Gemiddeld is 90 dagen ja, kan echter langer of korter zijn. Verder duurt het daarna soms nog even totdat je weer helemaal op en top bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:58 schreef KingLysandus het volgende:
Hoeveel dagen was het eigenlijk ook alweer dat je hersenen weer normaal waren? 3 Maanden?
Hoe bedoel je op en top? Wat gebeurt er dan na 90 dagen?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Gemiddeld is 90 dagen ja, kan echter langer of korter zijn. Verder duurt het daarna soms nog even totdat je weer helemaal op en top bent.
Volgens mij wordt dat in het filmpje vermeld. Dan zijn je hersenen weer normaal zoals ze horen te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef bierglas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op en top? Wat gebeurt er dan na 90 dagen?
Lol had ik deze post maar eerder gelezen. Heb de verwarming vol aangehad vannacht en heb me een partij een droge bek. Maar nog niet gefaald tot nu toe dus volgens mij gaan we deze katerdag gewoon succesvol doorkomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor mij helpt niet te lang in bed blijven liggen wel (en ik blijf altijd lang in bed liggen als het koud is op mijn kamer, hoewel het ook weer niet aan te raden is om je verwarming hoog te zetten als je veel op hebt ivm met uitdroging/koppijn).
Verder helpt voor mij douchen erg goed.
Soms valt er na die +- 90 dagen nog een dipje of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef bierglas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op en top? Wat gebeurt er dan na 90 dagen?
Bewust de website opgezocht of toeval?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Soms valt er na die +- 90 dagen nog een dipje of iets dergelijks.
EDIT: nog een website gevonden die ik nog even moet blokkeren.![]()
0 dagen dan maar weer. Vanaf nu is het gewoon weer fucking menens, de laatste paar pogingen waren echt waardeloos.
Jij ookquote:Op zondag 20 januari 2013 16:42 schreef Holograph het volgende:
Ik ga ook maar meedoen, geen PM voor mij
Hopelijk houd ik het 30 dagen vol.
Succes allen!
Nee bewust, best wel boos op mezelf want ik had echt het gevoel dat ik het vliegwiel een beetje had draaien zeg maar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Bewust de website opgezocht of toeval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen, weet je hoe zonde het is om na 87 dagen al je vooruitgang op te geven!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef opreis het volgende:
gvd, twijfel nu hard om na 87 dagen toch weer te gaan kijken vanavond, al 3x per ongelijk wat voor bij zien komen en ik heb er gewoon zin in (ik kan het voor mezelf ook verantwoorden want het is gewoon lekker.)
Het is het niet waard. Na 4 dagen falen is al kut, na 87 dagen is nog kutter.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef opreis het volgende:
gvd, twijfel nu hard om na 87 dagen toch weer te gaan kijken vanavond, al 3x per ongelijk wat voor bij zien komen en ik heb er gewoon zin in (ik kan het voor mezelf ook verantwoorden want het is gewoon lekker.)
Ja het is ook eigenlijk gewoon afleiding die je nodig heb op dat soort momenten, via via kwam ik op een fb pagina met allemaal plaatjes van vrouwen in lingerie en etc, voor ik het wist zat ik er doorheen te scrollen en dan voel je het gewoon op komen, naja, die grootste urge is nu wel weer weg. Ik moet deze week echt ff stappen ofzo, als het donderdag niet te kut weer is neem ik me voor om weer is een studente avondje in amsterdam te doen. Kijken of ik beter in de markt ligquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Dutchlike het volgende:
Kijk die documentaireserie eens, dan heb je er al weer bijna een uur ofzo opzitten.
Grootste regelmatige motivatie voor mij is ook altijd met de trein naar school of iets dergelijks gaan. Op het station, in de trein, je voelt dat je beter ligt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja het is ook eigenlijk gewoon afleiding die je nodig heb op dat soort momenten, via via kwam ik op een fb pagina met allemaal plaatjes van vrouwen in lingerie en etc, voor ik het wist zat ik er doorheen te scrollen en dan voel je het gewoon op komen, naja, die grootste urge is nu wel weer weg. Ik moet deze week echt ff stappen ofzo, als het donderdag niet te kut weer is neem ik me voor om weer is een studente avondje in amsterdam te doen. Kijken of ik beter in de markt lig
drie keer in 3 dagen? Dat getuigt van óf, een heel sterk libido, of een bijzonder zwak doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
WHAT THE FUCK, 3x in 3 dagen gefaalt! Nu probeer ik het maar weer opnieuw...
-SH
Het eerste. Het feit dat ik het toch elke keer weer probeer zegt wel wat over het tweede.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef Tripdraak het volgende:
[..]
drie keer in 3 dagen? Dat getuigt van óf, een heel sterk libido, of een bijzonder zwak doorzettingsvermogen.
Goed punt.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het eerste. Het feit dat ik het toch elke keer weer probeer zegt wel wat over het tweede.
-SH
Okequote:Op maandag 21 januari 2013 01:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
WHAT THE FUCK, 3x in 3 dagen gefaalt! Nu probeer ik het maar weer opnieuw...
-SH
Ja erop slaan helpt inderdaad goed tegen je boner heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Tripdraak het volgende:
Jezus wat zwaar vanmorgen om niet te fappen. Heb me er doorheen weten te slaan.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef iUsed2bGod het volgende:
[..]
Ja erop slaan helpt inderdaad goed tegen je boner heb ik me laten vertellen
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef no1uknow het volgende:
5 dagen alweer, was gister zo onwijs ziek van de drank en vermoeidheid dat ik de hele dag heb liggen kotsen dus geen moment in staat geweest om uberhaupt te kunnen fappen, laat staan willen
Dat is ook een manierquote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef no1uknow het volgende:
5 dagen alweer, was gister zo onwijs ziek van de drank en vermoeidheid dat ik de hele dag heb liggen kotsen dus geen moment in staat geweest om uberhaupt te kunnen fappen, laat staan willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |