abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 20:32:56 #1
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_121563307

trophy list
car list
track list

PSN verandert van naam:

quote:
On February 8, 2012, your “PlayStation®Network account” will be renamed a “Sony Entertainment Network account” or a “SEN account” in conjunction with Sony Computer Entertainment’s PlayStation®3 system software and PlayStation®Vita system software updates. (Note, this change will not be applied to the PSP® (PlayStation®Portable) system at this time.)

For general purposes, this account change is a change in name only. Your username or password will not change, nor are we asking you to change them. In accordance with this transition, some necessary naming changes will be made to the TOS and Privacy Policy.

This transition is based on Sony’s goal to enhance its unique digital entertainment offering. As a series of these activities Sony started last September, PlayStation®Network will be aligned with “Sony Entertainment Network.” This helps us get closer to our goal of establishing a global comprehensive network platform of services across games, movies, music and more, all accessible from one convenient account.

Thank you for your continued loyalty and support during this transition.

Sincerely,
The Sony Entertainment Network Team

quote:
FOK! = PSN/SEN ID
Auti = nurspekkie
Bedaarten = wookielover1
beetotheizzo = ben071
Black-Hole = jileen
BoyGenius = RDR-Fanatic
caspervc = casper_vc
Chaos-Zero = MoodChange
cheqy = Cheqy
Dannoe = Methadonny
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf

DeeBee = Tehdas
dekkered = kogelvoer
delano.888 = Dx11
donald_dick = joystick-joy
Don-Leon = LPopkema
DutchErrorist = jojojoost
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Edwin1984 = Edwin1984
fake-flamingo = Fake-Flamingo
FinalD87 = FNLD

ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
gamefreek = geemfriek
Icefire1971 = icefire-nl
IrishBastard = Boemeltje
janrad = Crashtestnl
J. Clarkson = evil_tuinhekje
JJH = JJH1985
joeftw = joeftw-
killurz= killurz
kreuk050 = KREUKNEUS

LightLuke = LightLuke92
Made77 = made_77
matthisl = matthimatiques
Maver24 = dutch-devil
Meike26 = YukinoSuzuka
mgeelen = Mr_Mister_38
Mindstate = MindstateNL
Mr-green = aaaido
Mystikvm = Mystikvm
neggix = neggix

NeonPanda = SorayaNL
Nils7 = vanillaNL
Odin83 = Enemy
PoederSuikerPoeder = vecht
Qunix = PMKnl
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Repeating = Sjorskee
Ringbewoner = NLRobbert
Ricard0j = Vash_NL
Rike = RiKe456

Rio = MisterRio
rolstoelvandaal = Stavross
Saekerhett = Saekerhett
SanAnt = ghpeet
Scharrel-hagelslag = Melluk
Skipper26 = soofvic
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
SonicVolcano = SonicVolcano
Sosuacafe = NL-SosuA-
Sygnus = GTP_Sygnus

TDM = JJmky20
Toempf = Toempf
trance_fan = nalyu
Unknowd = Pietskie-B
woessie = woessie12
67Impala = Munn1k
En nogmaals de lijst, maar dan andersom, kan je makkelijker checken of je nu wel of niet iemand van Fok! in je vriendenlijst hebt staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PlaÔtje bij de TT:

UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 14 januari 2013 @ 20:33:12 #2
343196 RingBewoner
pi_121563322
Laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

oh ok :')
online staan die instellingen anders dan wanneer je offline speelt dan?
Geen idee, maar als je een standaardauto kiest is dat zo.
pi_121563407
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef RingBewoner het volgende:
Laatste post:

[..]

Geen idee, maar als je een standaardauto kiest is dat zo.
hij stond tussen de recommended :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_121563442
Hey, dit spel heb ik ook nog :D
Misschien maar eens spelen nog :@
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 14 januari 2013 @ 20:37:39 #5
343196 RingBewoner
pi_121563560
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ja, in het nederlands zoals ik het heb: Aanbevolen. En dan rij je dus op Sport : Hard. Als je dan nog eentje naar rechts gaat, bij auto-instellingen dacht ik. Dan kan je kiezen voor Race : Zacht.
pi_121563726
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja, in het nederlands zoals ik het heb: Aanbevolen. En dan rij je dus op Sport : Hard. Als je dan nog eentje naar rechts gaat, bij auto-instellingen dacht ik. Dan kan je kiezen voor Race : Zacht.
aha :P

in ander nieuws:

Gratis auto voor Gran Turismo-gamers
pi_121563810
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Helaas heeft het offline en het online rijden een nog te groot gat als het gaat om physics. Offline kan je veel beter/sneller een baan leren rijden en ook op de baan blijven. Daarom vind ik het misschien ook wel zo leuk, het is niet zomaar even je pedaal indrukken enzo.

Dat is dan inderdaad een avondje priegelen en uitzoeken wat het lekkerst rijdt. Bij je voorkeuren instelling, kan je dan kiezne voor automaat of handgeschakeld, je banden, traction control en ABS. ABS zou ik sowieso op 1 houden, of je moet een proffesioneel stuurwiel hebben.

Bij dat clubje waarbij ik rijd zijn alle rijhulpen toegestaan, maar TCS op 10 heeft geen zin, net zoals dat niemand met ASM zal gaan rijden. We doen in de lounge ook niet moeilijk over instellingen. als je vragen hebt, geven we met alle plezier onze instelling weg. Liever een sterke competitie dan je eigen hachje redden en zelf aanklooien. Zo leer je ook nog eens wat !
  maandag 14 januari 2013 @ 20:42:44 #8
343196 RingBewoner
pi_121563833
quote:
Klopt komt morgen. Erg benieuwd.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:17:57 #9
343196 RingBewoner
pi_121585239
Kan de Corvette nog niet vinden.....
pi_121585344
Meestal kijk ik s'avonds pas, alle vorige keren dat er DLC uitkwam op PSN, was dat ergens in de middag, tussen 2 en 5. ;)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:24:58 #11
343196 RingBewoner
pi_121585477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Meike26 het volgende:
Meestal kijk ik s'avonds pas, alle vorige keren dat er DLC uitkwam op PSN, was dat ergens in de middag, tussen 2 en 5. ;)
Alle vorige keren kwam ik er ergens 2 week later pas achter dat er iets beschikbaar was.
pi_121624506
Hij is er inmiddels, die Stingray, en een update van 55 MB.
-weg-
pi_121626264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef Auti het volgende:
Hij is er inmiddels, die Stingray, en een update van 55 MB.
Alleen wel weer erg jammer van PD dat ze hem gelocked hebben. }:| Geen tuning mogelijk, oke, begrijpelijk, maar dat je hem niet eens een ander kleurtje mag geven, is erg flauw en onbegrijpelijk ! Hij leek mij zo mooi in spierwit met zwarte velgen... O+
pi_121626340
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Alleen wel weer erg jammer van PD dat ze hem gelocked hebben. }:| Geen tuning mogelijk, oke, begrijpelijk, maar dat je hem niet eens een ander kleurtje mag geven, is erg flauw en onbegrijpelijk ! Hij leek mij zo mooi in spierwit met zwarte velgen... O+
Dat viel mij ook even tegen inderdaad.
-weg-
pi_121635919
Het is wel een lekkere driftbak op sportbandjes hoor.. holy moly.. :9
-weg-
pi_121685625
Ik ga zo online. Zal iedereen die mij heeft toegevoegd accepteren en dan kunnen we om 20:30 gaan kwalificeren met de karts.

Voor diegene die niet weten hoe ze in mijn lounge komen:

GT5 start je dus op in GT-mode. Onder je avatar/userID zie je "Community" staan, als je daar naartoe gaat, zie je alle PSN vrienden in je lijst op volgorde welk A-spec level ze gehaald hebben. Ik heb level 39 en sta waarschijnlijk vrij bovenaan of in het midden.

Daar kan je zowel op mijn lounge klikken als ook op het gele bolletje (met "mens-erger-je-niet-poppetje) en dan kom je ook direct in mijn online lounge.

Tot zo :W
pi_121689438
Avond lijkt verpest te worden door PSN, is weer eens in onderhoud }:|

Edit: Hopelijk over uurtje wel connectie ? -O-
pi_121690379
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Avond lijkt verpest te worden door PSN, is weer eens in onderhoud }:|

Edit: Hopelijk over uurtje wel connectie ? -O-
Volgens mij pas om 2300 uur, maar het kan ook dat ik het verkeerd heb gelezen en dat het om onderhoud van een paar dagen terug ging. Ik las iig pas geleden iets over onderhoud, ik weet alleen de datum niet meer.
-weg-
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:45:41 #19
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_121691702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:19 schreef Auti het volgende:

[..]

Volgens mij pas om 2300 uur, maar het kan ook dat ik het verkeerd heb gelezen en dat het om onderhoud van een paar dagen terug ging. Ik las iig pas geleden iets over onderhoud, ik weet alleen de datum niet meer.
Tot 05.00 morgenvroeg klik
pi_121692557
Avond stel ik bij deze 2 weken uit, naar Woensdag avond 30 Januari, daar dat de Dinsdag en Donderdag favoriet zijn bij PSN voor onderhoud.

Tot dan, ga ik zo maar eens WieIsDeMol kijken ;)
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:02:58 #21
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_121692628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Avond stel ik bij deze 2 weken uit, naar Woensdag avond 30 Januari, daar dat de Dinsdag en Donderdag favoriet zijn bij PSN voor onderhoud.

Tot dan, ga ik zo maar eens WieIsDeMol kijken ;)
Met een gevaarlijke sprong van een rots
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:57:39 #22
343196 RingBewoner
pi_121714015
Geluk bij een ongeluk. Was het al een beetje vergeten.
pi_121720349
Zien jullie iets in een Kart kampioenschap ?

- Iedereen gelijke kansen : Het is geen makkie, geen tuning mogelijk, zelfs de beste kunnen foutjes maken, ervaren rijders hebben alleen voordeel in gevoel van besturing, kart is totaal anders dan de gewone racewagens.
- Meerdere fora doen mee.> Fok + Autoweek + GT-Racing
- Kleine baantjes, meerdere races per avond.
- Over fysieke/tastbare prijzen word nagedacht !

Finale (lange race) moet dan ergens in het voorjaar worden, gelijk met de zomerstop van de F1 !
pi_121721529
Elke keer als ik zoiets lees word ik meteen helemaal enthousiast, maar het zal er helemaal aan liggen wanneer jullie willen beginnen.
Dit zodat ik van tevoren mij eerst even helemaal wil verdiepen in het hele online gebeuren om ergernis te besparen (bij mij EN bij jullie :') )
pi_121722040
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Schunckelstar het volgende:
Elke keer als ik zoiets lees word ik meteen helemaal enthousiast, maar het zal er helemaal aan liggen wanneer jullie willen beginnen.
Dit zodat ik van tevoren mij eerst even helemaal wil verdiepen in het hele online gebeuren om ergernis te besparen (bij mij EN bij jullie :') )
Heel herkenbaar, had ik in het begin ook. Het online gebeuren is niet zo heel spannend. Er zijn 3 soorten racers.
- Serieuze Simracers/met een goed hart voor autosport en dus ook sportief in naleven regels.
- De botsauto-fans, rammen alles en iedereen opzij + hebben nooit van remmen gehoord.
- Nieuwelingen, zoekende naar hun stijl van online-racen.

Zolang je tot de eerste of laatste groep behoort, ben je welkom ;)

Als alles mee zit en er is voldoende animo voor, dan wil ik zeker in Februari wel starten ! Hoe eerder hoe beter.
pi_121722357
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, had ik in het begin ook. Het online gebeuren is niet zo heel spannend. Er zijn 3 soorten racers.
- Serieuze Simracers/met een goed hart voor autosport en dus ook sportief in naleven regels.
- De botsauto-fans, rammen alles en iedereen opzij + hebben nooit van remmen gehoord.
- Nieuwelingen, zoekende naar hun stijl van online-racen.

Zolang je tot de eerste of laatste groep behoort, ben je welkom ;)

Als alles mee zit en er is voldoende animo voor, dan wil ik zeker in Februari wel starten ! Hoe eerder hoe beter.
Ik behoor normaal gesproken tot de eerste groep (waarmee im niet wil zeggen dat ik heel goed ben, maar dat ik zo wil racen zoals het op een echt circuit ook zou gaan), maar ik heb serieus zepden een spel gespeelt wat zo onoverzichtelijk in elkaar zit :P
Zal ook wel meevallen allemaal, ik zal er eens een paar avonden voor uittrekken en dan zal het wel goed komen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Schunckelstar op 18-01-2013 14:52:44 ]
pi_121755131
Vindt dat wel meevallen hoor. Overzichtelijkheid is in mijn ogen wel in orde, alleen de omslachtigheid, tsja, daar heb je wel een punt. Soms moet je helemaal terug naar het hoofdmenu, zoals olie verversen, geiwchtsreductie en motormanagement aanpassen, dan kan je niet anders dan je race staken een keer of honderd op het O te drukken en dan maar je race opnieuw beginnen, of in mijn eigen manier van spelen, weer terug online gaan, al je online instellingen weer opnieuw in te voeren...

Ja, dat is wat in GT6 wel wat beter mag.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:07:41 #28
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121755209
Ik heb een aantal races online gehad in een toevallige room, waar het niet uitmaakte waar je reed. Ook al reed je op kop en de nummer 2 op je bumper, was het nog sportief. Als je achteraan reed deed je nog je best en kon je heel leuke duels hebben met de nummer voorlaatst.

Dat zijn de mooiste races in GT5! Ze zijn alleen zo zeldzaam.

Ik word ook enthousiast van je iniatief Meike, alleen staat me karts en de andere banen me volledig tegen ;) Maar ik rij dan ook voornamelijk de Ring in GT5.
I love my mispoken words.
pi_121756639
Zelf rijdt ik ook wel graag op de Ring, maar om dan de andere circuits gelijk te negeren... lijkt me ook zo eentonig op alleen de Nordschleife te rijden ? Bovendien moet je telkens een ronde extra rijden voor je een getimede ronde kan neerzetten, wat ik persoonlijk weer vervelend vind.

Zeker met de karts ga je de kleinere baantjes ook wel waarderen ! Te denken aan Autumn Mini, London en Tsukuba ! Gisteren even een uurtje offline gereden, maar wat zit er een heerlijke sensatie/realiteit in het karten ! Enorm *** als je achterstevoren komt te staan, maar wanneer we gaan rijden, zet ik de Boost wel aan (laag) zodat de laatsten in het veld meer kans hebben om weer dichterbij komen = Leukere,compactere, races waar je niet zo snel een eenzame race zal rijden !
  zaterdag 19 januari 2013 @ 11:22:26 #30
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121756742
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:17 schreef Meike26 het volgende:
Zelf rijdt ik ook wel graag op de Ring, maar om dan de andere circuits gelijk te negeren... lijkt me ook zo eentonig op alleen de Nordschleife te rijden ? Bovendien moet je telkens een ronde extra rijden voor je een getimede ronde kan neerzetten, wat ik persoonlijk weer vervelend vind.

Zeker met de karts ga je de kleinere baantjes ook wel waarderen ! Te denken aan Autumn Mini, London en Tsukuba ! Gisteren even een uurtje offline gereden, maar wat zit er een heerlijke sensatie/realiteit in het karten ! Enorm *** als je achterstevoren komt te staan, maar wanneer we gaan rijden, zet ik de Boost wel aan (laag) zodat de laatsten in het veld meer kans hebben om weer dichterbij komen = Leukere,compactere, races waar je niet zo snel een eenzame race zal rijden !
Ik speel niet veel meer, maar als ik dan een keer de PS3 aanslinger, dan is het de Ring. Ik stond voor het eerst langs die baan in 1998 denk ik, waar ik ook m'n eerste rondje reed in m'n eerste auto.
Mijn liefde/haat voor die baan is de hoofdreden, waar uitdaging een goede 2e plaats bezit.
I love my mispoken words.
pi_122264909
Ben het een beetje vergeten dat we vanavond zouden rijden. Helaas kan ik niet vanavond en denk ik dat ik het anders ga doen binnenkort. Race-avondje houden jullie nog te goed van mij ! :)

"If in doubt, flat out!"
pi_122711799
Nadat mijn savegame is beschadigd maar weer opnieuw begonnen. Zag wel nog dat mijn foto's die ik had gemaakt er nog waren.

Bij deze dus wat van de fraaiste :)

Leuk om te doen vind ik, foto's maken.
pi_123025950
Update:

Al een paar weken zat ik te denken en te schuiven met ideëen hoe ik het kart-kampioenschap wilde invullen. Dat wilde ik aanvankelijk dit voorjaar gaan houden, maar door ziekte van mijn vader zal ik daar de komende maanden niet meer echt bezig kunnen houden. Misschien word het een zomer-kampioenschap, of anders najaar. Voorlopig in ieder geval geen initiatief van mijn kant.

Geen haan die hier naar kraait natuurlijk, GT5 is al 2 jaar oud, kom op zeg en dat soort antwoorden, voorlopig is het nog steeds 1 van de beste online-racespellen en ik kom hier gewoon op terug ;) :6
pi_123030085
Ik ben het ook weer beginnen te spelen. Door al die seizoens events zat ik zo op level 28 weer. :P
het is nog niet het level en de enorme garage van eerst, maar dat komt wel weer. :)
pi_123042807
Beginnend racer hier. Level 21 nu, bijna 22.
Het is lastig om een serieuze online race te vinden in de open lobby. Veel gelel, gedrift, botsauto spelen en spookrijders.
Wie dit leest is gek
pi_123043041
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Beginnend racer hier. Level 21 nu, bijna 22.
Het is lastig om een serieuze online race te vinden in de open lobby. Veel gelel, gedrift, botsauto spelen en spookrijders.
Klopt, dat had ik ook en gelukkig vond ik toen 1 van de 5/6 clubjes in Nederland waar er online races gehouden worden in GT5. Momenteel doe ik dus even rustig aan, privéleven ligt op z'n gat, maar rijd er nu al bijna 2 jaar met veel plezier mijn races. Echt een aanrader dus ^O^
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:14:00 #37
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_123251909
Hoe kun je instellen dat bij online racen iedereen dezelfde auto heeft om mee te racen zonder dat iedereen die moet hebben?

Dus speler 1 stelt in dat iedereen Red Bull prototype heeft en speler 2 die heeft die auto niet maar kan er wel mee racen?

Mvg,
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_123254337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef mar456 het volgende:
Hoe kun je instellen dat bij online racen iedereen dezelfde auto heeft om mee te racen zonder dat iedereen die moet hebben?

Dus speler 1 stelt in dat iedereen Red Bull prototype heeft en speler 2 die heeft die auto niet maar kan er wel mee racen?

Mvg,
Morgen ochtend zal ik eventueel even voor je kunnen kijken,.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:22:22 #39
357211 mar456
pi_123255050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Morgen ochtend zal ik eventueel even voor je kunnen kijken,.
Als je dat zou willen doen zou ik dat zeer aardig vinden.
pi_123268894
Ik heb vanochtend dus even voor je gekeken, maar ik snap nu zelf ook niet meer hoe je als deelnemer in de lounge in die online garage komt.

Wat je kunt doen is met je PSN-contacten af te spreken alleen premium wagens te rijden. Stel dat je een training instelt voor wagens tot 550PP. Iedereen mag kiezen wat hij wil, de auto die dan de snelste tijd rijd, word de auto waarmee iedereen het kampioenschap gaat rijden.

Mijn advies: Renault Clio V6 O+

Iedereen kan deze auto kopen en tunen naar eigen inzicht. Plus dat de races erg competitief zijn. Close-racing op zijn best ^O^
  zondag 24 februari 2013 @ 21:25:14 #41
357211 mar456
pi_123300191
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb vanochtend dus even voor je gekeken, maar ik snap nu zelf ook niet meer hoe je als deelnemer in de lounge in die online garage komt.

Wat je kunt doen is met je PSN-contacten af te spreken alleen premium wagens te rijden. Stel dat je een training instelt voor wagens tot 550PP. Iedereen mag kiezen wat hij wil, de auto die dan de snelste tijd rijd, word de auto waarmee iedereen het kampioenschap gaat rijden.

Mijn advies: Renault Clio V6 O+

Iedereen kan deze auto kopen en tunen naar eigen inzicht. Plus dat de races erg competitief zijn. Close-racing op zijn best ^O^
Hmm, bedankt voor het kijken :D. Maar omdat wij met sommige zijn die heel erg weinig coins hebben en de andere al vele miljoenen is dat een optie die niet voor de hand ligt. Het is ons vroeger wel eens een keer gelukt.
pi_123306429
Ja dat is puzzelen met de lounge instellingen, totdat jij en vrienden in de online garage kunnen komen, gewoon een extra tabblad dus bij Premium, Standaard, Favorieten en zo.

En anders veel seasonal events gaan rijden. Zeker als je onder het aantal benodigde PP rijd krijg je leuke bonussen en zit je in no-time op 2/3 miljoen. ;)
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:22:10 #43
202014 JJH
Knetter. O+
pi_126534955
Zo he. We spelen dit jaar nog gt6. :o
http://www.nu.nl/games/34(...)3-playstation-3.html
pi_127145375
Tsukuba 9 uur :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: