havermout is volgens mij altijd wel OK hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
van havermoutpap, is dat OK? Ik vind het lastig om dat zelf zo te bepalen
naja 3g vet waarvan verzadigd 2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Loose allllll the fat
[..]
havermout is volgens mij altijd wel OK hoor
Helpt gewoon een eetlijst jou niet Spees? Dus je eet op een dag dit dat en dat, niet meer niet minder. Met een paar keuzes uit beleg en tussendoors. Vond ik erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe kun jij mij een les waar moet ik op letten op verpakkingen geven? Ik snap er nooit iets van en kom niet verder dan kcals
ik wil je morgen ook wel spoedcursus geven heurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe kun jij mij een les waar moet ik op letten op verpakkingen geven? Ik snap er nooit iets van en kom niet verder dan kcals
ja, als je het zelf maakt, niet die troep uit de koelingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Loose allllll the fat
[..]
havermout is volgens mij altijd wel OK hoor
ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, als je het zelf maakt, niet die troep uit de koeling
Dat krijg ik nooit weg zo vroegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik eet 's ochtends gewoon brood![]()
2 boterhammen, 1 hartig, 1 zoet, al tijden.
Ik heb ooit een keer halvajam van C1000 geprobeerd. Wat een waterige bende was dat zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon zo min mogelijk suiker toegevoegd. Halvajam is niet met zoetstoffen hoor, zit gewoon minder suiker in. Niet alle lightproducten zijn evil.
Maar wel smerigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon zo min mogelijk suiker toegevoegd. Halvajam is niet met zoetstoffen hoor, zit gewoon minder suiker in. Niet alle lightproducten zijn evil.
Das wel een lompe verpakking voor jam zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wel smerig![]()
Dan vooral de structuur van dat spul![]()
Je hebt jam van st. Dalfour, geen suiker toegevoegd. Dat is zulke lekkere jam![]()
Zit alleen in langwerpige kutpotten waardoor je mes vol met jam zit als je er wat uit wil halen![]()
[ afbeelding ]
Ja jam op croissantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef megamandy het volgende:
Jam eet ik alleen met een croissant, verder vind ik het meestal te smakeloos
Kaas
Pindakaas light is slechter dan gewone pindakaasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat krijg ik nooit weg zo vroeg
Als ik later opsta, gaat het prima, maar om 7 uur wil het gewoon echt niet
Maar een eetlijst is wel handig ja
Wij maken voor het avondeten ook altijd een eetlijst voor de hele week, en dan bekijken wanneer we de 'zondigdag' plannen
En qua beleg voor op brood heb ik mezelf ook een aantal keuzes gegeven, maar altijd sowieso 2 hartig en eventueel 1 zoet. En zoet is dan appelstroop, gekleurde hagelslag of pindakaas light (liefst met plakjes komkommer) en ja dat zoet-lijstje komt uit een Sonja Bakker boek
Kaas met jam is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas met salami. Kaas zonder brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |