M'n vriendin heeft een soort van raw denim rokje. Zijn idd erg leuk om te zien bij de dames.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
Sprak mijn vriendin net, heel misschien dat ze een spijkerjasje en zo'n denim rokje wilt (ubersexy, me dunkt) dus dan ga ik nog een keer haha.
Maar misschien loopt ze te trollen, ik weet dat nooit zo goed
En het oostenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef Licko het volgende:
Dat er 's een fatsoenlijke denim winkel komt in het zuiden van het land...
Ziek veel voor weinig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef T_Fuff het volgende:
Het was het tripje waard he Atta !
[ link | afbeelding ]
En Atta heeft nog een denim jack en een lanyard.
Dit alles voor een magere ¤220.
NB: Het zijn 4 ALD Prescotts in de maten 28/33 30/35 2x 32/33. Princeton model hadden ze niet helaas. Voor degene met maat 28 (en misschien 30) ligt er nog een sterling, darktone en broken twill (die sowieso niet in 30, of ik ben scheel)
Er zijn nog een aantal denim jacks en wat bovenkleding en Red Wings Wabasha in 2 kleuren bruin/donkerbruin. Verder weet ik het allemaal even niet, maar ik ben best blij :p
Baas.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef T_Fuff het volgende:
[ link | afbeelding ]
NB: Het zijn 4 ALD Prescotts in de maten 28/33 30/35 2x 32/33. Princeton model hadden ze niet helaas. Voor degene met maat 28 (en misschien 30) ligt er nog een sterling, darktone en broken twill (die sowieso niet in 30, of ik ben scheel)
Er zijn nog een aantal denim jacks en wat bovenkleding en Red Wings Wabasha in 2 kleuren bruin/donkerbruin. Verder weet ik het allemaal even niet, maar ik ben best blij :p
Holy shit. Dat zijn nog eens inkopen. Welke maten Wabasha waren er nog?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef T_Fuff het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor mij eventueel ook interessant. Mocht je hem niet willen dan ga ik wat measurements opzoeken don.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef bokkepoot het volgende:
Don is dit niet wat voor jouw ?
V&A / [TK] Levi's 511 Commuter chino 32x34
Sorryquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef JAY-T het volgende:
Er wordt alweer gratis reclame gemaakt zie ikHad de measurements er graag bij gezet, maar heb niks van een liniaal oid liggen. Misschien dat ik er nog ff wat op verzin..
Ik heb niet naar de maten gekeken, maar reken op 40-41-44-44-46. Met een beetje geluk paartje 42 of 43. Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:48 schreef JetLife het volgende:
[..]
Holy shit. Dat zijn nog eens inkopen. Welke maten Wabasha waren er nog?
Heb ik niet zo goed op gelet maar de meeste schoenen die ze nog hadden waren redelijk normale maten over. Viel me iig op dat ze us9 etc nog veel hadden liggen. Miss kan je ze bellen ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:48 schreef JetLife het volgende:
[..]
Holy shit. Dat zijn nog eens inkopen. Welke maten Wabasha waren er nog?
40-41 hadden ze bijna nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:19 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de maten gekeken, maar reken op 40-41-44-44-46. Met een beetje geluk paartje 42 of 43. Ik weet het niet zeker.
Kom je van ver?
Ga je gang. Ik ga binnenkort even oriënteren op nieuw denim denk ik. Dus sla toch even over.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Voor mij eventueel ook interessant. Mocht je hem niet willen dan ga ik wat measurements opzoeken don.
Ben niet zo bekend met die tweede. Wel eens wat vluchtig voorbij zien komen. Alleen als ze een slim fit / taper doen vind ik het even interessant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oldbue x ande whall collab and contest coming up
25 euroquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:26 schreef Nezhi het volgende:
Haha ik heb geen geld, ga gewoon mee voor de leuk! En hij is wel van gewone lengtedan gaan we alleen jeans kijken, hopelijk is er nog wat over na al die fok! raids. Weet je toevallig hoeveel die kinderjassen waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |