PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Mee eens. Loopt dit compleet uit de hand zijn wij dit forum dus kwijt. Een compleet idiote actie.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef BDIL het volgende:
Die gast die dit forum ook daar poste is ook een grote debiel daar niet van
Ik zal maar geen privegegevens verstrekken dus om het uit de hand te laten lopenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens. Loopt dit compleet uit de hand zijn wij dit forum dus kwijt. Een compleet idiote actie.
heel verstandig. Gaat ie ook zijn facebook nog afschermen want ik kan met een paar muisklikken alles over hem te weten komenquote:
Komt ie een beetje laat meequote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heel verstandig. Gaat ie ook zijn facebook nog afschermen want ik kan met een paar muisklikken alles over hem te weten komen
nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef Spoortie het volgende:
Dus die jongen op de foto's is de welbekende Ronaldo-gapper?
Zou het niet doen. Als ze voor de grap ook iemand van hier zijn prive gegevens openbaar maken dan wordt het heel vervelend.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zal maar geen privegegevens verstrekken dus om het uit de hand te laten lopen
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
"Hé, is dit jouw telefoon?"
"Nee, dit is [ afbeelding ]"![]()
![]()
Vind ik leuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
"Hé, is dit jouw telefoon?"
"Nee, dit is [ afbeelding ]"![]()
![]()
Behalve dat Siemand geld vroeg aan mensen op dat forum die dan vervolgens de bart smit belde dat ze een ultimate edition van Fifa 13 hadden gekocht en zo die code kregen?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
Maar niemand heeft nog inside info van xbw?
geen noemenswaardige reacties. Alleen lindgren heeft een pannenkoek tussen zijn billen volgens een van de users.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
Maar niemand heeft nog inside info van xbw?
Mooie bedreigingquote:Op maandag 14 januari 2013 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
Lindgren man! Je bent famous!
[ afbeelding ]
Daarin trappen is bijna net zo dom als een Ronaldo ''uitlenen'' aan Bob.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:41 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Behalve dat Siemand geld vroeg aan mensen op dat forum die dan vervolgens de bart smit belde dat ze een ultimate edition van Fifa 13 hadden gekocht en zo die code kregen?
Dan komt de FOK! Knokploeg even op bezoek!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef TJV het volgende:
Als ie nog één keer zoiets over Lindgren zegt ram ik hem hoogstpersoonlijk mijn stad uit, die vuile kwal.
Mij is niks overkomen, en tsja natuurlijk vragen ze er zelf om maar dat wil nog niet zeggen dat het correct is.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarin trappen is bijna net zo dom als een Ronaldo ''uitlenen'' aan Bob.
Als een winkel het niet doet, is het vaak slecht voor de reputatie. Daarom geven ze die dingen gewoon want het kost ze toch (bijna) niets.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarin trappen is bijna net zo dom als een Ronaldo ''uitlenen'' aan Bob.
Denk het ook. Blij dat ik vrij ben om voor mijn tentamen van woensdag te studerenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Morgen door de sneeuw naar mijn werk. Dat worden 50 voorzichtige kilometers
Morgen tentamen, hopen dat de trein niet teveel vertraging heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Beter ga je nu alvast.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Morgen tentamen, hopen dat de trein niet teveel vertraging heeft
Nee hoor, maar je zou niet de eerste zijn die zo zijn tentamen mist.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef TJV het volgende:
Als ie nog één keer zoiets over Lindgren zegt ram ik hem hoogstpersoonlijk mijn stad uit, die vuile kwal.
Als morgenochtend de ANWB een negatief advies geeft, meld ik me af en kruip ik weer het warme bedje inquote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk het ook. Blij dat ik vrij ben om voor mijn tentamen van woensdag te studeren
De NS heeft voorzorgsmaatregelen genomen: ze hebben treinen geschrapt aan het begin van de dag. NSquote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe bevalt de nieuwe wagen?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een probleem, ik kan me er niet toe zetten te gaan lerenquote:
En alsnog rijdt de helft niet. NSquote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als morgenochtend de ANWB een negatief advies geeft, meld ik me af en kruip ik weer het warme bedje in
[..]
De NS heeft voorzorgsmaatregelen genomen: ze hebben treinen geschrapt aan het begin van de dag. NS
Het is te simpel (voor mensen die wis B hebben gehad) maar ik moet het eigenlijk wel even opfrissen, maar daar kan ik me echt niet toe zettenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eitje toch? 2 vergelijkingen met 2 onbekenden enzo?
Je hebt gelijk ook. Enige probleempje dat ik heb is dat ik woensdagochtend voor mijn tentamen in A'dam moet zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als morgenochtend de ANWB een negatief advies geeft, meld ik me af en kruip ik weer het warme bedje in
Ik vind het best lastig, gelukkig de enige wiskunde die ik in mijn studie ga krijgenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eitje toch? 2 vergelijkingen met 2 onbekenden enzo?
Op jouw leeftijd nog een tentamen?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Enige probleempje dat ik heb is dat ik woensdagochtend voor mijn tentamen in A'dam moet zijn
Dit ja, had ik toen ook last vanquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is te simpel (voor mensen die wis B hebben gehad) maar ik moet het eigenlijk wel even opfrissen, maar daar kan ik me echt niet toe zetten
VU/UVA/HVA?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Enige probleempje dat ik heb is dat ik woensdagochtend voor mijn tentamen in A'dam moet zijn
Irritant is datquote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja, had ik toen ook last van
Heb ik nooit verteld dat ik nog een post-doc studie volg aan de VU?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd nog een tentamen?
Wel maar Toefjes is al opa.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik nooit verteld dat ik nog een post-doc studie volg aan de VU?
Nee, maar zo leer je elkaar wel beter kennenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik nooit verteld dat ik nog een post-doc studie volg aan de VU?
nergens voor nodig.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef DorperTed het volgende:
Ik schaam me kapot hier met de HBO studie die ik volg.
Nu je dit weet ben je zowat mijn beste vriendquote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar zo leer je elkaar wel beter kennen
Waarom? Over 10 jaar moet iemand nog steeds het vuilnis ophalen hoor...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef DorperTed het volgende:
Ik schaam me kapot hier met de HBO studie die ik volg.
We worden steeds closerquote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu je dit weet ben je zowat mijn beste vriend
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
inderdaad het kan zo maar zijn dat je bij schiphol werkt
he crookk
Kijk dat bedoel ik nouquote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom? Over 10 jaar moet iemand nog steeds het vuilnis ophalen hoor...
Edit: flauw, sorry. Zou niet weten waar je je dan voor moet schamen. Jij hebt misschien looks, die mis ik dan weer
En ik heb nog steeds geen guidequote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Der_Rudi het volgende:
SHIT!! Het topic van Nordin is dicht.![]()
![]()
Ik faalde ook, maar in de tijd dat ik studeerde hadden ze nog iets meer geduld met falersquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef DorperTed het volgende:
POTS ik heb ook geen looks, ik heb wel gefaald op de uni
Als we deze regering niet hadden gehad was er nog hoop geweest dus. Wat een droevigheid zo op de maandagavond.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik faalde ook, maar in de tijd dat ik studeerde hadden ze nog iets meer geduld met falers
mbo en dan hbo. Al zou je havo -> hbo ook kunnen doen. Uiteindelijk komt het toch neer op ervaringquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
Wat is beter las je Fysio wil worden via Mbo of via Havo ?
Je mag best weten dat ik respect heb voor mensen met zo'n mentaliteit. Mijn vrouw ook: ooit begonnen met VMBO (ze verwezen haar aanvankelijk naar een school voor moeilijk lerende kids), maar inmiddels heeft ze een HBO-opleiding afgerond.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Fuszy het volgende:
Schamen met een hbo diploma, nah nooit. Ben blij als ik hem heb.
Heb eerst vmbo gedaan en daarna mbo ict. Daarna de briljante stap genomen om Accountancy te gaan doen op het hbo en daar ben ik mee gestopt afgelopen zomer. Nu doe ik Bedrijfseconomie en moet nog een jaar.
Uni zou ik ook nog wel kunnen halen denk ik. Dom ben ik niet, heb een mooie omweg doordat ik foute keuzes heb gemaakt. Daar leer je van
Via Havo vermoed ik. Een vriend van mij heeft het via Havo gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben gestopt nadat ik stage heb gelopen bij een accountantskantoor. Die mentaliteit in die wereld is echt ziek en nog erger bij de big four.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mag best weten dat ik respect heb voor mensen met zo'n mentaliteit. Mijn vrouw ook: ooit begonnen met VMBO (ze verwezen haar aanvankelijk naar een school voor moeilijk lerende kids), maar inmiddels heeft ze een HBO-opleiding afgerond.
Als je accountancy echt leuk vindt kun je hebt beste bij een van de Big Four gaan werken, en een studie RA (met schakelprogramma eerst) ernaast gaan volgen
Laag geschoold, maar goed met de ellebogen, en in tegenstelling tot HBO'ers van tegenwoordig in staat een fatsoenlijke brief te kunnen schrijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mbo en dan hbo. Al zou je havo -> hbo ook kunnen doen. Uiteindelijk komt het toch neer op ervaring
Havo natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
nerdquote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
inderdaad het kan zo maar zijn dat je bij schiphol werkt
he crookk
Ik mis de performale intelligentie die zit bij mij op een gemiddeld niveau. Dat komt er op neer dat alles wat met cijfers en problemen oplossen, ruimtelijk inzicht etc. niet voor mij is weggelegd. En hoewel je het aan de hand van mijn posts niet zou zeggen is mijn verbale intelligentie wel op HBO/ Uni nivea. Helaas helaas.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laag geschoold, maar goed met de ellebogen, en in tegenstelling tot HBO'ers van tegenwoordig in staat een fatsoenlijke brief te kunnen schrijvenSchool vond ik nooit tof. Bier en wiet des te meer. Achteraf wel jammer, maar geniet elke dag van mijn werk. Een opleiding is een stapje, maar je moet het daarna echt allemaal zelf doen met je eigen doorzettingsvermogen en inzet.
Helaas wordt je voortaan uitgekozen op basis van opleiding. (daarna pas op 'skills')quote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laag geschoold, maar goed met de ellebogen, en in tegenstelling tot HBO'ers van tegenwoordig in staat een fatsoenlijke brief te kunnen schrijvenSchool vond ik nooit tof. Bier en wiet des te meer. Achteraf wel jammer, maar geniet elke dag van mijn werk. Een opleiding is een stapje, maar je moet het daarna echt allemaal zelf doen met je eigen doorzettingsvermogen en inzet.
Da's absoluut waar. Daarom ben ik er ook weggegaan. Maar in een paar jaar tijd heb ik wel ontzettend veel geleerdquote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben gestopt nadat ik stage heb gelopen bij een accountantskantoor. Die mentaliteit in die wereld is echt ziek en nog erger bij de big four.
vandermar doet ook hbo he.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom? Over 10 jaar moet iemand nog steeds het vuilnis ophalen hoor...
Edit: flauw, sorry. Zou niet weten waar je je dan voor moet schamen. Jij hebt misschien looks, die mis ik dan weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Op jonge leeftijd zeker. Ik heb wel heel wat ervaring nu, en dat kan een voordeel zijn. Mijn vader hopt op zn 62e nog vrolijk van baan naar baan, en niemand die hem de afgelopen 20 jaar naar zijn diploma heeft gevraagdquote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helaas wordt je voortaan uitgekozen op basis van opleiding. (daarna pas op 'skills')
Als je meer ervaring wilt dan kies je voor mbo en daarna hbo. Als je versneld wilt dat pak je hbo en ga je zo door richting je baan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef DorperTed het volgende:
Iemand hier een idee hoe je je LinkedIn profiel onzichtbaar voor onbekenden kan maken? Ik schijt hem in me broek voor Siemen.
getroll op xboxworldquote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Heb ik nog iets gemist afgelopen dagen, lieve mensen?
KLB / Nepkwarkquote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Heb ik nog iets gemist afgelopen dagen, lieve mensen?
Perfect voor IF Taarabtquote:
Niet doen, echt niet doen. Hboquote:Op maandag 14 januari 2013 21:19 schreef Revontulet het volgende:
ik doe mbo, maar toevallig vandaag ingeschreven voor hbo volgend jaar!
Rot op man.quote:
Even uitprinten en meenemen naar de wcquote:
Als je zelf mag bepalen bij wie je in het groepje komt zou het al een stuk aangenamer zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rot op man.Dat jij met je autistenbrein nou niet capabel bent voor normale sociale omgang.
Tsja ik zet niet openbaar foto's van me moeke en der tetten op het internet. Heb ook geen instagram en twitter, maar toch.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet.
Het was eerst bedoeld om op XBW te posten, maar daar kreeg ik een ban dus heb er hier maar een Kaa El Beetje van gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even uitprinten en meenemen naar de wc
Het blijft een episch verhaalquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was eerst bedoeld om op XBW te posten, maar daar kreeg ik een ban dus heb er hier maar een Kaa El Beetje van gemaakt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die 5 spelers
32 goals in 6 wedstrijden
Dat is juist de charme. Ik heb nu ook een enorme faal groep gehad heel mijn minor. Het maakt je wel beter. Als je zelf zou kunnen kiezen zou je constant in je comfort zone zitten. Dat zit je later ook niet. Leer er maar mee te leven.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je zelf mag bepalen bij wie je in het groepje komt zou het al een stuk aangenamer zijn.
Neuhquote:Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is juist de charme. Ik heb nu ook een enorme faal groep gehad heel mijn minor. Het maakt je wel beter. Als je zelf zou kunnen kiezen zou je constant in je comfort zone zitten. Dat zit je later ook niet. Leer er maar mee te leven.
hahahaquote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook nog wat leuke bullshit goals die ik tegenkreeg. Ik heb er 2 opgeslagen, het waren er een stuk of 5 vandaag.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148610150WTF kutkeeper
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148610100
Ik loop als een malle te rammen op X om weg te trappen maar helaas
Die eerste.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook nog wat leuke bullshit goals die ik tegenkreeg. Ik heb er 2 opgeslagen, het waren er een stuk of 5 vandaag.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148610150WTF kutkeeper
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148610100
Ik loop als een malle te rammen op X om weg te trappen maar helaas
quote:
Omgquote:
Filmpjes als bewijsmateriaal graag.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik trouwens dit jaar al verteld dat de Lindgren.©-corner nog beter werkt dan vorig jaar? Ik heb twee customs gemaakt en gebruik ze om en om. Vies overpowered. Ik scoor elke wedstrijd wel een corner denk ik.
Zal de eerstvolgende uploaden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Filmpjes als bewijsmateriaal graag.
Gooi ze gewoon bij de eerste paal en dat werkt ook prima.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik trouwens dit jaar al verteld dat de Lindgren.©-corner nog beter werkt dan vorig jaar? Ik heb twee customs gemaakt en gebruik ze om en om. Vies overpowered. Ik scoor elke wedstrijd wel een corner denk ik.
En hij gaat insta voor 21K wegquote:
Ik zie zulke koopjes nooit.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
En hij gaat insta voor 21K wegheb er nog 1 die voor 14K werd gekocht
Ik moest zijn prijs even kijken omdat ik al mijn 352 teams in de verkoop doe en toen stond hij er net opquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie zulke koopjes nooit.
Conclusie; mensen op Xbox zijn dom en onoplettend.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138451251quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138451251![]()
[..]
[..]
Ligt het aan mij of zijn de prijzen zelfs hoger dan voor de crash?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
Ik maak gewoon fikse profit terwijl ik de teams niet tijdens de crash kocht
De billetjes doet het hem.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
Lindgren man! Je bent famous!
[ afbeelding ]
Ik hoop Julio Cesar, hij keepte erg goedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef sesamstraat4 het volgende:
Iemand een idee welke spelers er in de volgende TOTW kunnen komen??
dus?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Thad had hem in een 2.5k pack.
En wat zijn je plannen met een miljoen coins?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef vandermar het volgende:
Squad fitness stijgt ook weer richting de 2KWellicht dat ik over het miljoen kom als mijn TP en watchlist leeg zijn en IF Benteke is verkocht
Konko vet teamquote:
[..]
Nou, hij had een tijdje geleden een hoop coins verkocht. Hij had heel lang meer trade profit dan ik, nu niet meer maar hij komt weer snel dichterbij.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar niet dankzij zijn tradetechnieken, toch?
Hoe duur is 'ie?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Konko vet team
IF Konko is trouwens vreselijk goed, hij is zo snel, sterk en staat niet continue rechtsbuiten
Dunnoquote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En wat zijn je plannen met een miljoen coins?
discardquote:
Dit had ik niet moeten posten.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
En inmiddels 12 wedstrijden op rij gewonnen.
De gewone is ook echt goed. Maar ik heb toch Abate in mijn 1e team staan. Vind hem toch wel iets lekkerder spelen. Caceres vind ik trouwens ook lekker spelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Konko vet team
IF Konko is trouwens vreselijk goed, hij is zo snel, sterk en staat niet continue rechtsbuiten
Die heeft high defensive WRquote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De gewone is ook echt goed. Maar ik heb toch Abate in mijn 1e team staan. Vind hem toch wel iets lekkerder spelen. Caceres vind ik trouwens ook lekker spelen.
Ebert zit er zeker in 2 keer gescoord tegen Mallorca zaterdagquote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2202218.page
Totw suggestions met IF Cesar
Diakíte, Ciani(triple). Biabiany(quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Maver24 het volgende:
Welke strong links kun je gebruiken met Konko, hij lijkt mij ook echt een beest.
Hij keept erg goed bij QPR (had een blessure) toen hij keepte ging het defensief beter, in FUT is hij dit jaar ook veel beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat is dat toch met keepers? Vorig jaar vond iedereen César een compleet drama en dit jaar doet iedereen alsof hij plotseling weer kan keepen.
En Lukakuquote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2202218.page
Totw suggestions met IF Cesar
Diakite ook trippelquote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Diakíte, Ciani(triple). Biabiany(, Hernanes dubbel.
Ik moest in de finale tegen iemand die de mic erin had, toen hij mijn team zag begon hij te vloeken en tieren omdat mijn team zoveel pace heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest net met mijn Bronsjes tegen Radioactive_Arss () en hij begon me na mijn 1-0 uit te schelden. Ik heb toen mijn mic aangezet en ben tegen 'm gaan praten. Bleek dat 'ie 13 was.
Maar zo grof gebekt.. Het stond net voor rust 6-1 en toen ging 'ie weg.
Jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die pot in de kroeg half zitten kijken..wat een geniale pot speelde die gast zeg..2 heerlijke goals en een perfecte assist. Die 3-1 was zo heerlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Ebert zit er zeker in 2 keer gescoord tegen Mallorca zaterdag
oy mate frikkin bellend you're a cunt, fucking wanker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik moest laatst tegen de stereotype Fifaspeler. Een 13 jarig Engels jongetje met een krakend stemmetje.![]()
Hij had een Duits team met o.a. Esswein.![]()
Ik stond 5-0 voor en hij begon flink te schelden, toen schoot ik een keer in eigen doel waarna hij stil was.
Maarja was ook met mijn Carroll-Jones team dus begrijpelijk dat hij het eerst niet kon hebben.
Cunt en frikkin zijn vaak voorbijgekomen inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oy mate frikkin bellend you're a cunt, fucking wanker.
Dat soort werk zeker?
Med/medquote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heeft high defensive WRis ook prima als CB op 7 chem.
Heb je Bob nou gesproken?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor mensen nooit tegen mij schelden, ook geen berichten ofzo
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oy mate frikkin bellend you're a cunt, fucking wanker.
Dat soort werk zeker?
Ik krijg de meeste niet eens voor 1700 verkocht.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze prijs gaat de verkoop vrij lekker
quote:
Colin Kazim-Kazim.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ebanks Blake of Boukari naast Sigurdarson?
Ik kreeg gisteren na lange tijd weer een berichtje. Tegenstander ging bijdehand doen toen hij 0-3 voor kwam. Maar ik won 5-4, en omdat hij 5@tb speelde, ging ik de laatste 5 minuten laten zien hoe je effectief een bal in de ploeg houdtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor mensen nooit tegen mij schelden, ook geen berichten ofzo
Moet van de WOlves zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Colin Kazim-Kazim.Kost je ook nog eens niets.
nu wil ik het wetenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht nog met mijn verhaal om bepaalde redenen
quote:
Gek, het is ook niet spectaculair trouwens hoor, stuk of 8 a 10 van de 30 op de tradepile raak ik kwijt. Maar is toch lekker, met een inkoop prijs van gemiddeld 1100 a 1200 coinsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik krijg de meeste niet eens voor 1700 verkocht.
Zit nu aan de lopende band m'n gewone fitnesskaartjes voor 300 te verkopen, ingeslagen voor 200.
Ik heb er laatst eindelijk gekocht om Lodeiro CM te maken, maar hij heeft ook nog 4-2-3-1quote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand nog CDM-->CM kaartjes ingeslagen?
Ze gingen voor 800-1100 en gaan nu voor 2000-2500(normale prijs)
stuk of wat voor 200 gehaald ja, maar zijn maar 1,8k ofzo op xbox.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand nog CDM-->CM kaartjes ingeslagen?
Ze gingen voor 800-1100 en gaan nu voor 2000-2500(normale prijs)
Dit las ikquote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand die de laagste BIN's van prostitutiekaarten kan zien op UDB?
Toch nog dikke winst voor jou.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stuk of wat voor 200 gehaald ja, maar zijn maar 1,8k ofzo op xbox.
Ik had er geen geduld voor. Heb er max 15 gehad of zo iets. Maar wel 3 falcao's voor 30k ingekocht en allemaal voor 40+ weg en mijn 433 zelfs voor 47quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toch nog dikke winst voor jou.
Had ik er maar wat meer ingeslagen, heb er zo'n 20 nu.
Vorig jaar vond ik het beter. Maar liever het UDB systeem dan het Futwiz/head systeem.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef pascal08 het volgende:
Vinden jullie de manier waarop je stats moet invoeren in udb handig?
ik was het vergeten maar nu is het helemaal terug.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ebola meegenomen uit Spanje
Maar ik heb wel chimpansee riding on a segway achtergelaten, nu zingt heel Pamplona het
Heb 250 shiney trainingskaartjes ingekocht, en iets van 85 formatie kaarten. En 2 elftallen op het juiste moment. Die zullen nu ook wel meer waard zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik had er geen geduld voor. Heb er max 15 gehad of zo iets. Maar wel 3 falcao's voor 30k ingekocht en allemaal voor 40+ weg en mijn 433 zelfs voor 47dus dat tikt ook wel aan haha
En zoiets?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het beter. Maar liever het UDB systeem dan het Futwiz/head systeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow balenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh sorry vergeten te melden. Xbox!
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En zoiets?Ja, dat is ideaal. Gewoon getallen invoeren bij de gewenste statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bempepepepembemquote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was het vergeten maar nu is het helemaal terug.
titititi
Dit, tis heul niet titititititiquote:
Jup, ik vind dat zelf ook handig, maar voor de resultaten moet je nu best veel scrollen. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zoiets vinden jullie dus wel oké?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, dat is ideaal. Gewoon getallen invoeren bij de gewenste stats
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het echt weer in m'n hoofd.Aids.
Ja top. Alleen nog standaard dingen als skills, WF enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, ik vind dat zelf ook handig, maar voor de resultaten moet je nu best veel scrollen. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zoiets vinden jullie dus wel oké?
Ooh, Caceres. Sorry.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ebanks Blake of Boukari naast Sigurdarson?
Watquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een pakket.![]()
[ afbeelding ]Hoe kom je daar dan aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een pakket.![]()
[ afbeelding ]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bronzen toernooitje gewonnen.quote:
Wat een pakket.![]()
[ afbeelding ]Offline cup ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Dit soort mensenquote:
Oeh, dat is wel nicequote:
quote:
Gaat niet naar kupiaar tog?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ] +[ afbeelding ]
We're all screwed.
quote:
Cisse krijgt toch geen UP?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ] +[ afbeelding ]
We're all screwed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |