haha nee, ik moet m de eerste 3 maanden ook overdag dragen, dusjaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:23 schreef GTIMk1 het volgende:
Mijn vrouw heeft ook een nachtbeugel, en zoals de naam al aangeeft, die draag je gedurende de nacht. Meestal slaap je 's-nachts, dus waarom zou je willen weten of je kunt roken met je nachtbeugel in?
Rook je tijdens je slaap?
zon ijzeren met van die draadjes en zon plaatje tegen me gehemeltequote:Op maandag 14 januari 2013 16:23 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Wat voor nachtbeugel heb je? Zo'n plastic die precies over je tanden past of zo een met ijzeren draadjes?
Kan vast wel dan, het is niet zo dat ie stuk gaat van een beetje rook ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef kleinkoraantje1 het volgende:
[..]
zon ijzeren met van die draadjes en zon plaatje tegen me gehemelte
oh oke maar ik dacht dat ie dan miss geel uit zo slaan van de nicotine fsoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
[..]
Kan vast wel dan, het is niet zo dat ie stuk gaat van een beetje rook ofzo.
Kun je hem niet ff uit doen dan, of gewoon niet indoen als je gaat roken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef kleinkoraantje1 het volgende:
[..]
oh oke maar ik dacht dat ie dan miss geel uit zo slaan van de nicotine fso
lekker boeiend is metaal als ie geel word dan doe je hem ff in een sopje en klaar ben jequote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef kleinkoraantje1 het volgende:
[..]
Lightkankerquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Gekkebobo het volgende:
gewoon light of click roken die zijn minder schadelyk
Click is doorgaans even zwaar of net iets minder zwaar dan de zwaarste sigaretten ( 10mg teer, 10 mg CO, 0.9mg nicotine ).quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Gekkebobo het volgende:
gewoon light of click roken die zijn minder schadelyk
Ja, net als je longen, dus dat maakt niets uit.... die beugel heb je immers maar tijdelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef kleinkoraantje1 het volgende:
[..]
ja, maar ik rook nu 8 jaar dus stoppen zit er niet in.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef JRRY het volgende:
Ik vind kinderen van 13, 14, 15 die roken een beetje erg sneu.
Het ziet er niet uit, het is ordinair en maakt je gezondheid kapot.
Ik denk dat het negatieve effect over je gezondheid dát je rookt 'ernstiger' is dan dat je met nachtbeugel rookt.
tja is al 8 te veel hè...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:41 schreef kleinkoraantje1 het volgende:
[..]
ja, maar ik rook nu 8 jaar dus stoppen zit er niet in.
Daarmee helpt hij ons dus allemaal. We zouden TS juist moeten bedanken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef netolk het volgende:
[..]
tja is al 8 te veel hè...
en bizar veel geld verspilling (wat dan overigens wel weer in de staatskas verdwijnt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarmee helpt hij ons dus allemaal. We zouden TS juist moeten bedanken.jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beware of the Raping Zebra's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |