abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121674519
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij had gelijk.
Met wat?

Dat je een nog grotere held bent als blijkt dat je net zoals je concurrenten doping bent gaan gebruiken? Wat is Bassons dan? Een loser die zich niet competitief opstelde ofzo?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_121674752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Met wat?

Dat je een nog grotere held bent als blijkt dat je net zoals je concurrenten doping bent gaan gebruiken? Wat is Bassons dan? Een loser die zich niet competitief opstelde ofzo?
Ik vond zijn opmerking dat hij blijkbaar alleen epo pakte en Van Heeswijk hem daardoor nog beter vond wel grappig.

Al die ophef is natuurlijk hypocriet. Doping wordt al gebruikt zolang het profwielrennen bestaat; en dan wordt er nu opeens geklaagd dat 'we niet weten wie nu echt de beste was'. Ullrich at tien kilo chcolade en Pantani snoof een bult cocaïne terwijl Armstrong zich obsessief voorbereidde op de Tour in de wintermaanden. Misschien was hij de beste dopeur, maar hij leefde ook voor de sport en had zijn zaakjes op ongekend goede wijze voor elkaar als je kijkt naar zijn ploeg en alles daar omheen.
pi_121675000
Het enige waardevolle wat Van Heeswijk zei is dat hij met z'n natuurlijk hematocriet van 48 minder van EPO zou profiteren... :)

Nou kan je die limiet van 50 makkelijk omzeilen voor een test natuurlijk, maar er zit zeker een waarheid in dat EPO veel minder effectief geweest zou zijn voor Van Heeswijk dan voor andere pakhazen. Verder maakte hij zichzelf compleet belachelijk door te doen alsof Armstrong sowieso nog steeds de beste was en alsof hij een half slachtoffer van het systeem was, terwijl hij 10 jaar lang het systeem zelf was en wel wat meer gedaan heeft dan een keertje spuiten... _O-
Jack does it in real time...
pi_121676648
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vond zijn opmerking dat hij blijkbaar alleen epo pakte en Van Heeswijk hem daardoor nog beter vond wel grappig.

Al die ophef is natuurlijk hypocriet. Doping wordt al gebruikt zolang het profwielrennen bestaat; en dan wordt er nu opeens geklaagd dat 'we niet weten wie nu echt de beste was'. Ullrich at tien kilo chcolade en Pantani snoof een bult cocaïne terwijl Armstrong zich obsessief voorbereidde op de Tour in de wintermaanden. Misschien was hij de beste dopeur, maar hij leefde ook voor de sport en had zijn zaakjes op ongekend goede wijze voor elkaar als je kijkt naar zijn ploeg en alles daar omheen.
Dan vergeet je nog dat van Heeswijk zelf beweert dat hij nooit gebruikte ( :') ).
Dan kun je toch niet zeggen dat Armstrong voor jou een held is? Daarmee zeg je dus ook dat je jezelf een loser vind omdat je clean bleef.
Als je zelf clean reed lijkt mij dat je dat deed wegens moreel besef etc. Niet gebruiken is in dat opzicht al een statement tegen doping an sich.

Dat bedoel ik te zeggen, die kerel is gewoon te dom om te beseffen wat ie allemaal zegt.
pi_121676721
Hij zei zelf min of meer dat hij niet gebruikte omdat het weinig zin had: zijn hematocrietwaarde was van nature al hoog.
pi_121677210
Jaar geleden zei die wat anders.
pi_121679917
Volgens de Wall Street Journal liet Verbruggen zijn aandelen beheren door Thom Weisel.... eigenaar van US Postal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121680018
quote:
Olano was de nummer 4. Hij zou dan brons krijgen. Maar hij was ook klant bij Ferrari. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121680030
Door Jim Ochowicz die bij het bedrijf van Thom Weisel werkt toch? Of hij bracht het nieuws in ieder geval naar buiten.

Nog een extra connectie, aangezien Ochowicz in BMC zit natuurlijk... Maar gelukkig slaapt Verbruggen op twee oren! :D
Jack does it in real time...
pi_121680098
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Olano was de nummer 4. Hij zou dan brons krijgen. Maar hij was ook klant bij Ferrari. :')
Gelukkig waren Ekimov en Ullrich wel schoon.
pi_121681087
Is het interview nog ergens te bekijken?
pi_121681418
Live op TLC/Discovery (03:00).
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:07:40 #288
14505 OProg
A Life in Music
pi_121683050
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gelukkig waren Ekimov en Ullrich wel schoon.
De telecom top 3 van de olympische wegwedstrijd van 2000 heeft de medailles nog gewoon in de vitrine hangen. *O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121684271
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 januari 2013 @ 16:57:27 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_121685201
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Live op TLC/Discovery (03:00).
Discovery is via hun site, TLC gewoon via de tv voor ons toch?

Klinkt overigens als een bijzonder interessante zender :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_121685540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toddlers and tiaras _O_
pi_121685671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

SPOILER
TLC en Discovery zitten geloof ik op hetzelfde kanaal, waar Discovery bijv. overdag is en TLC op vrijdagavond ofzo.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 januari 2013 @ 17:13:41 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_121685826
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toddlers and tiaras _O_
:{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_121685848
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

TLC en Discovery zitten geloof ik op hetzelfde kanaal, waar Discovery bijv. overdag is en TLC op vrijdagavond ofzo.
Animal Planet en TLC is dat. :P
pi_121687096
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat technische speler-verhaal is zo'n onzin. Hoe eerder je bij een bal bent en hoe minder vermoeid je bent, hoe beter je van die techniek gebruik kunt maken. Alleen als Federer gebruikt pakt hij het toch niet erg professioneel aan met z'n 15% body fat en z'n linkerarm die twee keer zo dun is als z'n rechter :')
Is helemaal geen onzin. Natuurlijk heeft hij voordeel bij doping alleen hij heeft er minder voordeel bij dan iemand anders. Als iedereen gebruikt komt zijn spel minder goed uit de verf dan als iedereen niet gebruikt.
pi_121689578
Op oprah.com tock ook live??
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_121689639
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
Op oprah.com tock ook live??
Ja.
pi_121693337
Ok goed!! Zet vannacht gewoon de wekker!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_121693473
Neem het wel op.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')