sorry hoor dat ik liever dingen doe ik leuk vindquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Uitkeringstrekkers
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar ik dacht dat dit het topic was waarbij we stomme dingen gaan roepen die we van mensen met een uitkering verwachten.
Werk is werk, dan ga je tijdelijk daar werken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sorry hoor dat ik liever dingen doe ik leuk vindDat jij stiekem tzelfde zou willen doen maar niet durft is niet mijn schuld
Nou dus t is ook niet jouw geld wat ik krijgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Werk is werk, dan ga je tijdelijk daar werken.
En ik zit nog op school
Beetje jammer dat je leuke dingen doet ten koste van belastinggeld. Niet alles in het leven is leuk, dus ga eens werken jij nep gymnast!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sorry hoor dat ik liever dingen doe ik leuk vindDat jij stiekem tzelfde zou willen doen maar niet durft is niet mijn schuld
Je krijgt wel mijn geld. Mijn ouders geven het nu aan jou ipv mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou dus t is ook niet jouw geld wat ik krijgNet als piye
![]()
![]()
waar maken jullie je druk over
Jij bent de eerste in dit topic die een grote mond heeft en daadwerkelijk werkt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je leuke dingen doet ten koste van belastinggeld. Niet alles in het leven is leuk, dus ga eens werken jij nep gymnast!
Dat maakt t nog steeds niet jouw geld. Anders waren ze waarschijnlijk lekker met zn 2en op vakantie gegaan of hadden ze geld om jouw in een internaat te stoppen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt wel mijn geld. Mijn ouders geven het nu aan jou ipv mij.
Uitkeringstrekkers
Als je daarmee je rekeningen etc mee kan betalen welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in dit topic die een grote mond heeft en daadwerkelijk werkt?
En dat klopt ja. Echter zoals ik al zei als je opgeleid bent tot piloot ga je toch ook niet vuilnisman worden
Hoe weet je eigenlijk dat hij gymnasium heeft gedaan ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je leuke dingen doet ten koste van belastinggeld. Niet alles in het leven is leuk, dus ga eens werken jij nep gymnast!
Vanaf 21 januari begin ik weer met 'echt werk'. Maar inderdaad, als je piloot bent ga je geen vuilnisman spelen, maar dan kun je misschien wel als instructeur terecht op een klein vliegtuigje, of ga je reclame vliegen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in dit topic die een grote mond heeft en daadwerkelijk werkt?
En dat klopt ja. Echter zoals ik al zei als je opgeleid bent tot piloot ga je toch ook niet vuilnisman worden
Dat heeft hij verklapt in een ander topicquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat hij gymnasium heeft gedaan ?
Bedankt voor het vertieven van Nederlandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat maakt t nog steeds niet jouw geld. Anders waren ze waarschijnlijk lekker met zn 2en op vakantie gegaan of hadden ze geld om jouw in een internaat te stoppen.
Je mag me wel bedanken dus
Jawel, maar zoals ik aangaf soms maak ik ook express fouten in van die brieven en heel af en toe zet ik het er ook gewoon letterlijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef LovingGabbertje het volgende:
[..]
Als je daarmee je rekeningen etc mee kan betalen wel
Maar jij hebt dus geen sollicitatieplicht?
Op dit moment is t enige werk waar ik in aanmerking voor kom callcenter of distriebutie of wat dan ook nou dat ga ik mooi niet doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vanaf 21 januari begin ik weer met 'echt werk'. Maar inderdaad, als je piloot bent ga je geen vuilnisman spelen, maar dan kun je misschien wel als instructeur terecht op een klein vliegtuigje, of ga je reclame vliegen.
Je kunt me namelijk niet wijs maken dat er nergens werk is dat geen raakvlakken heeft met je interesse of met je kunnen.
ik vertief nederland omdat ik ervoor zorg dat jij niet in een internaat kom? Tja...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertieven van Nederland
Uitkeringstrekkers
Ga dan lekker bij de Gamma of intratuin werken, dan heb je nog eens iets aan je fysieke kracht in plaats van je eigen spierballen te kussen voor de spiegel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, denk dat ik meer lift dan jij bro
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik vertief nederland omdat ik ervoor zorg dat jij niet in een internaat kom? Tja...
Als dat het enige waarvoor je nu gekwalificeerd bent, dan is het je eigen fout en zul je de consequenties moeten dragen. Je mag jezelf daar wel te goed voor voelen, maar dan had je er maar voor moeten zorgen dat het niet zo ver was gekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Op dit moment is t enige werk waar ik in aanmerking voor kom callcenter of distriebutie of wat dan ook nou dat ga ik mooi niet doen
U mirin bro ??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga dan lekker bij de Gamma of intratuin werken, dan heb je nog eens iets aan je fysieke kracht in plaats van je eigen spierballen te kussen voor de spiegel.
ik heb ook afgemaakt hoor (havo)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Itt jou ga ik het vwo wel afmaken.
Jammer genoeg heeft Buffalo soldiers bekend dat dit zijn eigen keus is omdat meneer zich te goed voelt terwijl hij voor de rest geen kwalificaties heeft. Dan noem je het inderdaad een profiteur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef GoeieGriebels het volgende:
Want het percentage werklozen varieert door het variabele aantal mensen dat geen zin heeft om de handen uit de mouwen te steken.
Kom op jongens, doe even normaal. Ik ontken niet dat er profiteurs zijn, maar werkloos zijn is voor velen een frustrerende situatie.
Kunnen ze nog wel.verplicht struiken snoeien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef GoeieGriebels het volgende:
Want het percentage werklozen varieert door het variabele aantal mensen dat geen zin heeft om de handen uit de mouwen te steken.
Kom op jongens, doe even normaal. Ik ontken niet dat er profiteurs zijn, maar werkloos zijn is voor velen een frustrerende situatie.
Ja komt volgend jaar wel weer als ik ga studeren weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als dat het enige waarvoor je nu gekwalificeerd bent, dan is het je eigen fout en zul je de consequenties moeten dragen. Je mag jezelf daar wel te goed voor voelen, maar dan had je er maar voor moeten zorgen dat het niet zo ver was gekomen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef SarsaEd het volgende:
Buffalo-Soldier is het prototype zwerver of kruimeltjesdief dat later mensen en supermarkten zal beroven.
Ik weet dat ik erg belangrijk ben maar geef je permissie om me ook in t enkelvoud aan te spreken hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft Buffalo soldiers bekend dat dit zijn eigen keus is omdat meneer zich te goed voelt terwijl hij voor de rest geen kwalificaties heeft. Dan noem je het inderdaad een profiteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |