*hand op steekt*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie was er ook alweer voorstander van om er een 25+ reeks van te maken zonder bovengrens?
In de OP stond al een subtiele hint naar een verruimde bovengrensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie was er ook alweer voorstander van om er een 25+ reeks van te maken zonder bovengrens?
Mee eens. Ik ben één van de jongsten hier en heb er tot een jaar of 40 echt geen moeite mee om oudere mensen te meeten, maar heel veel ouder dan dat hoeft 't van mij niet te wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
In de OP stond al een subtiele hint naar een verruimde bovengrens
Maar het enige wat ik niet zag zitten was een clubje rollators bij elkaar moeten houden.
En ik wil nog wel een meet bij mij thuis doen waar we zouden luisteren en meezingen met de klassiekers van Johnny Jordaan onder het genot van een advocaatje met slagroom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben één van de jongsten hier en heb er tot een jaar of 40 echt geen moeite mee om oudere mensen te meeten, maar heel veel ouder dan dat hoeft 't van mij niet te worden
Ga naar het bejaardentehuis, dan heb jij aan elke vinger 10 dames en kun je lekker zingen en advocaatjes drinken. En als klap op de vuurpijl bingo!quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik wil nog wel een meet bij mij thuis doen waar we zouden luisteren en meezingen met de klassiekers van Johnny Jordaan onder het genot van een advocaatje met slagroom.
Prik een datum, zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik wil nog wel een meet bij mij thuis doen waar we zouden luisteren en meezingen met de klassiekers van Johnny Jordaan onder het genot van een advocaatje met slagroom.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:01 schreef Weissman het volgende:
Laatste oproep voor de spelletjesmeet in Noordwijk a.s zaterdag
Zeker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja wie komt er ook gezellig spelletjes spelen
Welkomquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Nieuweling uit Den Haag meldt
Lijkt mij ook wel een keertje leuk om mee te doen. Ben sowieso wel fan van activiteitenmeets
.
Oh, dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Welkom
Nog een klein stukje over wie of wat?
Dat is leuk met de spelletjes-meetsquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk ja.
Ik woon dus in Den Haag en ik doe 'iets met taal' in 't Gooi. Ik houd onder andere van films, series, lezen, hardlopen en ik kan slecht tegen mijn verlies. Ben geen uitgaanstype, maar zou het wel leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen
.
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is leuk met de spelletjes-meetsKun je wel tegen valsspelen?
sommige niet iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat doen jullie niet hè?
3 stuks, oh yeah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze postcode raakt wel een beetje oververtegenwoordigd hier idd.
Welkom!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Nieuweling uit Den Haag meldt
Lijkt mij ook wel een keertje leuk om mee te doen. Ben sowieso wel fan van activiteitenmeets
.
En wie was er voorstander van om 25- uit te sluiten? Ik ben toch meer een voorstander van 18 tot 35 meet topic, maar daar ben ik misschien dan 1 van de weinige in, die daar voorstander van is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daar zijn veel voorstanders van.. tenminste om 25- uit te sluitenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef editoor het volgende:
[..]
En wie was er voorstander van om 25- uit te sluiten? Ik ben toch meer een voorstander van 18 tot 35 meet topic, maar daar ben ik misschien dan 1 van de weinige in, die daar voorstander van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |