PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik weet 't. Allemaal van die achterlijke bontkraagjes met messen op zak..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Steekwijk wordt het ook vaak genoemd.
Tot ze volwassen werden en hun hersenen zich volledig hadden ontwikkeld.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
Van der Sar en Bergkamp waren vroeger Feyenoord fans![]()
Haha ja XD lololololololo gnuif gniffel hihiquote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot ze volwassen werden en hun hersenen zich volledig hadden ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alba-Villaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een optie weet voor Enrique en Assaidi?
Assaidi is namelijk fucking slecht.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen op een goede uitkomst.
Blind - Boerrigter.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe ik eerder Pedro want die is snellerquote:
Mooi. Anders maakt ie maar wat geld over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe iets met Neymarquote:Op maandag 14 januari 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan doe ik eerder Pedro want die is sneller
Munian Monreal. Toppertjes!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dat is wel een leuke optie, wordt dan wel Alba thoughquote:
Die wil ik wel maar dan krijg je Azevedo ofzo LBquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe IF Gaitan - Melgarejo dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke optie, wordt dan wel Alba though
[..]
Die wil ik wel maar dan krijg je Azevedo ofzo LB
Jammer dat IF Simaro een RM is
Dit is geen datingssite he, je hoeft je eigen foto niet als plaatje te nemenquote:
Woon jij toevallig op een woonwagenkamp in steenwijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
Squad fitness cards gaan echt als warme broodjes.
Mijn neefje van 9 speelt ook FUT en die had IF Gaitan en wij hebben ongeveer dezelfde smaak qua spelers die we goed vinden en hij vond hem echt pure konkoquote:
neequote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef leoon. het volgende:
[..]
Woon jij toevallig op een woonwagenkamp in steenwijk?
In FUT11 waren die shiny silver head coaches 10k+quote:Op maandag 14 januari 2013 23:01 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit altijd al zoveel waard?
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had Simao op RM in 451, die ging gewoon in de 12e minuut schijten en dan zag ik m nooit meer terug. Gaitan lijkt me juist wel nice, alleen nog ff teampje omheen flansen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn neefje van 9 speelt ook FUT en die had IF Gaitan en wij hebben ongeveer dezelfde smaak qua spelers die we goed vinden en hij vond hem echt pure konko
Hij had een 4411 met Emenike in de spitsquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had Simao op RM in 451, die ging gewoon in de 12e minuut schijten en dan zag ik m nooit meer terug. Gaitan lijkt me juist wel nice, alleen nog ff teampje omheen flansen.
Dus jij bent niet Strootman??quote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is geen datingssite he, je hoeft je eigen foto niet als plaatje te nemen
Probeer if monreal gewoon een keer. Was discardwaarde, hele stabiele lb die dus niet constant lw looptquote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke optie, wordt dan wel Alba though
[..]
Die wil ik wel maar dan krijg je Azevedo ofzo LB
Jammer dat IF Simaro een RM is
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is geen datingssite he, je hoeft je eigen foto niet als plaatje te nemen
Stijn heeft wel interesse, dus blijkbaar werkt het beter dan die kop van grindtegelquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ogbonna nog in je basis zetten![]()
Leuke formatie, kom je zelden nog tegen.
Verdedigers die verdedigenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Probeer if monreal gewoon een keer. Was discardwaarde, hele stabiele lb die dus niet constant lw loopt
Nee, ik probeer chicks te hosselen met zijn pics omdat hij zo'n lekker ding is gr grquote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef UltimateFIFAA het volgende:
[..]
Dus jij bent niet Strootman??
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, ik probeer chicks te hosselen met zijn pics omdat hij zo'n lekker ding is gr gr
Jones.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef StijnDa het volgende:
Topscorers bij mijn nieuwe team.
- Jones 6 uit 4
- Chiellini 5 uit 4![]()
- Walkut 3 uit 4
- Rooney 3 uit 4
- Ogbonna 2 uit 4
Speelt goedIk hou hem nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |