volgens mij is ts werkgeverquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef Uberkullie het volgende:
Hoe moeilijk is het om een normale brief te schrijven, ben je 12?
Helemaal mee eens. Overigens zou iedere uitkeringstrekker naar mijn mening verplicht vrijwilligerswerk of groenvoorziening moeten doen voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef MichaelScott het volgende:
Wees blij dat die mensen eerlijk zijn in hun brief, dat scheelt jou weer tijd en kosten.
Je weet dat vrijwilligerswerk nooit verplicht kan zijn? Anders is het geen vrijwilligerswerk meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Overigens zou iedere uitkeringstrekker naar mijn mening verplicht vrijwilligerswerk of groenvoorziening moeten doen voor de maatschappij.
Aan de kant van de werkgever is dat zeker handiger met het selecteren van bruikbaar materiaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef MichaelScott het volgende:
Wees blij dat die mensen eerlijk zijn in hun brief, dat scheelt jou weer tijd en kosten.
Scherp van je. Het gaat mij er voornamelijk om dat de uitkeringsontvangers iets bijdragen aan de maatschappij en niet alleen op hun luie reet zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je weet dat vrijwilligerswerk nooit verplicht kan zijn? Anders is het geen vrijwilligerswerk meer.
In sommige staten van de V.S. wordt je verplicht om mee te werken aan projecten als voorwaarde voor een uitkering. Prachtig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Scherp van je. Het gaat mij er voornamelijk om dat de uitkeringsontvangers iets bijdragen aan de maatschappij en niet alleen op hun luie reet zitten.
Deze man begrijpt het tenminste.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef OverRated het volgende:
Blij dat er een sollicitatieplicht is. Als aanvulling daarop zouden mensen verplicht moeten schoffelen o.i.d. zolang ze geen werk hebben gevonden. Die uitkering moet toch betaald worden.
Ik ontvang een Wajong-Uitkeringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Scherp van je. Het gaat mij er voornamelijk om dat de uitkeringsontvangers iets bijdragen aan de maatschappij en niet alleen op hun luie reet zitten.
Volgens mij kun je dmv vrijwilligerswerk onder de sollicitatieplicht uitkomen. En in zekere zin is het daarmee dan een verplichting.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je weet dat vrijwilligerswerk nooit verplicht kan zijn? Anders is het geen vrijwilligerswerk meer.
Slecht idee. Misschien als vorm van re-integratie, maar niet voor iedereen in een uitkering. Dat verdringt namelijk de markt (ze zijn immers goedkoper dan een arbeider) waardoor er alleen maar meer mensen werkloos worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef OverRated het volgende:
Blij dat er een sollicitatieplicht is. Als aanvulling daarop zouden mensen verplicht moeten schoffelen o.i.d. zolang ze geen werk hebben gevonden. Die uitkering moet toch betaald worden.
Dat is dus het geval bij het verzorgingstehuis waar mijn moeder werkt. Al het keukenpersoneel, m.u.v. de kok, is er uit gegooid omdat er geen geld meer voor ze was. Zijn nu vervangen door bijstandsgerechtigden die in een reïntegratie-traject terecht zijn gekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Slecht idee. Misschien als vorm van re-integratie, maar niet voor iedereen in een uitkering. Dat verdringt namelijk de markt (ze zijn immers goedkoper dan een arbeider) waardoor er alleen maar meer mensen werkloos worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |