Kind is nu al naar school (in theoriequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je die mensen niet bellen? Dan kunnen ze het kind alvast voorbereiden..
Ga jij wel naar je werk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ik omver ga pleuren
dat denk ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jij had een tijd terug toch gezegd dat je nooit een muts droeg vanwege je haar dat vervolgens voor geen meter meer wil zitten, of zit ik nu mis?
Ik vind dat je gelijk hebt als je niet gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
zelf een beetje aan het afvragen of het een redelijk voorstel is. Ik ben natuurlijk ook gewoon een watje op de weg als het glad is, heb geen winterbanden en heb deze omstandigheden kunnen vermijden tot nu toe.
Maar in Zoetermeer is het wel kut rijden met sneeuw, als ik er al kan komen. Rijkswaterstaat zegt dat het ze waarschijnlijk voor de avondspits niet gaat lukken om alles schoon te krijgen (en ik vraag me af hoe lang de ochtendspits duurt).
Openbaar vervoer ligt ook volledig plat daar.
Is het redelijk om te zeggen dat ik het geen goed plan vind om vanmidda
Een "dat het kan in Nederland"tweettwitter:GHoogers twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:34:27Zoetermeer afgesneden van buitenwereld . Geen #randstadrail naar Den Haag . Wat een goedgeorganiseerd land zijn we toch. #HTM reageer retweet
Dit..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt als je niet gaat.
Plus dat men er rekening mee kan houden als je nu al aangeeft vanmiddag niet te gaan.
Als je op het laatste moment out-chickend geeft dat meer gedoe en geregel lijkt mij.
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jij had een tijd terug toch gezegd dat je nooit een muts droeg vanwege je haar dat vervolgens voor geen meter meer wil zitten, of zit ik nu mis?
Beatrix/poetel kruisingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zit
Mijn haar
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zit
Mijn haar
Eigenlijk niet, ik vind het doodengquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, wil je helemaalniet naar je werk gaan?
ja maar dat doet het soms gewoon uit zichzelf!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee? Een bos krullen is moeilijk te temmen maar het zit toch leuk? Wat ik op foto's van jou zie tenminste wel
Das handig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat doet het soms gewoon uit zichzelf!
komt wel goed joh! Je kan niet omvallen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vind het doodeng
maar dat kán wel dus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Overigs wel van plan de uren gewoon vrij te nemen en later in te halen..
En heel op tijd vertrekken, rustig aan doen en alleen Zoetermeer voor muziekles overslaan een optie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vind het doodeng
Maar ik kan wel ergens tegenaan rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt wel goed joh! Je kan niet omvallen!
En als het plat is wordt het nog gladderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
De pest met sneeuw is dat het er morgen ook nog ligt
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
De pest met sneeuw is dat het er morgen ook nog ligt
Ik ben nu aan het overwegen hoe diegene waar ik vandaag werk gaat reageren, zij is een beetje.. ehm.. apartquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Het geluid van een nierkende pousse in de morgen
gewoon huilen aan de telefoonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het overwegen hoe diegene waar ik vandaag werk gaat reageren, zij is een beetje.. ehm.. apart. Ga even met collega overleggen wat haar inschatting is
.
Ik hoef pas dit weekend weer te werken en daarbij vind ik het heel veel schelen als er eenmaal gestrooid is.
En het is voor diegene geen probleem om alleen te werken? Of kunnen ze last minute nog iemand anders regelen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het overwegen hoe diegene waar ik vandaag werk gaat reageren, zij is een beetje.. ehm.. apart. Ga even met collega overleggen wat haar inschatting is
.
Ik hoef pas dit weekend weer te werken en daarbij vind ik het heel veel schelen als er eenmaal gestrooid is.
En toen konden we helemaal niet meer verder. Zit je dan, in een overvolle sprinterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kut, nu is er ineens een wisselstoring bij Boxtel, 'ze zijn er druk mee bezig maar we zullen wel even moeten wachten'
Waarom ben ik niet thuisgebleven
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En toen konden we helemaal niet meer verder. Zit je dan, in een overvolle sprinter
De oplossing voor allesquote:
Zij staat niet ingeplanned, we gaan altijd om de beurtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En het is voor diegene geen probleem om alleen te werken? Of kunnen ze last minute nog iemand anders regelen?
Ik ben met dit soort weer ook een watje hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Collega zegt ook gewoon afbellen. Ga ik straks doen.![]()
I'm a watje and I know it
echt, ga! De wegen waren hier zelfs beter begaanbaar dan normaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Collega zegt ook gewoon afbellen. Ga ik straks doen.![]()
I'm a watje and I know it
nee, er is geveegd en gestrooid op de doorgaande wegen. Alleen de woonwijken niet maar da's logisch. Ik mag toch lijen dat eindhoven niet de enige gemeente is daarin.quote:
Ook de fietspaden?? Den Haag slaat altijd chronisch de fietspaden over, superirritant! Kunnen de auto's alweer dagenlang normaal rijden, fietsers mogen zich de tering vallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, er is geveegd en gestrooid op de doorgaande wegen. Alleen de woonwijken niet maar da's logisch. Ik mag toch lijen dat eindhoven niet de enige gemeente is daarin.
Jep, ook de fietspadenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook de fietspaden?? Den Haag slaat altijd chronisch de fietspaden over, superirritant! Kunnen de auto's alweer dagenlang normaal rijden, fietsers mogen zich de tering vallen
De route van station naar TU was ook redelijk sneeuwvrij te belopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ook de fietspaden
Eindhoven
Dát is echt chill, als dat hier zo zou zijn zou ik met dit weer best durven fietsen. De afgelopen jaren heb ik het maar gelatenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ook de fietspaden
Eindhoven
Uggs in de sneeuw? What were you thinking?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja godver kom ik dan met m'n uggsik glijd weg en ze zijn heul niet super waterdicht
'Nee joh docs heb je niet nodig'
Fred zei dat gisteravond de fietspaden vrij waren gemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát is echt chill, als dat hier zo zou zijn zou ik met dit weer best durven fietsen. De afgelopen jaren heb ik het maar gelatendit (sneeuw/gladheid) is echt de enige weersomstandigheid dat ik de fiets laat staan, maar dat haat ik altijd want het alternatief is zo klote.
40/50?? Das best veul!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, aan de kust meer sneeuw? Dat we het mee mogen makennouja, hier in de tuin ligt denk ik wel een cm of 40/50.
ALTIJD 2 paar schoenen meenemenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja godver kom ik dan met m'n uggsik glijd weg en ze zijn heul niet super waterdicht
'Nee joh docs heb je niet nodig'
Zolang ze strooien en vegen moet dat geen issue zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zover ik de berichtgeving heb gevolgd heeft het hier tot nu toe een stuk meer gesneeuwd dan in Eindhoven Skjoe.
Het sneeuwt nu weer en de gehele weg naar mijn werk is een file.
En het is Zoetermeer he?
1 grote stapel scherpe bochten, debiele verkeersdrempels en hellingen
Ja da's ongeveer hetzelfde als hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is wat er hier gevallen is (en het sneeuwt nu weer)
[ afbeelding ]
Ik heb net even berekend en dat is voor een vrouw van normale lengte kniediepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
40/50?? Das best veul!
Hier ligt zoveel niet. Maar het is wel weer begonnen met sneeuwen dus wie weet
Ja, dat klinkt wel als typisch hollandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zeggen op de radio steeds dat de snelwegen niet gestrooid en geveegd kunnen worden omdat de files in de weg staan
Ja maar ik ben geen normale lengte dus bij mij komt het dan tot m'n heupen of zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net even berekend en dat is voor een vrouw van normale lengte kniediep
Juistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zeggen op de radio steeds dat de snelwegen niet gestrooid en geveegd kunnen worden omdat de files in de weg staan
In dat geval, ligt er bij ons evenveelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of Trix niet millimeter bedoelde. Zo ver woont ze hier ook weer niet vandaan
Ik ging uit van mezelfquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen normale lengte dus bij mij komt het dan tot m'n heupen of zo
oeh nice, waarhinne?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor het zout moet er wel over gereden worden![]()
Hopelijk valt het vrijdag mee want dan gaan we op vakantie
Hollandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch triest dat het zo moet als er een beetje sneeuw valt, echt
Dan kan ik toch nie met m'n voeten bij de grond jonguhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging uit van mezelf
Maar ter referentie: een gemiddelde stoelzitting zit op 47 cm hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pic?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Holland
Oh, hier sneeuwt het weer
Hey, maar ik kon wel mijn konijnebontmuts op, EINZ
Ermahgerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de andere kant, als je dit ziet![]()
http://www.nufoto.nl/fotos/323997/sneeuw-in-scheveningen.html
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nie met m'n voeten bij de grond jonguhhobbitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Sow, das best veulquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de andere kant, als je dit ziet![]()
http://www.nufoto.nl/fotos/323997/sneeuw-in-scheveningen.html
Naar een huisje in Hoenderloquote:
Hoezo? We zijn het niet gewend, zitten met veel mensen op elkaar, ik vind het niet zo gek dat we er niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch triest dat het zo moet als er een beetje sneeuw valt, echt
Ik bedoel met treinen en verkeer, het was toch voorspelt en dit gebeurt elke keerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn het niet gewend, zitten met veel mensen op elkaar, ik vind het niet zo gek dat we er niet mee om kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |