quote:On February 8, 2012, your “PlayStation®Network account” will be renamed a “Sony Entertainment Network account” or a “SEN account” in conjunction with Sony Computer Entertainment’s PlayStation®3 system software and PlayStation®Vita system software updates. (Note, this change will not be applied to the PSP® (PlayStation®Portable) system at this time.)
For general purposes, this account change is a change in name only. Your username or password will not change, nor are we asking you to change them. In accordance with this transition, some necessary naming changes will be made to the TOS and Privacy Policy.
This transition is based on Sony’s goal to enhance its unique digital entertainment offering. As a series of these activities Sony started last September, PlayStation®Network will be aligned with “Sony Entertainment Network.” This helps us get closer to our goal of establishing a global comprehensive network platform of services across games, movies, music and more, all accessible from one convenient account.
Thank you for your continued loyalty and support during this transition.
Sincerely,
The Sony Entertainment Network Team
En nogmaals de lijst, maar dan andersom, kan je makkelijker checken of je nu wel of niet iemand van Fok! in je vriendenlijst hebt staan.quote:FOK! = PSN/SEN ID
Auti = nurspekkie
Bedaarten = wookielover1
beetotheizzo = ben071
Black-Hole = jileen
BoyGenius = RDR-Fanatic
caspervc = casper_vc
Chaos-Zero = MoodChange
cheqy = Cheqy
Dannoe = Methadonny
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
DeeBee = Tehdas
dekkered = kogelvoer
delano.888 = Dx11
donald_dick = joystick-joy
Don-Leon = LPopkema
DutchErrorist = jojojoost
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Edwin1984 = Edwin1984
fake-flamingo = Fake-Flamingo
FinalD87 = FNLD
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
gamefreek = geemfriek
Icefire1971 = icefire-nl
IrishBastard = Boemeltje
janrad = Crashtestnl
J. Clarkson = evil_tuinhekje
JJH = JJH1985
joeftw = joeftw-
killurz= killurz
kreuk050 = KREUKNEUS
LightLuke = LightLuke92
Made77 = made_77
matthisl = matthimatiques
Maver24 = dutch-devil
Meike26 = YukinoSuzuka
mgeelen = Mr_Mister_38
Mindstate = MindstateNL
Mr-green = aaaido
Mystikvm = Mystikvm
neggix = neggix
NeonPanda = SorayaNL
Nils7 = vanillaNL
Odin83 = Enemy
PoederSuikerPoeder = vecht
Qunix = PMKnl
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Repeating = Sjorskee
Ringbewoner = NLRobbert
Ricard0j = Vash_NL
Rike = RiKe456
Rio = MisterRio
rolstoelvandaal = Stavross
Saekerhett = Saekerhett
SanAnt = ghpeet
Scharrel-hagelslag = Melluk
Skipper26 = soofvic
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
SonicVolcano = SonicVolcano
Sosuacafe = NL-SosuA-
Sygnus = GTP_Sygnus
TDM = JJmky20
Toempf = Toempf
trance_fan = nalyu
Unknowd = Pietskie-B
woessie = woessie12
67Impala = Munn1k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PlaÔtje bij de TT:
UI Made bij VanilleKwark.
Geen idee, maar als je een standaardauto kiest is dat zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh ok![]()
online staan die instellingen anders dan wanneer je offline speelt dan?
hij stond tussen de recommendedquote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef RingBewoner het volgende:
Laatste post:
[..]
Geen idee, maar als je een standaardauto kiest is dat zo.
Ja, in het nederlands zoals ik het heb: Aanbevolen. En dan rij je dus op Sport : Hard. Als je dan nog eentje naar rechts gaat, bij auto-instellingen dacht ik. Dan kan je kiezen voor Race : Zacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij stond tussen de recommended
ahaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, in het nederlands zoals ik het heb: Aanbevolen. En dan rij je dus op Sport : Hard. Als je dan nog eentje naar rechts gaat, bij auto-instellingen dacht ik. Dan kan je kiezen voor Race : Zacht.
Helaas heeft het offline en het online rijden een nog te groot gat als het gaat om physics. Offline kan je veel beter/sneller een baan leren rijden en ook op de baan blijven. Daarom vind ik het misschien ook wel zo leuk, het is niet zomaar even je pedaal indrukken enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij stond tussen de recommended
Klopt komt morgen. Erg benieuwd.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
aha![]()
in ander nieuws:
Gratis auto voor Gran Turismo-gamers
Alle vorige keren kwam ik er ergens 2 week later pas achter dat er iets beschikbaar was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Meike26 het volgende:
Meestal kijk ik s'avonds pas, alle vorige keren dat er DLC uitkwam op PSN, was dat ergens in de middag, tussen 2 en 5.
Alleen wel weer erg jammer van PD dat ze hem gelocked hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef Auti het volgende:
Hij is er inmiddels, die Stingray, en een update van 55 MB.
Dat viel mij ook even tegen inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alleen wel weer erg jammer van PD dat ze hem gelocked hebben.Geen tuning mogelijk, oke, begrijpelijk, maar dat je hem niet eens een ander kleurtje mag geven, is erg flauw en onbegrijpelijk ! Hij leek mij zo mooi in spierwit met zwarte velgen...
Volgens mij pas om 2300 uur, maar het kan ook dat ik het verkeerd heb gelezen en dat het om onderhoud van een paar dagen terug ging. Ik las iig pas geleden iets over onderhoud, ik weet alleen de datum niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Avond lijkt verpest te worden door PSN, is weer eens in onderhoud
Edit: Hopelijk over uurtje wel connectie ?
Tot 05.00 morgenvroeg klikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij pas om 2300 uur, maar het kan ook dat ik het verkeerd heb gelezen en dat het om onderhoud van een paar dagen terug ging. Ik las iig pas geleden iets over onderhoud, ik weet alleen de datum niet meer.
Met een gevaarlijke sprong van een rotsquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Avond stel ik bij deze 2 weken uit, naar Woensdag avond 30 Januari, daar dat de Dinsdag en Donderdag favoriet zijn bij PSN voor onderhoud.
Tot dan, ga ik zo maar eens WieIsDeMol kijken
Heel herkenbaar, had ik in het begin ook. Het online gebeuren is niet zo heel spannend. Er zijn 3 soorten racers.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Schunckelstar het volgende:
Elke keer als ik zoiets lees word ik meteen helemaal enthousiast, maar het zal er helemaal aan liggen wanneer jullie willen beginnen.
Dit zodat ik van tevoren mij eerst even helemaal wil verdiepen in het hele online gebeuren om ergernis te besparen (bij mij EN bij jullie)
Ik behoor normaal gesproken tot de eerste groep (waarmee im niet wil zeggen dat ik heel goed ben, maar dat ik zo wil racen zoals het op een echt circuit ook zou gaan), maar ik heb serieus zepden een spel gespeelt wat zo onoverzichtelijk in elkaar zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, had ik in het begin ook. Het online gebeuren is niet zo heel spannend. Er zijn 3 soorten racers.
- Serieuze Simracers/met een goed hart voor autosport en dus ook sportief in naleven regels.
- De botsauto-fans, rammen alles en iedereen opzij + hebben nooit van remmen gehoord.
- Nieuwelingen, zoekende naar hun stijl van online-racen.
Zolang je tot de eerste of laatste groep behoort, ben je welkom
Als alles mee zit en er is voldoende animo voor, dan wil ik zeker in Februari wel starten ! Hoe eerder hoe beter.
Ik speel niet veel meer, maar als ik dan een keer de PS3 aanslinger, dan is het de Ring. Ik stond voor het eerst langs die baan in 1998 denk ik, waar ik ook m'n eerste rondje reed in m'n eerste auto.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:17 schreef Meike26 het volgende:
Zelf rijdt ik ook wel graag op de Ring, maar om dan de andere circuits gelijk te negeren... lijkt me ook zo eentonig op alleen de Nordschleife te rijden ? Bovendien moet je telkens een ronde extra rijden voor je een getimede ronde kan neerzetten, wat ik persoonlijk weer vervelend vind.
Zeker met de karts ga je de kleinere baantjes ook wel waarderen ! Te denken aan Autumn Mini, London en Tsukuba ! Gisteren even een uurtje offline gereden, maar wat zit er een heerlijke sensatie/realiteit in het karten ! Enorm *** als je achterstevoren komt te staan, maar wanneer we gaan rijden, zet ik de Boost wel aan (laag) zodat de laatsten in het veld meer kans hebben om weer dichterbij komen = Leukere,compactere, races waar je niet zo snel een eenzame race zal rijden !
Klopt, dat had ik ook en gelukkig vond ik toen 1 van de 5/6 clubjes in Nederland waar er online races gehouden worden in GT5. Momenteel doe ik dus even rustig aan, privéleven ligt op z'n gat, maar rijd er nu al bijna 2 jaar met veel plezier mijn races. Echt een aanrader dusquote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Beginnend racer hier. Level 21 nu, bijna 22.
Het is lastig om een serieuze online race te vinden in de open lobby. Veel gelel, gedrift, botsauto spelen en spookrijders.
Morgen ochtend zal ik eventueel even voor je kunnen kijken,.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef mar456 het volgende:
Hoe kun je instellen dat bij online racen iedereen dezelfde auto heeft om mee te racen zonder dat iedereen die moet hebben?
Dus speler 1 stelt in dat iedereen Red Bull prototype heeft en speler 2 die heeft die auto niet maar kan er wel mee racen?
Mvg,
Als je dat zou willen doen zou ik dat zeer aardig vinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Morgen ochtend zal ik eventueel even voor je kunnen kijken,.
Hmm, bedankt voor het kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb vanochtend dus even voor je gekeken, maar ik snap nu zelf ook niet meer hoe je als deelnemer in de lounge in die online garage komt.
Wat je kunt doen is met je PSN-contacten af te spreken alleen premium wagens te rijden. Stel dat je een training instelt voor wagens tot 550PP. Iedereen mag kiezen wat hij wil, de auto die dan de snelste tijd rijd, word de auto waarmee iedereen het kampioenschap gaat rijden.
Mijn advies: Renault Clio V6
Iedereen kan deze auto kopen en tunen naar eigen inzicht. Plus dat de races erg competitief zijn. Close-racing op zijn best![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |