SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Klopt.quote:Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
TT![]()
Dat worden fijne dromen vannacht
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
TT
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pff als ik ooit in Roffa zou gaan wonen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij wordt mijn adoptiekind als ik ga samenwonen. Ik mag geen huisdier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Niet van chocoladesaus nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik de enige die niet zo van saus houd?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik de enige die niet zo van saus houd?C'est la vie
Je bent meer van de mannenpap?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik de enige die niet zo van saus houd?![]()
![]()
Ik ga het je wel een keer leren.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik de enige die niet zo van saus houd?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Herkent iemand mij hierin?quote:Meisje, je zit bij mij in de klas, we kennen elkaar al een tijdje. Ik heb je alleen nooit uit durven vragen.
Jij bent prettig gestoord en ook een beetje ,ahum, freaky. Zo vertelde je laatst dat je een Fourchette hebt laten zetten
Je bent een caramelkleurig meisje dat zich iets anders kleedt als de rest. Dit vind ik helemaal geweldig, want dat laat zien dat je niet geeft om wat anderen van je denken!
Ik denk in ieder geval wel aan je!
Maar, zou je een keer een kopje koffie willen drinken? Of een biertje?
quote:Neequote:.
Nee, dankjewel.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga het je wel een keer leren.![]()
Sowieso seks met etenswaren.quote:
Heb je een fourchette laten zetten dan?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Logeren, op de bank.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Pff als ik ooit in Roffa zou gaan wonen.#TeamMiley![]()
Nee, vind ik niet mooi. Daarnaast zou ik te bang zijn dat 'ie uit zou scheuren tijdens penetratie.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een fourchette laten zetten dan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Klinkt een stuk beter.quote:C'est la vie
Dan zal het wel niet over jou gaan. Zijn vast meer caramelkleurige meisjes die er freaky uitzien.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet mooi. Daarnaast zou ik te bang zijn dat 'ie uit zou scheuren tijdens penetratie.What you forget, you are gonna repeat.
Nee dat hoeft van mij niet, gewoon op of bij eten gaarne.quote:
C'est la vie
Stiekem ben ik braaf.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: