Kind is nu al naar school (in theoriequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je die mensen niet bellen? Dan kunnen ze het kind alvast voorbereiden..
Ga jij wel naar je werk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ik omver ga pleuren
dat denk ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jij had een tijd terug toch gezegd dat je nooit een muts droeg vanwege je haar dat vervolgens voor geen meter meer wil zitten, of zit ik nu mis?
Ik vind dat je gelijk hebt als je niet gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
zelf een beetje aan het afvragen of het een redelijk voorstel is. Ik ben natuurlijk ook gewoon een watje op de weg als het glad is, heb geen winterbanden en heb deze omstandigheden kunnen vermijden tot nu toe.
Maar in Zoetermeer is het wel kut rijden met sneeuw, als ik er al kan komen. Rijkswaterstaat zegt dat het ze waarschijnlijk voor de avondspits niet gaat lukken om alles schoon te krijgen (en ik vraag me af hoe lang de ochtendspits duurt).
Openbaar vervoer ligt ook volledig plat daar.
Is het redelijk om te zeggen dat ik het geen goed plan vind om vanmidda
Een "dat het kan in Nederland"tweettwitter:GHoogers twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:34:27Zoetermeer afgesneden van buitenwereld . Geen #randstadrail naar Den Haag . Wat een goedgeorganiseerd land zijn we toch. #HTM reageer retweet
Dit..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt als je niet gaat.
Plus dat men er rekening mee kan houden als je nu al aangeeft vanmiddag niet te gaan.
Als je op het laatste moment out-chickend geeft dat meer gedoe en geregel lijkt mij.
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jij had een tijd terug toch gezegd dat je nooit een muts droeg vanwege je haar dat vervolgens voor geen meter meer wil zitten, of zit ik nu mis?
Beatrix/poetel kruisingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zit
Mijn haar
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zit
Mijn haar
Eigenlijk niet, ik vind het doodengquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, wil je helemaalniet naar je werk gaan?
ja maar dat doet het soms gewoon uit zichzelf!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee? Een bos krullen is moeilijk te temmen maar het zit toch leuk? Wat ik op foto's van jou zie tenminste wel
Das handig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat doet het soms gewoon uit zichzelf!
komt wel goed joh! Je kan niet omvallen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vind het doodeng
maar dat kán wel dus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Overigs wel van plan de uren gewoon vrij te nemen en later in te halen..
En heel op tijd vertrekken, rustig aan doen en alleen Zoetermeer voor muziekles overslaan een optie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vind het doodeng
Maar ik kan wel ergens tegenaan rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt wel goed joh! Je kan niet omvallen!
En als het plat is wordt het nog gladderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
De pest met sneeuw is dat het er morgen ook nog ligt
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
De pest met sneeuw is dat het er morgen ook nog ligt
Ik ben nu aan het overwegen hoe diegene waar ik vandaag werk gaat reageren, zij is een beetje.. ehm.. apartquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Het geluid van een nierkende pousse in de morgen
gewoon huilen aan de telefoonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het overwegen hoe diegene waar ik vandaag werk gaat reageren, zij is een beetje.. ehm.. apart. Ga even met collega overleggen wat haar inschatting is
.
Ik hoef pas dit weekend weer te werken en daarbij vind ik het heel veel schelen als er eenmaal gestrooid is.
En het is voor diegene geen probleem om alleen te werken? Of kunnen ze last minute nog iemand anders regelen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het overwegen hoe diegene waar ik vandaag werk gaat reageren, zij is een beetje.. ehm.. apart. Ga even met collega overleggen wat haar inschatting is
.
Ik hoef pas dit weekend weer te werken en daarbij vind ik het heel veel schelen als er eenmaal gestrooid is.
En toen konden we helemaal niet meer verder. Zit je dan, in een overvolle sprinterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kut, nu is er ineens een wisselstoring bij Boxtel, 'ze zijn er druk mee bezig maar we zullen wel even moeten wachten'
Waarom ben ik niet thuisgebleven
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En toen konden we helemaal niet meer verder. Zit je dan, in een overvolle sprinter
De oplossing voor allesquote:
Zij staat niet ingeplanned, we gaan altijd om de beurtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En het is voor diegene geen probleem om alleen te werken? Of kunnen ze last minute nog iemand anders regelen?
Ik ben met dit soort weer ook een watje hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Collega zegt ook gewoon afbellen. Ga ik straks doen.![]()
I'm a watje and I know it
echt, ga! De wegen waren hier zelfs beter begaanbaar dan normaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Collega zegt ook gewoon afbellen. Ga ik straks doen.![]()
I'm a watje and I know it
nee, er is geveegd en gestrooid op de doorgaande wegen. Alleen de woonwijken niet maar da's logisch. Ik mag toch lijen dat eindhoven niet de enige gemeente is daarin.quote:
Ook de fietspaden?? Den Haag slaat altijd chronisch de fietspaden over, superirritant! Kunnen de auto's alweer dagenlang normaal rijden, fietsers mogen zich de tering vallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, er is geveegd en gestrooid op de doorgaande wegen. Alleen de woonwijken niet maar da's logisch. Ik mag toch lijen dat eindhoven niet de enige gemeente is daarin.
Jep, ook de fietspadenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook de fietspaden?? Den Haag slaat altijd chronisch de fietspaden over, superirritant! Kunnen de auto's alweer dagenlang normaal rijden, fietsers mogen zich de tering vallen
De route van station naar TU was ook redelijk sneeuwvrij te belopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ook de fietspaden
Eindhoven
Dát is echt chill, als dat hier zo zou zijn zou ik met dit weer best durven fietsen. De afgelopen jaren heb ik het maar gelatenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ook de fietspaden
Eindhoven
Uggs in de sneeuw? What were you thinking?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja godver kom ik dan met m'n uggsik glijd weg en ze zijn heul niet super waterdicht
'Nee joh docs heb je niet nodig'
Fred zei dat gisteravond de fietspaden vrij waren gemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát is echt chill, als dat hier zo zou zijn zou ik met dit weer best durven fietsen. De afgelopen jaren heb ik het maar gelatendit (sneeuw/gladheid) is echt de enige weersomstandigheid dat ik de fiets laat staan, maar dat haat ik altijd want het alternatief is zo klote.
40/50?? Das best veul!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, aan de kust meer sneeuw? Dat we het mee mogen makennouja, hier in de tuin ligt denk ik wel een cm of 40/50.
ALTIJD 2 paar schoenen meenemenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja godver kom ik dan met m'n uggsik glijd weg en ze zijn heul niet super waterdicht
'Nee joh docs heb je niet nodig'
Zolang ze strooien en vegen moet dat geen issue zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zover ik de berichtgeving heb gevolgd heeft het hier tot nu toe een stuk meer gesneeuwd dan in Eindhoven Skjoe.
Het sneeuwt nu weer en de gehele weg naar mijn werk is een file.
En het is Zoetermeer he?
1 grote stapel scherpe bochten, debiele verkeersdrempels en hellingen
Ja da's ongeveer hetzelfde als hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is wat er hier gevallen is (en het sneeuwt nu weer)
[ afbeelding ]
Ik heb net even berekend en dat is voor een vrouw van normale lengte kniediepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
40/50?? Das best veul!
Hier ligt zoveel niet. Maar het is wel weer begonnen met sneeuwen dus wie weet
Ja, dat klinkt wel als typisch hollandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zeggen op de radio steeds dat de snelwegen niet gestrooid en geveegd kunnen worden omdat de files in de weg staan
Ja maar ik ben geen normale lengte dus bij mij komt het dan tot m'n heupen of zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net even berekend en dat is voor een vrouw van normale lengte kniediep
Juistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zeggen op de radio steeds dat de snelwegen niet gestrooid en geveegd kunnen worden omdat de files in de weg staan
In dat geval, ligt er bij ons evenveelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of Trix niet millimeter bedoelde. Zo ver woont ze hier ook weer niet vandaan
Ik ging uit van mezelfquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen normale lengte dus bij mij komt het dan tot m'n heupen of zo
oeh nice, waarhinne?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor het zout moet er wel over gereden worden![]()
Hopelijk valt het vrijdag mee want dan gaan we op vakantie
Hollandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch triest dat het zo moet als er een beetje sneeuw valt, echt
Dan kan ik toch nie met m'n voeten bij de grond jonguhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging uit van mezelf
Maar ter referentie: een gemiddelde stoelzitting zit op 47 cm hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pic?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Holland
Oh, hier sneeuwt het weer
Hey, maar ik kon wel mijn konijnebontmuts op, EINZ
Ermahgerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de andere kant, als je dit ziet![]()
http://www.nufoto.nl/fotos/323997/sneeuw-in-scheveningen.html
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nie met m'n voeten bij de grond jonguhhobbitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Sow, das best veulquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de andere kant, als je dit ziet![]()
http://www.nufoto.nl/fotos/323997/sneeuw-in-scheveningen.html
Naar een huisje in Hoenderloquote:
Hoezo? We zijn het niet gewend, zitten met veel mensen op elkaar, ik vind het niet zo gek dat we er niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch triest dat het zo moet als er een beetje sneeuw valt, echt
Ik bedoel met treinen en verkeer, het was toch voorspelt en dit gebeurt elke keerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn het niet gewend, zitten met veel mensen op elkaar, ik vind het niet zo gek dat we er niet mee om kunnen gaan.
En elk jaar beloven ze beterschap en gaan ze eraan werken en hebben ze plannen gereed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel met treinen en verkeer, het was toch voorspelt en dit gebeurt elke keer
ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En elk jaar beloven ze beterschap en gaan ze eraan werken en hebben ze plannen gereed.
En elk jaar loopt alles weer vast en chaos
Treinen gaan als ik de verhalen zo hoor nog best redelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel met treinen en verkeer, het was toch voorspelt en dit gebeurt elke keer
Ze hadden moeten beginnen met schoonmaken voordat het ging sneeuwen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
'we kunnen het niet schoonmaken'
dan had je eerder moeten beginnen doei
ik zou me ziekmelden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Fuuu, chip in m'n nagellak
Dat gebeurt me echt nooit en nu moet ik er nog heel de dag tegenaan kijken ook
Ja duhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hadden moeten beginnen met schoonmaken voordat het ging sneeuwen?
Dan heb je nog 2 kansen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut mn trein rijdt niet en ik heb tentamen wtf ik neem al 3 treinen eerder
Ja ze worden nu gecancelled maar die vanaf 11.24 rijden welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan heb je nog 2 kansen!
/optimist
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Fuuu, chip in m'n nagellak
Dat gebeurt me echt nooit en nu moet ik er nog heel de dag tegenaan kijken ook
Geen idee..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg toch wel een extra kans voor die her als ik echt niet op school kan komen?
Kan, hoeft nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg toch wel een extra kans voor die her als ik echt niet op school kan komen?
Ja wtf, dan maar een hotel boeken om een tentamen te maken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee..
Wij hadden ook een docent hier rondlopen die dan van mening was dat je gister ook had kunnen weten dat het vandaag ging sneeuwen dus dat je gister alvast maar een slaapplek had moeten zoeken zodat je zeker weten aanwezig kon zijn.
Maar wellicht is een examencommissie milder..
Toen ik net in Tilburg was, hoorde ik dat er een wisselstoring was en sprinters tussen Breda en Tilburg reden niet. Intercities wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ze worden nu gecancelled maar die vanaf 11.24 rijden welmja grote kans dat die ook niet rijden dan
Dat zou ik ook niet doen hoor, flinke kosten maken om een tentamen te kunnen doen. Of het moet het allerlaatste tentamen van de opleiding zijn en superbelangrijk of whatever. Tot nu toe gelukkig nooit een tentamen hoeven missen door weersomstandigheden...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wtf, dan maar een hotel boeken om een tentamen te maken?
Rij jij normaal een uur naar je werk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd velen sneeuw!!! Ik word er vrolijk van
En vanmorgen maar 1u15 met de autoViel me niks tegen... Was maar 10 minuten te laat op het werk
SneeuwHuillies
![]()
![]()
Winterbanden![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal een kwartiertjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rij jij normaal een uur naar je werk?
Nee, ik heb pas een trein om 11.24 en die 'reed' net nog wel, alles vantevoren niet dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik net in Tilburg was, hoorde ik dat er een wisselstoring was en sprinters tussen Breda en Tilburg reden niet. Intercities wel.
Sta je al op station?
Als je nu al zo twijfelt of alles wel gaat lukken, zou ik gewoon eerder weggaan en dan maar wat spullen meenemen of je daar te vermaken indien je toch ruim op tijd aankomt. Als anderen namelijk wel met de trein op tijd aankomen omdat ze extra vroeg gaan en jij bent te laat, dan zul je geen extra kans meer krijgen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik heb pas een trein om 11.24 en die 'reed' net nog wel, alles vantevoren niet dus ben benieuwd
Ja ik rol net pas uit bed dus ik ben ondertussen druk bezig om te zorgen dat ik klaar benquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je nu al zo twijfelt of alles wel gaat lukken, zou ik gewoon eerder weggaan en dan maar wat spullen meenemen of je daar te vermaken indien je toch ruim op tijd aankomt. Als anderen namelijk wel met de trein op tijd aankomen omdat ze extra vroeg gaan en jij bent te laat, dan zul je geen extra kans meer krijgen..
Die trein klopt geen kut van hoor ik net van klasgenoot, die staat al 40min in helmond te wachtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat de intercity naar venlo stopt op uni?
Nee, maar je zou vanuit Tilburg terug kunnen naar Tilburg Uni.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat de intercity naar venlo stopt op uni?
Ja op elk willekeurig moment is er ineens ergens wel een wisselstoring, je kan er momenteel niks van zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die trein klopt geen kut van hoor ik net van klasgenoot, die staat al 40min in helmond te wachten
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:11 schreef Loqi het volgende:
moggel! wit! sneeuw![]()
poussen in de tuin gooienstraks eens proberen
![]()
Hij was net wakkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had verwacht dat samson heel enthousiast ging huppelen; maar hij liep naar de auto zoals ie altijd eik deedTerwijl ik heel blij: WHAA SAMSON KIEK DAN ZOVELEN SNEEUW WHIIIIII en hij alleen maar zijn kopje draaide naar mij met een 'wtf are you doing' uitdrukking
Nee dat staat er niet, er staat dat ie daar stopt LOLquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee, maar je zou vanuit Tilburg terug kunnen naar Tilburg Uni.
Dan kun je het sowieso proberen. En anders kun je altijd nog met de sprinter of een bus terug richting uni. Maar dan ben je er in ieder geval wel op tijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet, er staat dat ie daar stopt LOL
Kwam hij wel boven de sneeuw uit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had verwacht dat samson heel enthousiast ging huppelen; maar hij liep naar de auto zoals ie altijd eik deedTerwijl ik heel blij: WHAA SAMSON KIEK DAN ZOVELEN SNEEUW WHIIIIII en hij alleen maar zijn kopje draaide naar mij met een 'wtf are you doing' uitdrukking
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ah okquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Normaal een kwartiertjeMaar aangezien het wel duidelijk was dat het overal giga ging sneeuwen; was ik vanmorgen extravroeg vertrokken
Dat is zo ontzettend stressvolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar je mag tot een half uur na aanvang binnen dus dan heb ik tot 13.15 om er te zijn
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sneeuwbal gooien naar je hont, die hem dan probeert op te vangen (wat mislukt) en dan op de grond duikt met zo'n hoofd van WAARISSIE WAARISSIE???
![]()
klopt maar beter dan niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is zo ontzettend stressvol
En je mag toch nie langer doorgaan he
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sneeuwbal gooien naar je hont, die hem dan probeert op te vangen (wat mislukt) en dan op de grond duikt met zo'n hoofd van WAARISSIE WAARISSIE???
![]()
Nee weggooien en dan roepen dat ie em moet pakkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ik ben echt heel blij dat ik geen tentamen heb vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook
Totdat ik straks weer met de trein naar huis moet
Om lakjes te verzenden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kans is groot dat we er dalijk weer doorheen moeten
Huh? Ik?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:44 schreef Incantrix het volgende:
Oh, sorry heur, jeumig25-30 dan
Ik ben een moron, ik ben niet zo goed in maten schatten. Het ligt hier in elk geval hoger als bij Ren.
Gods, zal ik zo mijn bril eens opzetten ook?
Zag de mail al dat ze onderweg zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee die heeft M. al afgeleverd net. Nee om antibiotica te halen
Yep.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zag de mail al dat ze onderweg zijn
Maar antibiotica is wel handig om te hebben ja, als je het nodig hebt
Dan schiet het niet echt meer op neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep.
De bedoeling was dat je lakjes gister weg zouden gaan, maar de vracht kwam pas om half 5
Zolang ik straks maar fatsoenlijk terug naar huis kan, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vanmorgen zo'n 10cm van m'n auto geschraaptEn het blijft maar sneeeeeuwen
![]()
Dat heb ik net gedaan, wat een gezeur allemaalquote:
Ja, alleen heb ik nu 1 vak te veel openstaan om de Minor te mogen doen (die begint 4 feb.) dus voor die tijd kan ik hem niet meer doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
balen zeg, kun je hem overdoen?
KATTENMANDJE!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan kan ik morgen crashen als ik niet meer naar huis zou kunnen?
22 sneeuhuiliepostsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan, wat een gezeur allemaalen dit topic heb k ook heel snel door kunnen skippen zo
Ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen sneeuwhuilie post gedaan, ik ben trots op mezelf.
heb je je vans niet daar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het alleen een beetje dom dat ik alleen uggs heb want ik kan niet normaal lopenmet deze vertragingen is andere schoenen halen ook geen optie
Racist!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gister een Marrokkaan of Turk op z'n bek zien gaan, was echt een tekenfilm moment, met van die slippende voeten en alles
Oeh, waar is dat topic met die webcams in Amsterdam ook weer? Daar zie je ze ook mooi glijden af en toe.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gister een Marrokkaan of Turk op z'n bek zien gaan, was echt een tekenfilm moment, met van die slippende voeten en alles
Dat gaat niet om de sneeuw zelf! En het ging over Facebookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trouwens Spees, jij hebt hier 100 posts geplaatst over of je trein rijdt of niet en dat Nederland niet functioneert omdat sneeuw
Ja, bedankt nog!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb genoeg sneeuw-posts gedaan om te compenseren voor het feit dat jullie niets gepost hebben
pak de geodriehoek van brum......... ..........quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier ligt wel een dikke laag, maar ik kan niet schatten
Oh, die schaar ik er evengoed onder hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gaat niet om de sneeuw zelf! En het ging over Facebook
Kisten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar dan zijn m'n voeten nat binnen 3sec en die zijn ook glad
Na het aflezen moet je er nog een paar centimeters bij op doen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pak de geodriehoek van brum......... ..........
ik moest bijna glimlachen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Na het aflezen moet je er nog een paar centimeters bij op doen...
Normaal zeik je altijd mee en nou reageer je aangebrand?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lekker boeiend dat mensen iets over sneeuw zeggen
Als iemand nou een status post met WAUW SNEEUW, dan vind ik dat ook irritant, want ik heb zelf ook ramen.
Maar wat de mensen meemaken in de sneeuw vind ik dan weer leuk om te lezen.
En half Nederland is nu ontwricht, ik wil alles weten![]()
![]()
Ik wil sneeuwballen gooien maar ik heb hier geen kinderen in de buurtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog steeds alleen maar vrolijk
En erger me eik heul niet aan die sneeuwfoto's of het landschap; of de sneeuw; of het gezeur; of of of...
Alleen maar blij
Als er 2 cm ligt en iedereen ERMAGERD sneeuw doet vind ik het ook wel best.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Normaal zeik je altijd mee en nou reageer je aangebrand?
Des te leuker om sneeuwballen naar te gooienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn collega's zijn allemaal oud en/of verzuurd
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik besef net dat ik dus niet in een zeikbui ben... Moet ik me zorgen maken?![]()
Fiets.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet niet welke schoenen ik aan moet. Dus ik vraag aan Fiets wat ik moet doen, want ja, zo ben ikZegtie: Je blauwe. Maar die zijn echt niet water/sneeuw-dicht. "Je loopt toch OP de sneeuw, niet IN de sneeuw?"
![]()
Ja want zo werkt dat
regenlaarzen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet niet welke schoenen ik aan moet. Dus ik vraag aan Fiets wat ik moet doen, want ja, zo ben ikZegtie: Je blauwe. Maar die zijn echt niet water/sneeuw-dicht. "Je loopt toch OP de sneeuw, niet IN de sneeuw?"
![]()
Ja want zo werkt dat
Ow, woopsquote:
Dan wel pic?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, woopsnaast maten schatten ben ik ook niet zo heul goed in lezen, tsssk!
ik had in mijn hoofd nog een plaatje van Smeagol voor me met een snorkeltje om te kunnen ademen in de sneeuw, dus in mijn hoofd was Bubs' foto van jou geworden oid
Met wat geluk vandaag kaartjes halenben benieuwd chick!
Kaartje? Doe ik eind van de week even, dan heeft de vriendin die op fok zit 'm ook gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan wel pic?Ik ben ook benieuwd
![]()
Ik vond die van mij best meevallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:49 schreef Dwyn het volgende:
Zo, nieuwe lelijke pasfoto's voor op mijn nieuwe ID gemaakt.Staat er iemand ooit charmant op?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond die van mij best meevallen
Ik vind die op mijn rijbewijs wel tof.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond die van mij best meevallen
Kaartje jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kaartje? Doe ik eind van de week even, dan heeft de vriendin die op fok zit 'm ook gezien
En whehe, ik vind de sneeuwpraat nu wel leuk, daar kan ik ook over meekletsen
Ik heb nu inderdaad een wat mindere 'ik kom je vermoorden' uitstraling dan op de oude.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Relatief gezien dan he, vergeleken met hoe erg het had kunnen zijn
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nu inderdaad een wat mindere 'ik kom je vermoorden' uitstraling dan op de oude.
moet dat dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:49 schreef Dwyn het volgende:
Zo, nieuwe lelijke pasfoto's voor op mijn nieuwe ID gemaakt.Staat er iemand ooit charmant op?
als ze het geloof komt prediken niet nee, maar dat valt bij bambi wel meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag bami niet meer komen dan
naja, ik vond het n.a.v. dit bericht:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
En die mensen die aan de deur komen snappen toch niet wat geleur is![]()
Of die vinden dat ze zelf geen geleur zijn!
Je bedoelt behalve de knalrode oren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch geheel geen slechte pasfoto?
Nee, dan zijn ze zwartquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op een paspoort of rijbewijs.
Zodra ik kan post ik 'm!quote:
Op de echte foto springt het eruitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zodra ik kan post ik 'm!
Dwyn, als jij niets over je oren had gezegd zou het me niet zijn opgevallen.
Ik heb nog helemaal niks van de nieuwequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan nog niet echt wennen aan die bredere kwast van essence momenteelToont maar weer hoe weinig ik essence lak oooops
![]()
Id? Blauw met paars geloof ik jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op de echte foto springt het eruit![]()
Maar goed, we zullen wel zien hoe het overkomt op de kaart. Die is nu blauw toch?
Ja. ID. Mijn paspoort is al 3 jaar verlopen, maar die ga ik niet verlengen zolang ik de EU niet uit ga.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Id? Blauw met paars geloof ik ja
Ja ik enkel die snow jam; want die leken me wel leuk. Maar er mee lakken was vooralsnog een dramaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van de nieuwemaarja, lentecollecties en CG holo komt eraan
denk dat ik vrij vlot over m'n lakjes-nobuy-achtige iets heenben
HAHAquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, woopsnaast maten schatten ben ik ook niet zo heul goed in lezen, tsssk!
ik had in mijn hoofd nog een plaatje van Smeagol voor me met een snorkeltje om te kunnen ademen in de sneeuw, dus in mijn hoofd was Bubs' foto van jou geworden oid
Met wat geluk vandaag kaartjes halenben benieuwd chick!
Ermahgerd ik zag vanmorgen iemand met sjawajwajwaja lopen en toen ze stil stond; ging ie telkens afwisselend zijn pootjes omhoog doenquote:
Smeagol tilt er gewoon één op en gebruikt de rest om te blokkerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik zag vanmorgen iemand met sjawajwajwaja lopen en toen ze stil stond; ging ie telkens afwisselend zijn pootjes omhoog doenTrappelen alla SNEEUW KOUD WAT DOE JE ME AAN IK WIL NAAR HUIS !
Het was zo schattigggg![]()
da is kei zieligquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik zag vanmorgen iemand met sjawajwajwaja lopen en toen ze stil stond; ging ie telkens afwisselend zijn pootjes omhoog doenTrappelen alla SNEEUW KOUD WAT DOE JE ME AAN IK WIL NAAR HUIS !
Het was zo schattigggg![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Smeagol tilt er gewoon één op en gebruikt de rest om te blokkeren![]()
Dan moet ik hem wel optillen
Jongeuh die moet ook plassen poepen allesquote:
Ja ik weet dat het moet, maar ik zou het ook niet fijn vinden om naakt in sneeuw tot kruishoogte te moeten banjerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ze moeten uitAnders pakt Smeagol het gordijn, en die is gisteren in de was geweest
Maar het is best leuk als het meevalt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
het kan me eigenlijk geen reet interesseren of mijn rijbewijsfoto charmant is
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het moet, maar ik zou het ook niet fijn vinden om naakt in sneeuw tot kruishoogte te moeten banjeren
Smeagol heeft ook een lichtblauwequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh die moet ook plassen poepen allesHij had wel een jasje aan.. Een lichtblauwe...
Ik miste de bontkraag tehehhehe
Mwah, ik bekijk die dingen in die periode iets van drie keer ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Als ik 5/10 jaar ermee rond moet lopen, zou ik het wel leuk vinden als ie een beetje leuk is.
zovaak hoef je hem niet te laten zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Als ik 5/10 jaar ermee rond moet lopen, zou ik het wel leuk vinden als ie een beetje leuk is.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Smeagol heeft ook een lichtblauweEn Frodo een lelijke oud-oranje/rode
Check. Tot 3x toe nieuwe foto moeten sturenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben allang blij als mijn foto door de ballotagecommissie heen komt. Ik werd teruggestuurd de laatste keer
De fotoboer hier in de buurt is baas, ze kunnen die eisen dromen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben allang blij als mijn foto door de ballotagecommissie heen komt. Ik werd teruggestuurd de laatste keer
Kiek die jonge blomquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal er trouwens ook weer aan moeten voor mijn nieuwe paspoort. Ik lijk niet echt meer op mijn meest recente
[ afbeelding ]
Ja da's 7 jaar terugquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]PIC
![]()
Ik wil een sjwawawajaja of een jill... Beide vindt cif niks![]()
jamaar jij kan ook echt niet normaal op een foto staanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:25 schreef Dwyn het volgende:
Mijn paspoortfoto is echt lachwekkend. Letterlijk, want je mocht nog lachen toen.
Rookwalmquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Komt je collega terug van het roken
Ermahgerd ik schaam me bijna voor de afgelopen 17 jaar
Sorry schaar
D'aaaawwwwwquote:
Wel een mooie fotoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal er trouwens ook weer aan moeten voor mijn nieuwe paspoort. Ik lijk niet echt meer op mijn meest recente
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |