quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sharapova weer een double bagel ... waarom krijgen vrouwen ook weer net zoveel prijzengeld als mannen?
en die dronken Indische expats maar zingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Rus en Bertens er ook al uit in de dubbel, Haase en Sijsling nog bezig en Rojer al door?
Gaat weer lekker dus
Oh, en ik ben altijd wel voor wat emotie in het tennis, maar die Janowicz loopt hier wel heel apart te bitchen![]()
http://www.australianopen(...)WVlnfAUzsg_lsoiRdD6K
Dit is wel gênant inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Rus en Bertens er ook al uit in de dubbel, Haase en Sijsling nog bezig en Rojer al door?
Gaat weer lekker dus
Oh, en ik ben altijd wel voor wat emotie in het tennis, maar die Janowicz loopt hier wel heel apart te bitchen![]()
http://www.australianopen(...)WVlnfAUzsg_lsoiRdD6K
Dat tegen de umpire stoel slaan is wat overdreven. Hij liep langs na die verloren 1e set en gaf een tikje tegen de stoel. Het is niet zo dat hij vol heeft staan rammen tegen die stoel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Szura het volgende:
Schijnbaar heeft Jano ook nog met een flesje lopen smijten en tegen de umpirestoel geslagen
Soms heb ik het gevoel dat tennissers als ze ooit pech hebben gehad, ook altijd pech blijven hebben....quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:47 schreef Szura het volgende:
Baker gescheurde meniscus, vier maanden out...
Mehh.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:47 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:47 schreef Szura het volgende:
Hangt er vanaf hoe je pech definieert... De grote pech van dat soort spelers is dat ze een lichaam hebben dat niet ideaal is voor de topsport.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat tennissers als ze ooit pech hebben gehad, ook altijd pech blijven hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |