Met wat?quote:
Ik vond zijn opmerking dat hij blijkbaar alleen epo pakte en Van Heeswijk hem daardoor nog beter vond wel grappig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met wat?
Dat je een nog grotere held bent als blijkt dat je net zoals je concurrenten doping bent gaan gebruiken? Wat is Bassons dan? Een loser die zich niet competitief opstelde ofzo?
Dan vergeet je nog dat van Heeswijk zelf beweert dat hij nooit gebruikte (quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond zijn opmerking dat hij blijkbaar alleen epo pakte en Van Heeswijk hem daardoor nog beter vond wel grappig.
Al die ophef is natuurlijk hypocriet. Doping wordt al gebruikt zolang het profwielrennen bestaat; en dan wordt er nu opeens geklaagd dat 'we niet weten wie nu echt de beste was'. Ullrich at tien kilo chcolade en Pantani snoof een bult cocaïne terwijl Armstrong zich obsessief voorbereidde op de Tour in de wintermaanden. Misschien was hij de beste dopeur, maar hij leefde ook voor de sport en had zijn zaakjes op ongekend goede wijze voor elkaar als je kijkt naar zijn ploeg en alles daar omheen.
Olano was de nummer 4. Hij zou dan brons krijgen. Maar hij was ook klant bij Ferrari.quote:
Gelukkig waren Ekimov en Ullrich wel schoon.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Olano was de nummer 4. Hij zou dan brons krijgen. Maar hij was ook klant bij Ferrari.
De telecom top 3 van de olympische wegwedstrijd van 2000 heeft de medailles nog gewoon in de vitrine hangen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gelukkig waren Ekimov en Ullrich wel schoon.
Discovery is via hun site, TLC gewoon via de tv voor ons toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Discovery is via hun site, TLC gewoon via de tv voor ons toch?
Klinkt overigens als een bijzonder interessante zenderToddlers and tiarasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Discovery is via hun site, TLC gewoon via de tv voor ons toch?
Klinkt overigens als een bijzonder interessante zenderTLC en Discovery zitten geloof ik op hetzelfde kanaal, waar Discovery bijv. overdag is en TLC op vrijdagavond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:
Animal Planet en TLC is dat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
TLC en Discovery zitten geloof ik op hetzelfde kanaal, waar Discovery bijv. overdag is en TLC op vrijdagavond ofzo.
Is helemaal geen onzin. Natuurlijk heeft hij voordeel bij doping alleen hij heeft er minder voordeel bij dan iemand anders. Als iedereen gebruikt komt zijn spel minder goed uit de verf dan als iedereen niet gebruikt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat technische speler-verhaal is zo'n onzin. Hoe eerder je bij een bal bent en hoe minder vermoeid je bent, hoe beter je van die techniek gebruik kunt maken. Alleen als Federer gebruikt pakt hij het toch niet erg professioneel aan met z'n 15% body fat en z'n linkerarm die twee keer zo dun is als z'n rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |