Kleding is oké hoor maar kan je niet passen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:34 schreef borbit het volgende:
`Maar dit werkt dus eigenlijk niet en je kunt er geen elektronica of eten voor kopen. De rest van de v&d is toch een beetje pauperige kleding en horloge's en slechte boeken enzo?
Vraag me af waar de cadeaubonnen te vinden zijn op de webshop...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:38 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.vd.nl/
Plaats 1 of meer kledingstukken van totaal 30 euro in je mandje
Plaats cadeaubonnen ter waarde van 75 euro in je mandje
Coupon code: sale30 invoeren
Er gaat 30 euro vanaf
Je betaalt dus wel de cadeaubonnen
De cadeaubonnen gebruik je bij de volgende bestelling als betaalmiddel.
Zo kan je dus oneindig doorgaan en de kleding kost je niks.
[..]
http://www.vd.nl/fh_page.(...)ies%26sitetype%3Dwebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Vraag me af waar de cadeaubonnen te vinden zijn op de webshop...
Een broek van 30 euro en 75 euro aan cadeaubonnen kost 75 euro.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:06 schreef pazara het volgende:
als je een broek van 30 doet en cadeaubonnen voor over de 75, werkt het dan ook?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef davedavy het volgende:
Werkt niet (meer), kadobon 75 euro is weg en5 van tien en 2 van 12.50 zegt ie: u voldoet niet aan de actievoorwaarden.
Denk het ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:12 schreef nodig het volgende:
Vd zit stiekem ook op FOK natuurlijk, fuck
Wutquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vandaag in de winkel gelukt!
Resultaat:
Lego Friends opgekocht in de winkel. Zit nu met 20 dozen van elk 10 en 20 euro. En dan geheel gratis. En natuurlijk een cadeaubon waar 80 euro op staat.
Nee, dat niet. Haarlem, 8 verdiepingen, Kassa's op verschillende plekken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut![]()
Held.
Telkens bij dezelfde kassa afgerekend? Hoe reageerde de kassamevrouw?
8 verdiepingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Haarlem, 8 verdiepingen, Kassa's op verschillende plekken.
De meeste zijn niet ouder dan een jaar of 21 dus die scannen alleen maar wat en kijken wat de kassa doet. 2 zijden dat het niet kon, maar ik zij dat ze het gewoon moest scannen, en dan kijken wat de kassa er van zegt. En ja, toen kreeg ik het wel mee. Ze keken alleen raar op toen ik cadeaubonnen ging kopen met cadeaubonnen.![]()
Lego word weggegeven op verjaardagen en zo en de rest word doorverkocht.
Zou het morgen ook lukken? Ga ik wel even langs Amstelveen, dat is pas een V&D.
Kijken ze er niet vanop dat je speelgoed bij het kledinggedeelte afrekent? Misschien zijn ze er in hun pauze wel achtergekomen dat ze goed ''opgelicht'' zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, 8 verdiepingen zie ik dan wel zo, immers op alle 8 staan kassa's:
Kelder
Begane grond
1e
2e
3e
4e
5e
6e
Het gaat niet tegen de voorwaarden van deze actie in.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Kijken ze er niet vanop dat je speelgoed bij het kledinggedeelte afrekent? Misschien zijn ze er in hun pauze wel achtergekomen dat ze goed ''opgelicht'' zijn!
Maar komen er pics, die zeggen meer als 1000 woorden natuurlijk
Daarom ook tussen aanhalingstekens, hun voelen zich natuurlijk wel opgelicht op dat momentquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen de voorwaarden van deze actie in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |