Nou hoeft niet per se fast fading te zijn, als het maar niet zo'n baksteen als mijn Edwin is, waar ik de indigo bijna vanaf moet schurenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Apc ps ftw! Als je voor kwaliteit wil gaan is een japan blue wel beter though.
Maar apc is dan weer wel fast fading en dat is wat je wil toch?
Nee ik heb een ED-55, wat er in de OP staat klopt nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef T_Fuff het volgende:
Wat voor fit heeft die Edwin, ed-47 toch?
Ik heb een Red Nashville, toendertijd gekocht als voor erbij, maar dat ging ook vrij moeilijk. Maar gewoon dragen en het komt vanzelf. Ik had overigens baggy fit, woog toen ook iets van 95kg, haha.
Maar uiteindelijk ook vroegtijdig in kast gegooid, trek hem wel eens aan though, om mee te stappen of in te klussen ofzo, blijft een prima fitje, alleen wel te groot
Die somet 030 is awesome zeg (niks voor mij maar wel awesome). Wel flink aan de prijs ja.
Ach, het is weer een nieuw jaar, oftewel nieuwe belastingteruggave, nieuw vakantiegeld enz.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Een Somet zou echt heel gaaf zijn, maar wordt het niet tot mijn eerste mooie financiele meevaller.
Sinds vandaag overigens officieel woonachtig in Amsterdam. Ga wel duurder wonen dus het snijdt flink in mijn sneaker-/denimbudget
Vanuit Utrecht. Nu een stuk makkelijker om eventjes te gaan kijken bij TdN, 290sqm etcquote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Michhas het volgende:
Ach, het is weer een nieuw jaar, oftewel nieuwe belastingteruggave, nieuw vakantiegeld enz.
Vanaf waar ben je verhuist?
Inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht. Nu een stuk makkelijker om eventjes te gaan kijken bij TdN, 290sqm etc.
Welk email heb je? Tijd terug vroegen ze nog aan mij dat jij niet had gereageerdquote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef M1stral het volgende:
Die knakkers reageren niet op e-mail zeg...
22oz eronder?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zkrs kunnen edwin faden, na 6mnd had ik idd fade![]()
Oh btw in blokker krantje
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=114589
M1stral aan de oldblue? Welk model ga je halen?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef M1stral het volgende:
Die knakkers reageren niet op e-mail zeg...
Wie probeert hem uit met z'n HW denim? Duidelijk gaat dat ding dan stuk.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zkrs kunnen edwin faden, na 6mnd had ik idd fade![]()
Oh btw in blokker krantje
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=114589
Is zkrs awesomequote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef Atta-boy het volgende:
Zo'n oude naaimachine zou ik wel willen later. Vind die dingen op een of andere manier zo awesome.
Er post btw niemand op indigoroots zeg.
Het fok jeans topic gaat sneller
Jep, moet voucher nu delen met nr 3quote:Op maandag 21 januari 2013 12:55 schreef BigSmurf het volgende:
Indigo Roots contest met je Old Blue? Wat heb je gewonnen?
Lekker. Kun je weer een keer wat leuks halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jep, moet voucher nu delen met nr 3
Nr 1 kreeg 700SGD
Nr 2 350SGD
Nr 3 120SGD
Dus krijg 235SGD voucher voor de webshop tuckshop/obbigood als goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |