Apc heeft niet eens een patch. Dat vind ik niet eens zo storend. De rits is iets minder idd, maar dat went ook wel snel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef T_Fuff het volgende:
Dat ziet er tof uit. Hidden arcs, vette 4color stitching die niet heel erg opvalt, mooie tab en denim is nice.
Jammer van de zipfly en de patch, dat is wat minder imo.
Voor mij wordt het deze of een donkerdere:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef T_Fuff het volgende:
Patch hoort er wel bij, anders is het helemaal kaal. Zipper fly kan je vast aan wennen, maar ik vind het een stuk minder aantrekkelijk
En die moc toe van red wing wordt ook mijn volgende. Anders nemen we gewoon weer dezelfde![]()
Wat zijn die Iron Rangers dan mooi hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor mij wordt het deze of een donkerdere:
[ afbeelding ]
Vandaag even gepast bij daily rush.
Voor die lage prijs zouden ze best eens nep zijn, model verandert eig niet verder, maar zeker weten doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb die donkerdere uit Indonesië, maar hij is ietsje anders als die van Ali dus misschien is het een neppe of zijn er kleine aanpassingen binnen het model ofzo
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker niet en het staat ook gewoon goed onder denim zoals je ziet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had ff snel op internet gekeken toen en zag niet hoe je ze nachecken en ze leken op alle foto's die ik zag maar ze zijn toch net wat anders![]()
Leer en kwaliteit van alles is wel gewoon goed dus vind het niet heel erg.
Mynudies is echt aan het afsterven. Je kunt altijd nog hypebeast proberen, schijnt ook erg gezellig te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Atta-boy het volgende:
Wat is na sufu het grootste of leukste denim forum?
Heb een beetje een hekel aan sufu door al die gasten die zo uit de hoogte doen omdat ze meer verstand hebben van spijkerbroeken dan andere.
Ik draag ze nog op m'n 40stequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zit je kennelijk wel hoog. Het was maar een mening hoor. Draag jij gewoon nog lekker All-stars op je dertigste.
Hypebeast zit ik al op. Is wel ok maar de centrale topics in de denim sectie zijn ineens verdwenen terwijl die altijd wel cool waren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mynudies is echt aan het afsterven. Je kunt altijd nog hypebeast proberen, schijnt ook erg gezellig te zijn.
Wat een heerlijke schoenen ! Ik ga voor die of voor die olijfgroene vind ik erg vet, maar ik heb geen zin om t volle pond te betalen dus ik ben op zoek naar een steal momenteel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak eens foto's van je weirdguy!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Vet!
Ik heb de donker rode. Wat loopt dat perfect
Ik heb 4 muntjes voor bij de daily rush dus 20% korting op iets naar keuze, maar zou dan de donkere of nog donkerdere willen hebben. Nu even niks iig. Eerst m'n 8113 verder dragen net als m'n nf die de laatste wel lekker gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wat een heerlijke schoenen ! Ik ga voor die of voor die olijfgroene vind ik erg vet, maar ik heb geen zin om t volle pond te betalen dus ik ben op zoek naar een steal momenteel.
Ik zit er nu aan te denken om onder mijn 2906 weer de originele zool (zoals die moc toe) te zetten. Er zit nu een zool net als de 8113 onder. Maar ik die witte zool ook weer gaaf!
Ja dat zeker, het gaat overigens ook om het proces natuurlijk. Maar je gaat altijd van iets moois naar iets mooisquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Atta-boy het volgende:
Zeker, maar ik vind hem zo nieuw en donker als ie nu is eigenlijk ook heel erg cool.
Keuzes keuzes keuzes, vooral een probleem met schoenen altijd
Nice! leuk om ze zo naast elkaar te zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Atta-boy het volgende:
Later als geplanned maar hier zijn dan de foto's van de oldblue van ali en mij.
Het mag wel duidelijk zijn welke voor het eerst aangedaan is en welke een jaar getrashed is lijkt me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20% scheelt al een boel. Zijn ze een keer 200 of zo. Ze hadden bij daily rush nog een soort van groene moc red wing voor 150. Weinig maten uiteraard. Ik koop ook even geen nieuwe omdat m'n huidige meer aandacht nodig hebben. Denk dat ik ze voorlopig veel vaker ga dragen iig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef T_Fuff het volgende:
Dat is een mooi vooruitzicht, wetende dat jij over een tijd in zo'n toffe broek gaat rondlopen
Mooi contrast zo ! En zeer goede fit imo!
@Don, 20%is wel chill ja. Maar ik wil er niet meer dan ¤140-150 voor uitgeven eerlijk gezegd, heb het niet hard nodig en binnenkort ook boxspring kopen en chaise longue voor in de woonkamer, genoeg om uit te geven in elk geval.
Is koopavond vandaag toch in Rotterdam? Ga ik gelijk even nieuwe comic halen, en even kijken bij die mohave moc toe, haha.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
20% scheelt al een boel. Zijn ze een keer 200 of zo. Ze hadden bij daily rush nog een soort van groene moc red wing voor 150. Weinig maten uiteraard. Ik koop ook even geen nieuwe omdat m'n huidige meer aandacht nodig hebben. Denk dat ik ze voorlopig veel vaker ga dragen iig.
Boxspring kan ik je zeker aanraden.Hebben m'n vriendin en ik ook.
Toffe foto's Ali en batta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |