Goed dat je t zegt! Volgens mij moeten wij ook eens bellen voor een afspraak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef laziness het volgende:
14 maanden en dan 2 jaar is het toch het standaard protocol? Wij mogen 14 februari met de dan peuter.
Ja frustrerend! Ik herken je gevoel zo erg! (Is een van de redenen waarom ik nog steeds twijfel over wel geen derde ivm weer ks) Maar fijn dat het weer goed lijkt te zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof dat het nu weer goed is.... nog steeds raar dat mama zo weinig kan natuurlijk (en zo ontzettend lastig/moeilijk als je je kind niet op kan tillen....). Maar goed, nu even wat rust voordat er over een paar weekjes "ineens" 2 babies zijn.
Vorige jaar precies hetzelfde maar nu dus weer, jullie beginnen over bijna twee of dan twee-jarige (toen eenjarige natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt! Volgens mij moeten wij ook eens bellen voor een afspraak.
Ja ik vind het ook wel heel fijn zo als het nu gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik vind t allemaal wel meevallen. Vind t heerlijk hoe 'groot' ze nu is en dat we steeds beter kunnen communiceren en samen liedjes zingen enzo
Nee verschilt erg per regio. Hier doen ze wel nog die 18 maanden afspraak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef laziness het volgende:
14 maanden en dan 2 jaar is het toch het standaard protocol? Wij mogen 14 februari met de dan peuter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |