PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ding is alleen dat ik daar al heel lang niks meer heb gepost, vind het hier een stuk gezelliger als daarquote:
Daar kreeg je steeds dezelfde antwoorden op je vragen wie een goede RW uit de BPL is zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ding is alleen dat ik daar al heel lang niks meer heb gepost, vind het hier een stuk gezelliger als daar
Hahahaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kreeg je steeds dezelfde antwoorden op je vragen wie een goede RW uit de BPL is zeker
Lindgren. zoekt geloof ik nog mensen voor mijn poëzieclub.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Baas boven baas: Lindgren is mijn muze
Dan krijg ik een ban manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Poëzie in de jacuzzi?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lindgren. zoekt geloof ik nog mensen voor mijn poëzieclub.
Kan niet, want dat soort plaatjes worden hier niet getolereerdquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt heel hard lachen
![]()
![]()
Stuur nou een linkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
De mods daar zijn wel slagvaardiger dan de mods hier, eerlijk is eerlijk
Wat was jouw post?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
De mods daar zijn wel slagvaardiger dan de mods hier, eerlijk is eerlijk
Ik mag niet eens meer kijken in dat forum volgens mij, dus ik kan ook de link niet meer kopierenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban manwhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
je krijgt daar blijkbaar een weekban als je het woord kanker gebruiktquote:Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Die mod verdient ook wel een ban.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_man_op_poster.html![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal ja, ik zag 'm gisteravond. De opmerkingen onder de video zijn ook erg sterk.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_man_op_poster.html![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, nou, op zich valt dat nog wel te prijzen ook op zich. Alleen is de context in deze wel andersquote:Op maandag 14 januari 2013 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je krijgt daar blijkbaar een weekban als je het woord kanker gebruikt
in de context is er toch niks mis mee? Is toch ook gewoon een nare ziekte of niet soms?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, nou, op zich valt dat nog wel te prijzen ook op zich. Alleen is de context in deze wel anders
Ik heb geen printerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Plaatje van de webapp googlen, uitdraaien en erop gaan zitten.
eerder kinderachtig..quote:
Hee, 2006 hoe is het zo voor de crisis?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:07 schreef Johnbon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html
Deze is ook geniaal!
Doe maar een screentje. Ik heb geen zin om te kopieren en plakken.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef sesamstraat4 het volgende:
Moet alleen nog Diekmeier halen voor RB.. iemand verder nog tips?
[ http://imageshack.us/f/827/naamloosvf.png/ (copy/paste deze link) ]
Haha ja hij is oud maar wel leuk!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hee, 2006 hoe is het zo voor de crisis?![]()
Wel echt een bazen filmpje ja, die lach aan het einde ook
Ik verwijs jou door naar dit topic : http://forum.xboxworld.nl(...)posted=1#post4809235quote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Al 24 wedstrijden ongeslagen.
Hoe voelt het om een kleine penis te hebben ?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die haters hier. dik team hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwijs jou door naar dit topic : http://forum.xboxworld.nl(...)posted=1#post4809235
Ga jij nou maar op je coins wachtenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:11 schreef tuan84 het volgende:
[..]
kijk die haters hier. dik team hoor.
quote:
Lachen om je eigen posts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lachen om je eigen posts.![]()
jij bent het dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft hij al.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op je coins wachten, wijsneus!
Je had hem moeten flashen man.quote:
puushquote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef sesamstraat4 het volgende:
Waarschijnlijk een loei lompe vraag maar hoe plaats ik zo'n screentje ?
Doort een vinger in je hol te steken.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef sesamstraat4 het volgende:
puush.me ouwe loeierd van mequote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef sesamstraat4 het volgende:
Foto met je nokia 3310 maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef sesamstraat4 het volgende:
Gewoon even googlen op puush, dat is een programmatje, daarmee kun je super handig plaatjes uploaden.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef sesamstraat4 het volgende:
Ik weet niet eens wat een tramp goal is, hoop maar niet dat ik ze maak. Chance dat ik weinig scoorquote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben dat forum nu wel genoeg aandacht gegeven, ik ga er nu ook niet meer posten (tenzij iemand weer op mij reageert) Toen ik daar een tijd terug zei dat ik geen tramp goals maak vonden ze dat ook raar dus dat zegt genoeg over hoe ze spelen.
Oke baas.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben dat forum nu wel genoeg aandacht gegeven, ik ga er nu ook niet meer posten (tenzij iemand weer op mij reageert) Toen ik daar een tijd terug zei dat ik geen tramp goals maak vonden ze dat ook raar dus dat zegt genoeg over hoe ze spelen.
Oke zal dat eens doen. Dankjequote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon even googlen op puush, dat is een programmatje, daarmee kun je super handig plaatjes uploaden.
Rijst is gepromoveerd tot trollchinees. Gefeliciteerd Rijst!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het niet leuk meer, ik heb me verslikt in mijn eten![]()
![]()
Wat een post
haha die gast maakt nog winst ookquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Alovenac het volgende:
http://www.fifabenelux.co(...)PS3-Damian-s-Loterij
Iemand nog meedoen aan een loterij.
Te ingewikkeldquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
Dat niemand het verband met een ander forum legt daar
Als eht al geen scam is, doet hij het zo welquote:Op maandag 14 januari 2013 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha die gast maakt nog winst ook
Laat mij ook in die party. Samen met Iwan, Pascal, Rijst, Crookk, ThadCastle en Kamikazie.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik krijg ineens een bericht van Bob dat hij me wil spreken. Moet ik dat accepteren of gaat hij me gewoon uitlachen
Aan de telefoon of in het echt?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik krijg ineens een bericht van Bob dat hij me wil spreken. Moet ik dat accepteren of gaat hij me gewoon uitlachen
maar een manier om erachter te komenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet dat groene vierkantje boven in het bericht aanklikken. daar moet je je puush link in zettenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef sesamstraat4 het volgende:
Dit is dus mijn team nu, voor op de RB haal ik nog Diekmeier. Nog ideen verder?
http://puu.sh/1NGz0
Gewoon kijken wat hij te zeggen heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij stuurde me net een bericht op Xbox Live.
nou hup eropaf. Ik slinger de xbox al vast aanquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Afspreken in een weiland om 01:00 snachts. Jij gaat dan lekker slapen, wij lossen het voor je opquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_een_pr0nbeurs.html
Ik. Kom. Niet. Meer. Bij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat mij ook in die party. Samen met Iwan, Pascal, Rijst, Crookk, ThadCastle en Kamikazie.
haha hier ookquote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Sorry. De beheerder heeft je IP-adres geblokkeerd. Klik hier als je contact wilt opnemen met de beheerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |