havermout is volgens mij altijd wel OK hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
van havermoutpap, is dat OK? Ik vind het lastig om dat zelf zo te bepalen
naja 3g vet waarvan verzadigd 2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Loose allllll the fat
[..]
havermout is volgens mij altijd wel OK hoor
Helpt gewoon een eetlijst jou niet Spees? Dus je eet op een dag dit dat en dat, niet meer niet minder. Met een paar keuzes uit beleg en tussendoors. Vond ik erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe kun jij mij een les waar moet ik op letten op verpakkingen geven? Ik snap er nooit iets van en kom niet verder dan kcals
ik wil je morgen ook wel spoedcursus geven heurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe kun jij mij een les waar moet ik op letten op verpakkingen geven? Ik snap er nooit iets van en kom niet verder dan kcals
ja, als je het zelf maakt, niet die troep uit de koelingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Loose allllll the fat
[..]
havermout is volgens mij altijd wel OK hoor
ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, als je het zelf maakt, niet die troep uit de koeling
Dat krijg ik nooit weg zo vroegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik eet 's ochtends gewoon brood![]()
2 boterhammen, 1 hartig, 1 zoet, al tijden.
Ik heb ooit een keer halvajam van C1000 geprobeerd. Wat een waterige bende was dat zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon zo min mogelijk suiker toegevoegd. Halvajam is niet met zoetstoffen hoor, zit gewoon minder suiker in. Niet alle lightproducten zijn evil.
Maar wel smerigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon zo min mogelijk suiker toegevoegd. Halvajam is niet met zoetstoffen hoor, zit gewoon minder suiker in. Niet alle lightproducten zijn evil.
Das wel een lompe verpakking voor jam zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wel smerig![]()
Dan vooral de structuur van dat spul![]()
Je hebt jam van st. Dalfour, geen suiker toegevoegd. Dat is zulke lekkere jam![]()
Zit alleen in langwerpige kutpotten waardoor je mes vol met jam zit als je er wat uit wil halen![]()
[ afbeelding ]
Ja jam op croissantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef megamandy het volgende:
Jam eet ik alleen met een croissant, verder vind ik het meestal te smakeloos
Kaas
Pindakaas light is slechter dan gewone pindakaasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat krijg ik nooit weg zo vroeg
Als ik later opsta, gaat het prima, maar om 7 uur wil het gewoon echt niet
Maar een eetlijst is wel handig ja
Wij maken voor het avondeten ook altijd een eetlijst voor de hele week, en dan bekijken wanneer we de 'zondigdag' plannen
En qua beleg voor op brood heb ik mezelf ook een aantal keuzes gegeven, maar altijd sowieso 2 hartig en eventueel 1 zoet. En zoet is dan appelstroop, gekleurde hagelslag of pindakaas light (liefst met plakjes komkommer) en ja dat zoet-lijstje komt uit een Sonja Bakker boek
Kaas met jam is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas met salami. Kaas zonder brood.
Ojaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas met appelstroop
Kaas met marmite
Kaas met chutney
Kaas met pesto
Kaas met honing
Kaas
Nee maar pindakaas wordt meestal wel onder zoet broodbeleg geschaard.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet altijd kaas op brood, omdat kaaspindakaas vind ik niet echt zoet trouwens
gatverredammequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef megamandy het volgende:
En dan nu pannenkoeken met banaan en nutella eten
None of the abovequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas met appelstroop
Kaas met marmite
Kaas met chutney
Kaas met pesto
Kaas met honing
Kaas
Hoezo is dat slechter?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pindakaas light is slechter dan gewone pindakaas
Zegt Sonja echt dat dat beter is?
kaasfondue, kaas in mijn mondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas op een ovenschotel![]()
Kaas door de pasta![]()
Kaas bovenop de pasta![]()
Kaas in de gourmet-pannetjes
Datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas op een ovenschotel![]()
Kaas door de pasta![]()
Kaas bovenop de pasta![]()
Kaas in de gourmet-pannetjes
pannetje champignons, uien en kaasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
een stukje stokbrood met kaas in een pannetje onder de gourmet leggen
Ja datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat z gezonde vetten door suikers vervangen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pannetje champignons, uien en kaas
zaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
FUCK FUCK FUCK
Alle wissels vastgevroren in Tilburg en kan niet naar Breda
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
FUCK FUCK FUCK
Alle wissels vastgevroren in Tilburg en kan niet naar Breda
Vraag de machinist of hij niet even door kan rijden en beloof dat je het niemand zal vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nogmaals FUCK FUCK FUCK! Trein kan Tilburg niet in en gaat terug naar Eindhoven![]()
En we staan vlak VOOR Tilburg
Die is al aan het omlopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag de machinist of hij niet even door kan rijden en beloof dat je het niemand zal vertellen
wtf?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nogmaals FUCK FUCK FUCK! Trein kan Tilburg niet in en gaat terug naar Eindhoven![]()
jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil je morgen ook wel spoedcursus geven heur
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Klote hopelijk ben je snel thuis!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
We stoppen in Boxtel, daar overstappen naar Den Bosch, en van daar intercity naar Breda want die wissel is wel open. Pfff ik blijf zo thuis morgen
lopen was sneller geweestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaas ik ben Eindhoven nog niet uit lool
En nu?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaas ik ben Eindhoven nog niet uit lool
Boxtel! Ga bij mijn moeder slapen einzquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
We stoppen in Boxtel, daar overstappen naar Den Bosch, en van daar intercity naar Breda want die wissel is wel open. Pfff ik blijf zo thuis morgen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb volgens skjoe dr techniek gegeten en ik zat al vol voor mn bord leeg was einz
Wat is de Skjoe-techniek dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb volgens skjoe dr techniek gegeten en ik zat al vol voor mn bord leeg was einz
Niet doen alsof je eten wordt gestolenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is de Skjoe-techniek dan?
o diequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet doen alsof je eten wordt gestolen
Is wel slim. Zou ik ook moeten doen. Maar vaak is het honger OH ETEN en wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:30 schreef megamandy het volgende:
Ik eet altijd heeeel langzaam, en kleine happenDaarom krijg ik ook bijna nooit veel in 1x op, het hongergevoel is dan al lang weggezakt.
Ja dat had ik gister met pizza, nog nooit zoveel stukken gegeten. Maar toen at ik inderdaad heel snel. Het is trouwens niet iets wat ik bewust doe, dat is gewoon mijn manier van eten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is wel slim. Zou ik ook moeten doen. Maar vaak is het honger OH ETEN en weg
En dan zeg jij dat je er juist extra van geniet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat had ik gister met pizza, nog nooit zoveel stukken gegeten. Maar toen at ik inderdaad heel snel. Het is trouwens niet iets wat ik bewust doe, dat is gewoon mijn manier van eten.
Andere mensen denk heel vaak dat ik het eten niet lekker vind omdat het zo langzaam opeet
Jepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat je er juist extra van geniet?![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Thuis![]()
![]()
En B heeft gekookt dus geen snelle hap
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Zit je net op de bank pizza te schranzen, staat er ineens een blij zwaaiende Skjoe en blei voor je raam.
Haha niet?! En Baas zo: "Ja ik zwaai wel maar wie dat zijn weet ik ook niet..."quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet?! En Baas zo: "Ja ik zwaai wel maar wie dat zijn weet ik ook niet..."
[..]
Ik woon in Eindhoven jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb gemist dat jij in Eindhoven woont trouwens, of zijn ze gewoon heul ver aan het lopen?
Lollerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ergens in Brabantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven ja. Waar dacht je dan dat ik woonde
?
Haha nee serieus doos, waar dacht jij danquote:
[..]
Ja, ik wist ergens in Brabant, maar ik wist heul niet welke stadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee serieus doos, waar dacht jij dan? Niet in Brabant dus!
Ahh okayquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ik wist ergens in Brabant, maar ik wist heul niet welke stad
Debs! Vraagje..quote:
Nope, is idd handmatige actie helaas!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Debs! Vraagje..Hoe doe jij die foto ook op instagram zetten?
van je blog; bedoel ik?
Via networkedblogs pushed ie - bij mij - naar fb en twitter... Maar instagram zou ik dus apart de foto moeten opslaan en dan daarop posten? Of gebruik jij daar ook 'iets' voor?
Ik dacht al; maar was het even niet zekerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, is idd handmatige actie helaas!
DIT DAT ALLESquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
die reclame van beslist.nl is geinspireerd op fok of wat
Ik was me aan het afvragen wat er eerder wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
die reclame van beslist.nl is geinspireerd op fok of wat
Ik gok fok eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was me aan het afvragen wat er eerder was
Serieus? Dat is wel zeer matig van beslist.nlquote:
Ik zie die reclame pas voor de 2exquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was me aan het afvragen wat er eerder was
Ik lees het hier in ieder geval al best heel lang en zo lang loopt die reclame nog niet geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel zeer matig van beslist.nl
Ik kijk niet zoveel tv, dus ik mis nog wel eens wat van reclamequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lees het hier in ieder geval al best heel lang en zo lang loopt die reclame nog niet geloof ik.
Hij staat net een week op hun youtube, dus zal nog wel erg nieuw zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel tv, dus ik mis nog wel eens wat van reclame
Lekker dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Superpissige mail gestuurd naar dat hoeren BCC![]()
![]()
Schijtbakken daar![]()
Laptoplader na 2 weken gebruik stuk, en dan eerst dat ding kwijt raken, dan zeggen dat ik het zeker weten kosteloos terug krijg, dan duurt het mongolenlang en dan vandaag een brief op de mat dat ik even 100,- mag aftikken voor de reparatie van dat ondeugdelijke hoerending![]()
Ben benieuwd wanneer ik reactie krijg en wat voor faalacties er nu weer gaan volgen![]()
![]()
mail? Ik zou bellen morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Superpissige mail gestuurd naar dat hoeren BCC![]()
![]()
Schijtbakken daar![]()
Laptoplader na 2 weken gebruik stuk, en dan eerst dat ding kwijt raken, dan zeggen dat ik het zeker weten kosteloos terug krijg, dan duurt het mongolenlang en dan vandaag een brief op de mat dat ik even 100,- mag aftikken voor de reparatie van dat ondeugdelijke hoerending![]()
Ben benieuwd wanneer ik reactie krijg en wat voor faalacties er nu weer gaan volgen![]()
![]()
Wij zijn hier ook aan het kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
4 handen op 1 buik kijken.... trieste tienermoederverhalen.
En de baby's lijken op aliens
ik heb expres vanuit mijn woede direct na lezen van de post gereageerdquote:
Omdat etterbuilen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb expres vanuit mijn woede direct na lezen van de post gereageerd![]()
Waarom gaat dat weer allemaal zo kut en fout, ik ben juist altijd hartstikke aardig en geduldig aan de telefoon
Ik kan alleen buiten werk bellen en dan zijn er altijd honder miljoen miljard wachtenden voor me en dan heb ik niks op papier, want ze hebben al vaker van alles beloofd.quote:
Oh poepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan alleen buiten werk bellen en dan zijn er altijd honder miljoen miljard wachtenden voor me en dan heb ik niks op papier, want ze hebben al vaker van alles beloofd.
Ik heb dat ding na 2 weken (2 weken) gebruik slechts 5 weken geleden ingeleverd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om haar schulden te ontlopen? Of half Franse kolonieneger?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij zijn hier ook aan het kijkenWel echt een trieste situatie, maar ik snap niet waarom die moeder in Frankrijk zat?
Arm kind.
ik help mensen die lief zijn altijd beter en mensen die brutaal of kut lopen te doen maar dat gaat vast niet voor anderen ook zo opquote:
Klacht.nlquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan alleen buiten werk bellen en dan zijn er altijd honder miljoen miljard wachtenden voor me en dan heb ik niks op papier, want ze hebben al vaker van alles beloofd.
Ik heb dat ding na 2 weken (2 weken) gebruik slechts 5 weken geleden ingeleverd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed verhaalquote:
Ja, dus laat je je 16 jarig kind alleen in NL, en als die drie jaar later zwanger is blijf je het liefste ook wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
om haar schulden te ontlopen? Of half Franse kolonieneger?
dat laatste...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klacht.nl![]()
Maar heb je de lader al terug dan?
En doet hij het al?
Of hebben zij hem nog en schrijven ze ondertussen rekeningen?
pauperkinderen met problemen hebben vaak pauperouders met problemenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dus laat je je 16 jarig kind alleen in NL, en als die drie jaar later zwanger is blijf je het liefste ook weg
Maarja, ze had borderline he
dat biedt wel een goed perspectiefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb bij BCC wel eens rechtsbijstand ingeschakeld, dus ik hoop dat ze jou beter helpen Kip.
Dafuq?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat laatste...
die laptop doet het gewoon maar die kan ik dus al 5 weken niet opladen![]()
En gisteren heb ik maar een universele reservelader besteld voor 30,- omdat ik het zo kotsbeu was en dat hoerenpinnetje past ook niet![]()
![]()
Is het een mooi verhaal?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb bij BCC wel eens rechtsbijstand ingeschakeld, dus ik hoop dat ze jou beter helpen Kip.
ja dat heb ik dus nu ook gemaild. Dat ik dat eis, in hoofdlettersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq?
Ik zou wel gedaan zijn met vriendelijkheid
En zeggen "o hoi, geef mij heul snel een oplader van een andere laptop die nu in je winkel ligt en zoek het uit met je kapotte kutoplader"
Vriezer gedeelte van de koelkast stuk, 5 weken aan 1 stuk elke keer zelf moeten bellen want fabrikant zou het met mij regelen maar die belden elke keer gewoon niet terug. Dus elke keer ik naar BCC van ja uhh zij doen niks en ik heb 't hier gekochtquote:
EINZ erachter gezet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus nu ook gemaild. Dat ik dat eis, in hoofdletters
ja, zij is ook vet relaxed. Iets té relaxedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel makkelijk
Ik heb heul veul spul van de bcc, maar toen mijn tv bijvoorbeeld moeilijk deed heb ik direct bij de fabrikant aangeklopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders noteert, niks bij bcc kopen
nee wel een !quote:
Ja beetje dom is ze volgens mij wel inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, zij is ook vet relaxed. Iets té relaxed![]()
maar ja, 19 en een IQ rond de 75 ofzo?
dat is het voordeel van dom zijn, dan kijk je niet verder dan je neus lang is omdat je dat niet kunt, dus kun je je ook geen zorgen maken om morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja beetje dom is ze volgens mij wel inderdaadZelf zou ik er niet tegen kunnen al die zorgen, en dan gewoon nog lekker opmaken en alles
Ja ik weet, soms lijkt het mij heerlijk om dom te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is het voordeel van dom zijn, dan kijk je niet verder dan je neus lang is omdat je dat niet kunt, dus kun je je ook geen zorgen maken om morgen
True story by the way![]()
(in vaktermen zijn de executieve hogere functies dan niet volledig ontwikkeld of beschadigd)
ik ben dom en ik kan je vertellen, het is heerlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet, soms lijkt het mij heerlijk om dom te zijn
Nu zit je te liegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben dom en ik kan je vertellen, het is heerlijk![]()
![]()
nee hoor, dit is mijn rijbewijsfotoquote:
Volgens mij is dat eerder een mugshotquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, dit is mijn rijbewijsfoto
[ afbeelding ]
ik zocht op retarded womanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder een mugshot
kende Baas jullie echt nog niet?quote:
oh ik dacht alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar donker en capuchons op
true, true.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik dacht al
Zou kunnen natuurlijk, dat je altijd alleen met Debs af sprak ofzo
MOND HAUWEN EN SNELLLLLLLLLquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, true.
En het kuiken piep, en het kuiken piep
Dafuq, nog steeds?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, true.
En het kuiken piep, en het kuiken piep
Want daar kan Vodafone natuurlijk heul veul aan doenquote:onze zoon word elke week lastig gevallen door een sms door targetmedia , wat elke maand 16,53 euro kost
wat kan ik doen om dit te stoppen [ onze zoon is zich van geen kwaad bewust ]
Gewenste oplossing
STOPPEN MET DIE ONZIN !!!!
quote:
1 dat ze iemand anders hadden gevonden, 1 niks meer van gehoordquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van je sollicitaties trouwens?
Nog eentje op hopen danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 dat ze iemand anders hadden gevonden, 1 niks meer van gehoord. En 1 heb ik vorige week verstuurd
Ja, ik kijk rustig verderquote:
Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.klacht.nl/voda(...)iele-telefoonnummer/
Klacht bij het verkeerde bedrijf neerleggen en dan ook nog je bankrekeningnummer en telefoonnummer online gooien![]()
quote:hallo. mijn htc one x is laatst gestolen en ik kan mijn abandonnement niet stoppen, nu heb ik dus geen telefoon maar wel een best duur abonnement waar ik nu niets mee kan.
Gewenste oplossing
abonnement vroegtijdig kunnen afzeggen of een nieuw toestel toegestuurd krijgen.
ja er zijn echt dramatisch weinig vacatures...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kijk rustig verder.
Ik heb geen enorme haast, dat is fijn. Als ik iets zie wat me leuk lijkt reageer ik.
Zijn op dit moment erg weinig vacatures helaas
is dat diezelfde persoon die een dikke peerzaag op marktplaats had gezet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat diezelfde persoon die een dikke peerzaag op marktplaats had gezet?Je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Nee niet veel. Wel wat meer dan ik, maar dan zonder ambitie om nog hogerop te komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja er zijn echt dramatisch weinig vacatures...
verdient Fred een beetje?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat diezelfde persoon die een dikke peerzaag op marktplaats had gezet?Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
hehehehe, ik heb dat gelukkig allemaal uit staan, wel matig als je net zoals ik je rekeningen nooit checkt en er maanden later opeens achter komt dat je allemaal kutabo's hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zijn trouwens echt veel mensen die roepen "OMG ER WORDT GELD AFGESCHREVEN DOOR EEN BEDRIJF HET MOET AAN VODAFONE LIGGEN".
Gaat overigs best makkelijk. Ik heb een keer een kind een spelletje op m'n telefoon laten spelen terwijl hij achter in de auto zat. Dat kind heeft blijkbaar een advertentie aangeklikt en vervolgens kreeg ik een sms dat ik nu een abo van 4,50 per week had.
Maar zelf direct even stop gezet en nu geef ik mijn telefoon aan geen enkel kind meer
gewoon half jaar laten liggen buiten de koeling/vriezerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef Dwyn het volgende:
Klacht Albert Heijn: stevig volkoren brood
Sinds korte tijd is het veel minder stevig dan in het begin,
Gewenste oplossing
dat het brood weer net zo stevig is als ca. een half jaar geleden.
scheelt wel als jullie gaan samenwonen toch? Qua lastenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee niet veel. Wel wat meer dan ik, maar dan zonder ambitie om nog hogerop te komen.
Ben ik eigenlijk wel blij om, anders zouden mensen misschien denken dat ik om de verkeerde reden bij hem ben
dat pareltje kwam van jou toch?quote:
Ze hebben het over stevig, niet over moordwapen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon half jaar laten liggen buiten de koeling/vriezer
Ja we hebben ongeveer dezelfde lasten, dus die gaan door de helft als we gaan samenwonenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
scheelt wel als jullie gaan samenwonen toch? Qua lasten
En dan als je een toffe baan tegen komt die aan pakken en dan falen dit dat alles
hehehehehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het over stevig, niet over moordwapen.
Stevig volkoren zonnepit van de Jumboquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehehe
dat stevige brood is wel heel lekker trouwens, onze AH heeft het alleen nooit, alleen als het in de bonus is maar dan snijden ze het niet omdat de snijmachine er stuk van gaat omdat stevig
Daar kan ik me niet doorheen bluffen he?quote:Verder verwachten we van je dat je;
verpleegkundige handelingen kunt en mag verichten;
HALLO JUMBOquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Stevig volkoren zonnepit van de Jumbo
D'uh !! Want anders moet je praten enzulksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb trouwens gisteren internet bij hem aangevraagd voor onze "proefmaand". In februari gaan we uitproberen of we het redden om samen te wonen.
Maar proefmaand gaat voor mij niet op zonder internet, want dat is een levensbehoefte
moet je alleen wel even rekenen met je zorgtoeslag en huurtoeslag enzo he, want dat kan wel veranderen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja we hebben ongeveer dezelfde lasten, dus die gaan door de helft als we gaan samenwonen![]()
Erbij nemend dat we al behoorlijk lage lasten hebben![]()
Dus dan komt er wat ruimte om te sparen en te falen.
wir haben keine Jumboquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Stevig volkoren zonnepit van de Jumbo
verichten???quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hm...
[..]
Daar kan ik me niet doorheen bluffen he?![]()
Voor de rest wel leuke vacature namelijk
Ik las eerst vernichtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verichten???
en nee, dat kun je niet bluffen nee
goeie, binnenkort weer eens zelf brood maken, lekker veel zonnepitten en pompoenpitten erdoor knallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die van de Appie bevat lang niet zoveel zonnepitten helaas.
Ja, of zijn tv-programma's kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'uh !! Want anders moet je praten enzulksEw
![]()
Huurtoeslag ben ik al kwijt geraakt, heb heul mooie bedragen terug kunnen betalen. Wat betekent dat ik nu netto minder over houdt dan toen ik minder verdiendequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet je alleen wel even rekenen met je zorgtoeslag en huurtoeslag enzo he, want dat kan wel veranderen.
En internet, gelijk heb je. Wie heeft er nou anno 2013 geen internet meer man
Nee, dat vreesde ik ook alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verichten???
en nee, dat kun je niet bluffen nee
Jammer dat mijn oven dood is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeie, binnenkort weer eens zelf brood maken, lekker veel zonnepitten en pompoenpitten erdoor knallen
hehehehequote:
ga jij ook samenwonen???quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Brood van de bakkerskraam op de markt.
Dat ga ik missen op zaterdag.
ik heb een broodbakapparaat van iemand gekregen, ideaal dingquote:
Neinz, Joop gaat verhuizen. En daar is geen zaterdagmarkt op waggelafstand.quote:
Mjah, in theorie kan ik wel een nieuwe kopen maar hij staat half ingebouwd dus ik krijg hem er zelf niet uit. Even een sterke vent regelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een broodbakapparaat van iemand gekregen, ideaal ding![]()
of een oven op marktplaats/Fok scoren? Heb ik ook leuke dingen vandaan gehaald
herkenbaar, heb ik ook bij veel banen, maar ja... je komt gewoon niet binnen danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vreesde ik ook al.
De rest van de eisen kan ik allemaal wel
Samen met de auto/fiets naar de zaterdagmarktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, Joop gaat verhuizen. En daar is geen zaterdagmarkt op waggelafstand.
Krijg wel een sleutel.
hondje kopen bij Gamma (zo'n plank met wieltjes), dan heb je geen vent nodig. Plint eraf slopen als die ervoor zit. Zit alleen een stekker achterin, die unplug je en dan issie los.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, in theorie kan ik wel een nieuwe kopen maar hij staat half ingebouwd dus ik krijg hem er zelf niet uit. Even een sterke vent regelen.
Ik zou kunnen bellen om te vragen hoe belangrijk het is. De rest van de functie-eisen zijn namelijk nogal heftig (begeleiding van verstandelijk gehandicapten clienten met psychiatrische ziektebeelden) en heb ik wel in m'n mars. Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
herkenbaar, heb ik ook bij veel banen, maar ja... je komt gewoon niet binnen dan![]()
En er zijn veel verpleegkundigen "over" dus dat helpt ook niet echt
DM de vacature eensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou kunnen bellen om te vragen hoe belangrijk het is. De rest van de functie-eisen zijn namelijk nogal heftig (begeleiding van verstandelijk gehandicapten clienten met psychiatrische ziektebeelden) en heb ik wel in m'n mars. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Maar ja, bellen....![]()
![]()
![]()
Nee, hij staat in het midden van een kast ingebouwd dus hij moet ook getild worden een stukje. Het is een combi!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hondje kopen bij Gamma (zo'n plank met wieltjes), dan heb je geen vent nodig. Plint eraf slopen als die ervoor zit. Zit alleen een stekker achterin, die unplug je en dan issie los.
Is het winkelcentrum hier (met fijne bakker) dichterderbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Samen met de auto/fiets naar de zaterdagmarkt![]()
en sleutel krijgen = binnen no time samenwonen
vandaar dat hondje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, hij staat in het midden van een kast ingebouwd dus hij moet ook getild worden een stukje. Het is een combi!
die kat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het winkelcentrum hier (met fijne bakker) dichterderbij.
En zolang z'n kat nog leeft is samenwonen soberzo geen strak plan.(En ik wil graag eerst een eigen inkomen hebben eigenlijk.
)
Als ik 'hondje plank met wielen' google, krijg ik alleen van die lage dingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vandaar dat hondje.
Maar goed, ik wil dat soort dingen altijd zelf doen en geen vent voor nodig hebben
Omdat het minder op rolafstand is en dat brood dan eerder voor de zondag gaat zijn dan voor de zaterdag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom zul je dan nooit meer brood van de markt eten ijs?
Kat is stokoud, best kans dat redelijk samen gaat vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die kat kan geregeld worden
(psssst....gebakken spons.... pssssst)
inkomen is te begrijpen, al is dat ook op te lossen natuurlijk
dit soort maar dan langwerpig. voor een tientje ofzo bij de Gamma te verkrijgen, ideaal. Wip je er op en dan rol je 'm zo eruitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik 'hondje plank met wielen' google, krijg ik alleen van die lage dingen.
Misschien gaat het bijvoorbeeld om het mogen uitdelen van medicijnen en dat soort dingen. Vaak kun je daar wel gewoon cursussen voor volgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou kunnen bellen om te vragen hoe belangrijk het is. De rest van de functie-eisen zijn namelijk nogal heftig (begeleiding van verstandelijk gehandicapten clienten met psychiatrische ziektebeelden) en heb ik wel in m'n mars. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Maar ja, bellen....![]()
![]()
![]()
Ik denk dat niet duidelijk was dat midden in een kast, betekent dat dat ding dus hoog staatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit soort maar dan langwerpig. voor een tientje ofzo bij de Gamma te verkrijgen, ideaal. Wip je er op en dan rol je 'm zo eruit
Die ovens staan altijd op pootjes. Hondje eronder, pootjes inschuiven/klappen of eronderuit trappen als dat ding toch stuk is. Dan hondje met oven eruit rijden
oh zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat niet duidelijk was dat midden in een kast, betekent dat dat ding dus hoog staat
Ik ga mijn collega wel even vragen als ik weer eens geld heb.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo
Dan bureaustoel of iets anders eronder knallen
of bedrijf/werkspotter laten doen
bij die vacature niet hoor denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:06 schreef megamandy het volgende:
Of de bloeddruk kunnen meten, de spanning!
Ja dat doe ik nu ook alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien gaat het bijvoorbeeld om het mogen uitdelen van medicijnen en dat soort dingen. Vaak kun je daar wel gewoon cursussen voor volgen.
meestal hoef je in zulke banen geen prikken te geven hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nu ook al.
Alleen een prik geven is weer wat anders, dat kan ik niet.
Ga kijken of ik morgen genoeg moed kan verzamelen![]()
Heb ook een vacature gevonden voor min of meer het werk dat ik nu doe maar dan meer uren. Samenwerking tussen mijn eigen bedrijf en het bedrijf waar ik net die vacature van stuurde, dus min of meer intern. Denk dat ik die ook maar gewoon ga proberen.
Kwestie van een paar sollicitatiebrieven combineren, want ik heb daar al eens gesolliciteerd voor een andere functie
Dat lukt wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, ik zou gewoon even contact opnemen. Denk dat het alleen om pillen delen en inschatten van medische problematiek (arts bellen of niet) gaat, en dat kun jij ook prima, eventueel met bijscholingscursusje
Tuurlijk dat stelt niets voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij die vacature niet hoor denk ik
Bovendien kan elke mongool dat toch? Met hedendaagse apparatuur dan
Controleren heeft geen nut, dit is zelfkennis. Ik kan dagen mezelf kwellen met denken of ik zal gaan bellen of niet. Ik bespaar mezelf tegenwoordig de moeitequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meestal hoef je in zulke banen geen prikken te geven hoor
Bellen jij morgen! Ik controleer je 's avonds of je het gedaan hebt!
en de laatste alinea van je verhaal --> doen!
De griepprik of de prikpilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meestal hoef je in zulke banen geen prikken te geven hoor
Bellen jij morgen! Ik controleer je 's avonds of je het gedaan hebt!
en de laatste alinea van je verhaal --> doen!
dat doet de huisarts in dit soort projectenquote:
en als het mislukt kunnen we je over een paar weken/maanden feliciterenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Controleren heeft geen nut, dit is zelfkennis. Ik kan dagen mezelf kwellen met denken of ik zal gaan bellen of niet. Ik bespaar mezelf tegenwoordig de moeite. Maar het is wel leuk als het lukt
.
En morgenavond moet sowieso iedereen lief voor me zijn, dan heb ik m'n spiraal laten vervangen
Nou danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doet de huisarts in dit soort projecten
ik denk ook dat ze er prima kan solliciterenquote:
Als in laag? gehandicaptenzorg he, betaalt geen kutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoeveel uur werk jij nu contractueel eigenlijk Schaar?
(en ik schrok van de FWG schaal van die functie.... is dat MBO niveau?)
maar je woont toch niet bij hemquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het minder op rolafstand is en dat brood dan eerder voor de zondag gaat zijn dan voor de zaterdag?
Iets met ontbijten om drie uur enzo.
ze krijgt de sleutel na zijn verhuizing, grote kans dat ze dan stiekem beetje bij beetje na een paar weken/maanden bij hem in trektquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je woont toch niet bij hem
Neinz, maar weekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je woont toch niet bij hem
true.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze krijgt de sleutel na zijn verhuizing, grote kans dat ze dan stiekem beetje bij beetje na een paar weken/maanden bij hem in trekt
yep, zeer kutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als in laag? gehandicaptenzorg he, betaalt geen kutMaar het is vergelijkbaar met wat ik nu verdien volgens mij
![]()
Ik heb nu een contract voor 24 uur in de week. Weet niet eens of ik zoveel vooruit zou gaan omdat ik de onregelmatigheidstoeslag zou missen![]()
Even rekenen
ik zou ook eerst een eigen huisje gaan zoeken maar jaaaaaa, Koos ging een andere woning nemen (eentje die niet in de ghetto stondquote:
Ja dat is best lastig hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Momenteel is het zo dat ik eigenlijk altijd wel (een deel van) het weekend bij hem zit. Doordeweeks is geen optie, want hij moet om zes uur op en da's bleh. Aangezien ik anders opgesloten zit. Met een chagerijnige ouwe kat.
Zorgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, zeer kut![]()
Ik zit in de ziekenhuis CAO, is redelijk vergelijkbaar qua schalen dus ik weet donders goed dat je dan met die inschaling en die uren geen reet verdient
dat vond ik ook nooit zo top in die ghetto pauper woning van Koos, die ook nog eens gedeeld was met zijn pauper huisgenotenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Momenteel is het zo dat ik eigenlijk altijd wel (een deel van) het weekend bij hem zit. Doordeweeks is geen optie, want hij moet om zes uur op en da's bleh. Aangezien ik anders opgesloten zit. Met een chagerijnige ouwe kat.
Mijn voordeel is dat het tien minuten fietsen is, dus ik zit er zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat is best lastig heIk ga dan altijd naar de TU, maar zodra je de deur uit gaat is het inderdaad zo dat ik dan sowieso tot half 6 buiten moet blijven
museumkaart en bankgiro loterij in 1 zin is al redelijk faalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die een museumkaart winnen bij de bankgiro loterij en dan janken dat je vervoer moet betalen om bij de musea te komen
Bovenburen die dezelfde hal delen. De voordeur kom je niet in zonder sleutel, maar zijn deur afsluiten kan ik niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat vond ik ook nooit zo top in die ghetto pauper woning van Koos, die ook nog eens gedeeld was met zijn pauper huisgenoten
Ooh ik slaap wel eerst een beetje uit, is toch gewoon een kwestie van de deur achter je dicht trekken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn voordeel is dat het tien minuten fietsen is, dus ik zit er zo.
Maar vroeg opstaan is echt mijn ding niet.
Helaasch.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik slaap wel eerst een beetje uit, is toch gewoon een kwestie van de deur achter je dicht trekken?
Ooh dus je kunt niet later vertrekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bovenburen die dezelfde hal delen. De voordeur kom je niet in zonder sleutel, maar zijn deur afsluiten kan ik niet.
Daarom steeds alles in het weekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dus je kunt niet later vertrekken
soort hotel californiaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom steeds alles in het weekend.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom steeds alles in het weekend.
Volgens mij is hij daar zelf niet eens uit. Combinatie van bindingsangst en vluchtgedrag om het maar even een naam te gevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
hoe zit dat nu verder met jouw vent MM? Hij gaat dus niet meer naar Engeland?
EN TERECHT, DAT HET KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.klacht.nl/overheid/klacht/autistisch-kabinet/
zo, dat klinkt wel heftig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
Oja en zijn pa is dus ook ziek, heeft kanker en zal waarschijnlijk binnen een jaar overlijden en nog een allemaal ander gedoe in de familie, dat is ook zo'n beetje wat ik met dat vluchtgedrag bedoel.
Precies, en volgens mij zijn er altijd wel problemen geweest. Eerst beet hij zich helemaal vast in zijn studie, moest perse cum laude slagen van de uni (terwijl hij op het mbo is begonnen) en daarna is het werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo, dat klinkt wel heftig...
en jullie hoeven nu ook geen beslissingen te nemen, das toch ook prima
moest? van ouders/omgeving of zichzelf?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, en volgens mij zijn er altijd wel problemen geweest. Eerst beet hij zich helemaal vast in zijn studie, moest perse cum laude slagen van de uni (terwijl hij op het mbo is begonnen) en daarna is het werk.
Maar dat is nu allemaal voorbij en het werk is ook geen echte uitdaging meer voor hem. Dus nu is het maar de vraag wat er gebeurd en op zijn pad komt. En ik snap zijn keuze wel hoor, als ik de kans had zou ik ook direct naar het buitenland gaan.
Van zichzelf, anders was het niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moest? van ouders/omgeving of zichzelf?
Wel goed om nu lekker de tijd voor te nemen dan, anders krijg je van die interne conflicten die er pas over jaren uit gaan komen op rotmanieren enzo en das zonde. Beter nu tijd voor nemen en oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |