
pi_121605894
Want het percentage werklozen varieert door het variabele aantal mensen dat geen zin heeft om de handen uit de mouwen te steken.

Kom op jongens, doe even normaal. Ik ontken niet dat er profiteurs zijn, maar werkloos zijn is voor velen een frustrerende situatie.
pi_121605936
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Op dit moment is t enige werk waar ik in aanmerking voor kom callcenter of distriebutie of wat dan ook nou dat ga ik mooi niet doen :')

Als dat het enige waarvoor je nu gekwalificeerd bent, dan is het je eigen fout en zul je de consequenties moeten dragen. Je mag jezelf daar wel te goed voor voelen, maar dan had je er maar voor moeten zorgen dat het niet zo ver was gekomen.
pi_121605964
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:33 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ga dan lekker bij de Gamma of intratuin werken, dan heb je nog eens iets aan je fysieke kracht in plaats van je eigen spierballen te kussen voor de spiegel.
U mirin bro ??
Zou overigens best in gamma of intratuin willen werken heb jij vacature ergens ?
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

:')
Itt jou ga ik het vwo wel afmaken.
ik heb ook afgemaakt hoor (havo)
pi_121605986
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef GoeieGriebels het volgende:
Want het percentage werklozen varieert door het variabele aantal mensen dat geen zin heeft om de handen uit de mouwen te steken.

Kom op jongens, doe even normaal. Ik ontken niet dat er profiteurs zijn, maar werkloos zijn is voor velen een frustrerende situatie.
Jammer genoeg heeft Buffalo soldiers bekend dat dit zijn eigen keus is omdat meneer zich te goed voelt terwijl hij voor de rest geen kwalificaties heeft. Dan noem je het inderdaad een profiteur.
pi_121606001
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef GoeieGriebels het volgende:

Kunnen ze nog wel.verplicht struiken snoeien.
pi_121606046
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:35 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als dat het enige waarvoor je nu gekwalificeerd bent, dan is het je eigen fout en zul je de consequenties moeten dragen. Je mag jezelf daar wel te goed voor voelen, maar dan had je er maar voor moeten zorgen dat het niet zo ver was gekomen.
Ja komt volgend jaar wel weer als ik ga studeren weer.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:38:58 #73
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_121606080
Buffalo-Soldier is het prototype zwerver of kruimeltjesdief dat later mensen en supermarkten zal beroven. :N
pi_121606099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef SarsaEd het volgende:
Buffalo-Soldier is het prototype zwerver of kruimeltjesdief dat later mensen en supermarkten zal beroven. :N
pi_121606123
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jammer genoeg heeft Buffalo soldiers bekend dat dit zijn eigen keus is omdat meneer zich te goed voelt terwijl hij voor de rest geen kwalificaties heeft. Dan noem je het inderdaad een profiteur.
Ik weet dat ik erg belangrijk ben maar geef je permissie om me ook in t enkelvoud aan te spreken hoor :)
Verder ben ik geen profiteur maar heb in genoge shit gezeten dat ik voorlopig niet kan focussen op werk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')