SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs: 2500 euro
Te bezichtigen in Amersfoort
[ Bericht 3% gewijzigd door Teezie op 16-01-2013 13:46:50 ]Chubun Tomata
Ik had toen snel een auto nodig voor tijdelijke werk, deze is nu overbodig omdat ik in februari weer met een studie ga beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:35 schreef monsterd. het volgende:
Waarom doe je hem nu al weg, hij staat sinds november op je naam?
Ik haal er een verbruik mee van 1 op 16.5. 80% snelweg. Het is een zeer zuinige auto, maar dat komt ook omdat de auto weinig km heeft gemaakt. Alle papieren zitten erbij, onderhoudsboekjes ingevuld. De auto is bijna helemaal krasvrij. Wat bedoel je precies met rijeigenschappen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef CecilBDemented het volgende:
haha toevallig vandaag nog naar gekeken zoon auto. wat zijn de rijeigenschappen?
en wat is het gemiddeld verbruik?
Sportief is zeker met zo'n 1.5 een groot woord, maar ze liggen iig wel goed op de weg. Verder zit er ABS op, elektronische remkrachtverdeling, 4 airbags volgens mij.. Ik zou hem zeker overwegen en in ieder geval eens gaan rijden met zo'n ding als ik jou wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:29 schreef CecilBDemented het volgende:
rijd het een beetje sportief of echt stads?
De auto is in onderhoud geweest bij een garage. Remmen zijn goed en hoeven niet vervangen te worden. 2 banden hebben denk ik wel vervanging nodig. Die zijn een beetje droog en beetje versleten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef zmdwdvz het volgende:
hmm, interessante: eigen auto gaat niet door de APK komen over een paar weken...
2 vragen:
- weet je iets meer over de geschiedenis van de auto? (onderhoud (dealer of niet), eigenaren etc.)
- zit er onderhoud/reparatie aan te komen? (ik denk ook even aan banden, remmen, etc)
Dankjewel voor je hulpquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sportief is zeker met zo'n 1.5 een groot woord, maar ze liggen iig wel goed op de weg. Verder zit er ABS op, elektronische remkrachtverdeling, 4 airbags volgens mij.. Ik zou hem zeker overwegen en in ieder geval eens gaan rijden met zo'n ding als ik jou was
Ik heb wel eens met de 1.8 gereden en die vond ik redelijk lichtvoetig. Noem het dynamisch, if you like..
Niet te ruil, niemand intresse of een mooi bod?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef babipangang het volgende:
Mogelijkheid tot het inruilen van een goed onderhouden daihatsu cuore 1.0 uit '99 met 130.000 op de teller en een bijbetaling van mijn kant ¤1300,- ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |