Maar zit je nu al in het team of nog niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEn tijdens training had ik ook mijn holo hotpants aan
Had er een trainingsbroek overheen omdat ik toch niet heul wist hoe/wat qua kledij. Maar L. wist dat ik die aanhad en toen moest ik mijn training meteen uitdoen
"Holo hotpants moet je showen" Thehehehe
Maar er waren nog een aantal fresh meats (o.a. die vorig jaar ook hadden geprobeerd in het team te komen) met holo hotpants; dus ik was niet de enige
Nee johquote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar zit je nu al in het team of nog niet?
En als iedereen die tests haalt? Volgt er dan selectie of mag iedereen mee doen? Niet dat dat waarschijnlijk is maar een team van 100 man lijkt me ook onhandigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh13 weken trainen. Dan moeten we een test doen om te kijken of we voldoende skills hebben om de sport te kunnen beoefenen. Daarna ben je 4 weken lang smoked bacon (ja zo heet dat
); om alle spelregels (want het zijn er veuuul) goed te beheersen en qua spel er in te komen. Na die 4 weken komt er een theorietest en dán pas mag je mee gaan trainen met het team op maandag en donderdag en mag je bij het B-team meespelen
![]()
Wat houdt de sport precies in eigenlijk? Ik heb nu alleen een beeld van Priem met holo hotpants op rolschaatsen, maar verder..?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh13 weken trainen. Dan moeten we een test doen om te kijken of we voldoende skills hebben om de sport te kunnen beoefenen. Daarna ben je 4 weken lang smoked bacon (ja zo heet dat
); om alle spelregels (want het zijn er veuuul) goed te beheersen en qua spel er in te komen. Na die 4 weken komt er een theorietest en dán pas mag je mee gaan trainen met het team op maandag en donderdag en mag je bij het B-team meespelen
![]()
Ik heb verder geen idee hoeveel mensen er überhaupt meedoen en met die 13 weken enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zullen ze wel extra teams maken denk ik
Nou er zijn 26 ingeschreven. En gisteren waren er 4 mannen... dus 22 dames om te skaten. Ik begreep dat er vorig jaar 20 waren ingeschreven; waarbij er uiteindelijk 16 waren op komen dagen en waar er 6 de tests gehaald hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als iedereen die tests haalt? Volgt er dan selectie of mag iedereen mee doen? Niet dat dat waarschijnlijk is maar een team van 100 man lijkt me ook onhandig
Succes! Hopelijk werkt dit wel!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
Zo maar es ff kijken of de fysio die boel los gekneed krijgt.
Zonder regels gewoon ellebogen en vuisten enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn beeld van rollerderby is gewoon mensen omver beuken
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn beeld van rollerderby is gewoon mensen omver beuken
Derpy derpquote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
en ik lees steeds rollerderpy
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat houdt de sport precies in eigenlijk? Ik heb nu alleen een beeld van Priem met holo hotpants op rolschaatsen, maar verder..?
Ik las "Roller Derby: tuig op rolschaatsen"quote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier een goeien matig belgisch filmpje
Ellebogen en vuisten mogen niet gebruikt worden spees
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las "Roller Derby: tuig op rolschaatsen"
Ik snap geen zak van die sport, maar ziet er tof uit, en BRILJANTE muziek bij het filmpjequote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Filmpje van RCR; gemaakt om hun 1 jarig bestaan te vieren:
Hier kom ik dan dus in(Hopelijk dan
)
Thehehe tuig
Godver ik keek nog of ik het goed had geschreven, vergeet ik de T alsnogquote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAAR ZIJN DIE HOTPANTS DAN?
EN WAT ZIJN HOTPANS?
O hai.
Godsamme wat een drama bij die dierenarts met die spastische beesten van mij.
En ze zijn dik geworden jonge![]()
Poetel is drie kilo aangekomen en Miep 1 kilo![]()
Voor Co is dat niet zo erg, maar Miep zit nu op een relatief hoog gewicht voor een pousse![]()
HIJ DENKT VAST DAT IK EEN FEEDER BEN![]()
En nog tot 25 berichten gekomen zonder dat iemand het doorhadquote:Op maandag 14 januari 2013 13:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godver ik keek nog of ik het goed had geschreven, vergeet ik de T alsnog
Voor Wim was het ook nodigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN WAT ZIJN HOTPANS?
O hai.
Voor Co is dat niet zo erg, maar Miep zit nu op een relatief hoog gewicht voor een pousse![]()
Lol nee joh; ik heb nog tot mei ergens de tijd om iets te verzinnenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem, hebbie al een rollerderby naam?![]()
(ik zit even op wikipedia te lezen wat het spel nou inhoudt)
Ik vraag me bij de poetel wel af wat zijn haar weegt, hij zit dik in de vacht nuquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor Wim was het ook nodigPeheheh stiekeme feeder
![]()
En nope die typo had ik ook nog niet gezien
[..]
Lol nee joh; ik heb nog tot mei ergens de tijd om iets te verzinnen![]()
hoezo, dat beest woog eerst nog geen drie kilo zei je!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN WAT ZIJN HOTPANS?
O hai.
INGquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuu poep banken, ik heb een aanvraag gedaan in Boxtel maar wij hebben doordeweeks heul geen tijd om in Boxtel te tekenen dus dan moet ik een nieuwe aanvraag in Breda doen want dat is weer apart. Wat een gezever
rabo toch? die hebben allemaal aparte filialen met aparte bedrijfsvoering.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuu poep banken, ik heb een aanvraag gedaan in Boxtel maar wij hebben doordeweeks heul geen tijd om in Boxtel te tekenen dus dan moet ik een nieuwe aanvraag in Breda doen want dat is weer apart. Wat een gezever
Ja, ik had eens problemen met mijn pinpas, kon ik niet meer bij de NS en de Rabobank pinnenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Datquote:
neen om duidelijke redenen, dan maar zoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
rabo toch? die hebben allemaal aparte filialen met aparte bedrijfsvoering.
neem je de ING, hoefde ik helemaal niet voor langs voor gezamenlijke rekening
kudt, hoe zijn de wegen? ga over half uurtje ong naar huis namelijkquote:
Zie nu dat ze vorig jaar 3,6 woogquote:Op maandag 14 januari 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, dat beest woog eerst nog geen drie kilo zei je!
je kunt aangeven dat anderen niet bij die rekening mogen kijken he. Is ook JOUW rekening. Tenzij Brum zijn codes zelf af geeft maar dat lijkt me bij Rabo ook te kunnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neen om duidelijke redenen, dan maar zo
voor een kat is tussen 4,5 en 5,5 okayquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie nu dat ze vorig jaar 3,6 woog![]()
(en ik ben op 1 of andere manier 4 jaar kwijt in haar paspoort).
Maar daarvoor woog ze altijd onder de 3 kilo. Nu dus 4,1![]()
Mijn kat is een vetzak
nee bij rabo heb je de pas nodigquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kunt aangeven dat anderen niet bij die rekening mogen kijken he. Is ook JOUW rekening. Tenzij Brum zijn codes zelf af geeft maar dat lijkt me bij Rabo ook te kunnen.
Ik snap wel waarom je het doet, maar het brengt wel een hoop gekloot met zich mee...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jup maar het andere gekloot is ook kut dus dit is dan makkelijkerquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je het doet, maar het brengt wel een hoop gekloot met zich mee...
wit, weet niet of het glad is, denk dat het wel mee valt. Het is rustig op de weg nu, gewoon rustig aan doen, dan komt het vast goedquote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kudt, hoe zijn de wegen? ga over half uurtje ong naar huis namelijk
Ik weet het, ik maak er iets meer drama van omdat het kanquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor een kat is tussen 4,5 en 5,5 okay
het ligt zo aan de bouw en het formaat. Ik ken katten van 2,5 kilo die prma gezond zijn en van 9 kilo die geen overgewicht hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor een kat is tussen 4,5 en 5,5 okay
Als zijn ouders die codes al hebben en hij ze niet wijzigt, dan kunnen ze ook in die gezamenlijke rekening kijken he..quote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kunt aangeven dat anderen niet bij die rekening mogen kijken he. Is ook JOUW rekening. Tenzij Brum zijn codes zelf af geeft maar dat lijkt me bij Rabo ook te kunnen.
die kun je toch ook af geven?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee bij rabo heb je de pas nodig
Je hoeft bij de ING die twee rekeningen niet te laten koppelenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie nu dat ze vorig jaar 3,6 woog![]()
(en ik ben op 1 of andere manier 4 jaar kwijt in haar paspoort).
Maar daarvoor woog ze altijd onder de 3 kilo. Nu dus 4,1![]()
Mijn kat is een vetzak
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt zo aan de bouw en het formaat. Ik ken katten van 2,5 kilo die prma gezond zijn en van 9 kilo die geen overgewicht hebben
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:08 schreef Loqi het volgende:
ik win! mijne is 9.5kilo![]()
of telt die niet?
ja das waar maar dan moet hij zijn navelstreng door knippen en een volwassen financiële huishouding gaan voerenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als zijn ouders die codes al hebben en hij ze niet wijzigt, dan kunnen ze ook in die gezamenlijke rekening kijken he..
Of naar van Lanschot!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Spees, doe eens gewoon zeggen "als je die codes deelt maak ik het uit kthnxbye" en ga naar de ING
Of ABN AMRO, drie banken is ook wel garpig
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das waar maar dan moet hij zijn navelstreng door knippen en een volwassen financiële huishouding gaan voeren
OMG REKENING BIJ ALLE BANKENquote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of naar van Lanschot!
SNS bank!
Fortis bank!
Bank of Scotland!
ik ken wel iemand die dat heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OMG REKENING BIJ ALLE BANKEN
Of de IMKB Takas ve Saklama Bankasiquote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of naar van Lanschot!
SNS bank!
Fortis bank!
Bank of Scotland!
Ik ook. Met max 100.000 per bank want dat wordt door de staat vergoed indien bank onderuit gaatquote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die dat heeft
als je veel geld hebt is dat niet zo raar!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die dat heeft
op zich slim als je zoveel geld op de bank hebtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook. Met max 100.000 per bank want dat wordt door de staat vergoed indien bank onderuit gaat
Ditquote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook. Met max 100.000 per bank want dat wordt door de staat vergoed indien bank onderuit gaat
Ik zou die zorg wel willen hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zijn dat zorgen die ik nooit zal hebben
Zo zaten wij ook toen we een deel hypotheek hadden afgelostquote:Op maandag 14 januari 2013 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren een groot stuk studielening afgelost, heel stuk spaargeld minder![]()
Huh?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben alleen maar blij als mijn bank failliet gaat, want daar verdien ik op![]()
![]()
meerdere tonnen op spaarrekening, nee, dat gaat 'm hier ook niet worden neequote:Op maandag 14 januari 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zijn dat zorgen die ik nooit zal hebben
Hm, dat is an sich ook wel een mooie bestemming voor mijn stoppen met roken potje!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren een groot stuk studielening afgelost, heel stuk spaargeld minder![]()
en dat terwijl jij zo'n beetje het rijkst bent van dit hele topicquote:Op maandag 14 januari 2013 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meerdere tonnen op spaarrekening, nee, dat gaat 'm hier ook niet worden nee
Ach ja, hoef je je daar ook niet druk om te maken
Mijn zusje begon laatst te zeiken over hoeveel vermogensbelasting ze moest betalen, die was helemaal verrast dat niet iedereen dat hoeft te betalen toen ik zei dat ik dat niet betaal![]()
![]()
Maar hij vindt rekening bij de Rabo wel ok dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik kan wel met brum daarover gaan praten maar hij snapt het niet of wil het niet snappen, Ik bespaar een hele hoop energie en frustratie als we gewoon OOK klant worden in Breda![]()
Het is natuurlijk wel makkelijk praten met zeggen dat ik dat zo met brum moet regelen, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. Het is niet mijn probleem meer
aangezien je gaat samenwonen en genoeg van dit soort akkefietjes je nog met elkaar zult gaan krijgen, lijkt het me juist nu al handig als je begint met uitpraten i.p.v. vermijden.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik kan wel met brum daarover gaan praten maar hij snapt het niet of wil het niet snappen, Ik bespaar een hele hoop energie en frustratie als we gewoon OOK klant worden in Breda![]()
Het is natuurlijk wel makkelijk praten met zeggen dat ik dat zo met brum moet regelen, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. Het is niet mijn probleem meer
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar hij vindt rekening bij de Rabo wel ok dan?
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ben ik ook van mijn schuld af, EINZ
27quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat terwijl jij zo'n beetje het rijkst bent van dit hele topic![]()
Vermogensbelasting ermahgerd, Hoe oud is ze?
Het is ZIJN rekening, alles van ons samen gaat straks via de en/of rekening. Wat kan mij het schelen dat zijn vader bij zijn rekening kan, daar heb ik toch niks mee te maken?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aangezien je gaat samenwonen en genoeg van dit soort akkefietjes je nog met elkaar zult gaan krijgen, lijkt het me juist nu al handig als je begint met uitpraten i.p.v. vermijden.
Hoezo betaal jij geen vermogensbelasting?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meerdere tonnen op spaarrekening, nee, dat gaat 'm hier ook niet worden nee
Ach ja, hoef je je daar ook niet druk om te maken
Mijn zusje begon laatst te zeiken over hoeveel vermogensbelasting ze moest betalen, die was helemaal verrast dat niet iedereen dat hoeft te betalen toen ik zei dat ik dat niet betaal![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aangezien je gaat samenwonen en genoeg van dit soort akkefietjes je nog met elkaar zult gaan krijgen, lijkt het me juist nu al handig als je begint met uitpraten i.p.v. vermijden.
omdat wij geen 20 K ieder op de rekening hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo betaal jij geen vermogensbelasting?ik moet dat gewoon wel elk jaar
Waar ligt die grens eigenlijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat wij geen 20 K ieder op de rekening hebben
oh zoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat wij geen 20 K ieder op de rekening hebben
20k dusquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar ligt die grens eigenlijk?
Al het geld uitgevenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zoik dacht al HOE KUN JE DAAR ONDERUITKOMEN DAT WIL IK OOK EINZ!
Bummer
Omdat je wel eens hebt laten vallen wat jouw man ongeveer binnenharkt elke maand en ik geloof niet dat er hier mensen zitten die dat kunnen toppenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
27![]()
Maaruh, ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik ben zeker niet het rijkst hiero hoor
Dat jaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb je geld zat als je het moet betalen
Geloof me, er gaan genoeg van dit soort dingen komen en uitpraten is écht handiger dan vermijden.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ZIJN rekening, alles van ons samen gaat straks via de en/of rekening. Wat kan mij het schelen dat zijn vader bij zijn rekening kan, daar heb ik toch niks mee te maken?
is dat je erfenis ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zoik dacht al HOE KUN JE DAAR ONDERUITKOMEN DAT WIL IK OOK EINZ!
Bummer
dat valt hard tegen hoor als je een eigen huis hebt en wat spaargeld wilt voor den toekomst enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb je geld zat als je het moet betalen
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat je erfenis ofzo?
Ineens wordt alles helderder
afbetaald huis that is, anders gewoon box 1quote:Op maandag 14 januari 2013 14:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat valt hard tegen hoor als je een eigen huis hebt en wat spaargeld wilt voor den toekomst enzo
Of misschien moet je niet zo snel conclusies trekkenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat je erfenis ofzo?
Ineens wordt alles helderder
oh ja, bij dat onzalige ziektekostenplan toenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je wel eens hebt laten vallen wat jouw man ongeveer binnenharkt elke maand en ik geloof niet dat er hier mensen zitten die dat kunnen toppen
jezus, het was maar een grapje.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of misschien moet je niet zo snel conclusies trekken
Mijn LV, chanel en wat dan ook koop ik van het geld wat ik met mijn werk verdien, het geld wat op mijn spaarrekening staat kom ik _nooit_ aan, buiten dat mijn vloer in mijn huis en mijn keuken ervan gekocht zijn. Maar het wordt zeker niet uigebruikt om van te shoppen
ik zeg ook niet dat je victoria beckham bent, ik vergeleek alleen met de rest van dit topicquote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, bij dat onzalige ziektekostenplan toen
Nou, het valt echt reuze mee wat er binnen komt, daarnaast 2 studieleningen, huis, leaseauto die van dat bedrag af gaat etc. En ik verdien puin. We zitten prima samen met salaris, maar echt niet overdreven hoor, denk dat dat erg tegen valt
ik begrijp je niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
afbetaald huis that is, anders gewoon box 1
zolang je een hypotheekschuld hebt betaal je volgens mij ook geen vermogensbelasting.quote:
Maar het helpt er wel bij dat je die dingen kunt kopen. Want als je dat geld niet had MOEST je sparen voor die keuken whatever, dat is 10 tassen of meer, ik zeg maar wat.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of misschien moet je niet zo snel conclusies trekken
Mijn LV, chanel en wat dan ook koop ik van het geld wat ik met mijn werk verdien, het geld wat op mijn spaarrekening staat kom ik _nooit_ aan, buiten dat mijn vloer in mijn huis en mijn keuken ervan gekocht zijn. Maar het wordt zeker niet uigebruikt om van te shoppen
Dat, dan valt je huis gewoon in box 1, eigenwoningforfait uit mijn hoofdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je een hypotheekschuld hebt betaal je volgens mij ook geen vermogensbelasting.
Ik denk dat dat altijd wel zo is; bij jezelf danquote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, bij dat onzalige ziektekostenplan toen
Nou, het valt echt reuze mee wat er binnen komt, daarnaast 2 studieleningen, huis, leaseauto die van dat bedrag af gaat etc. En ik verdien puin. We zitten prima samen met salaris, maar echt niet overdreven hoor, denk dat dat erg tegen valt
Het is geowon vervelend dat mensen echt altijd denken dat wat ik heb of gegeven wordt door ouders, of door een rijk vriendje, of doordat ik ergens wel een erfenis of iets gehad heb.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jezus, het was maar een grapje.
dan nog denk ik dat er zijn die beter verdienen. En dan bedoel ik niet Spees of Schaar ofzo hequote:Op maandag 14 januari 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je victoria beckham bent, ik vergeleek alleen met de rest van dit topic
Dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is geowon vervelend dat mensen echt altijd denken dat wat ik heb of gegeven wordt door ouders, of door een rijk vriendje, of doordat ik ergens wel een erfenis of iets gehad heb.
Ik koop al mijn spullen gewoon van mijn geld die ik verdiend heb met mijn normale jobs! Mijn beide exen zaten in schulden en mijn moeder gaat mij echt geen dure tassen geven, die wilt niet eens weten wat mijn tassen kosten omdat ze dan flauwvalt
is dat zo? mijn zusje is fiscalist en heeft een koophuis met schuld en betaalt wel vermogensbelasting. Nah ja, zal wel, ze zal het vast goed uitgezocht hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je een hypotheekschuld hebt betaal je volgens mij ook geen vermogensbelasting.
Ja, dat zijn van die scenario's waar je niet te veel aan moet denken iddquote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat er zijn die beter verdienen. En dan bedoel ik niet Spees of Schaar ofzo he
Voorlopig hebben we alleen maar schulden![]()
![]()
![]()
ik word er wel eens eng van als ik bedenk dat we best onze baan kunnen verliezen enzo, dan zijn we echt fucked.... ach ja... en dan 2 seconden later denk ik 'komt vast goed" en dan weer 5 seconden later 'ja maar wat nou als???" etc etc
![]()
![]()
Dat heb ik ook, als ik mijn bijbaan bij de Hema verlies kan ik de huur niet meer betalen etcquote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat er zijn die beter verdienen. En dan bedoel ik niet Spees of Schaar ofzo he
![]()
![]()
ik word er wel eens eng van als ik bedenk dat we best onze baan kunnen verliezen enzo, dan zijn we echt fucked.... ach ja... en dan 2 seconden later denk ik 'komt vast goed" en dan weer 5 seconden later 'ja maar wat nou als???" etc etc
![]()
![]()
Ermahgerd je klinkt als cifquote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, het kwam er gewoon een beetje bits uitquote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
het was trouwens niet vervelend bedoeld sq
Ze is stiekem miljonairquote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat zo? mijn zusje is fiscalist en heeft een koophuis met schuld en betaalt wel vermogensbelasting. Nah ja, zal wel, ze zal het vast goed uitgezocht hebben.
ja dat. Ik heb collega's gehad die helemaal in de paniek schoten omdat de cv-ketel uit viel en ze geen geld hadden om dat te laten maken. Allemaal dat soort dingen en in de toekomst verbouwingen/verbeteringen aan het huis/tuin en wellicht kinderen, dan wil ik wel iets meer dan 200,- op mijn rekening hebben staanquote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat altijd wel zo is; bij jezelf danWij hebben ook niks te klagen; maar met hypotheek; willen verbouwen ivm ouwe keuken; 1 auto die nu bijna stuk is; waterketel die het aan het begeven is; slik je soberso wel effe
Studieleningen hebben we dan beide geen last van (is sowieso niet vaak voorkomend in België en cif had de zijne al betaald).
Ja als je maar 200 hebt staan; zou ik maar niet te veel aan grote verbouwingen e.d. gaan denken iddquote:Op maandag 14 januari 2013 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat. Ik heb collega's gehad die helemaal in de paniek schoten omdat de cv-ketel uit viel en ze geen geld hadden om dat te laten maken. Allemaal dat soort dingen en in de toekomst verbouwingen/verbeteringen aan het huis/tuin en wellicht kinderen, dan wil ik wel iets meer dan 200,- op mijn rekening hebben staan
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BETAAL GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS MEER VOOR
SORRY KUSJEKROELquote:Op maandag 14 januari 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, het kwam er gewoon een beetje bits uit
Over je huis met hypotheekschuld zul je dan geen vermogensbelasting betalen, maar wel over je spaargeld als dat over een bepaalde grens gaat, zal wel zoiets zijn dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat zo? mijn zusje is fiscalist en heeft een koophuis met schuld en betaalt wel vermogensbelasting. Nah ja, zal wel, ze zal het vast goed uitgezocht hebben.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BETAAL GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS MEER VOOR
Dit klinkt goed, wat is dezen?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE BLIJFT GODVERDOMME VAN MIJN BIER AF, VUILE KUTHOER
ja, dat heb ik ook wel maar na de bruiloft is alles weer opquote:Op maandag 14 januari 2013 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat. Ik heb collega's gehad die helemaal in de paniek schoten omdat de cv-ketel uit viel en ze geen geld hadden om dat te laten maken. Allemaal dat soort dingen en in de toekomst verbouwingen/verbeteringen aan het huis/tuin en wellicht kinderen, dan wil ik wel iets meer dan 200,- op mijn rekening hebben staan
New kids, hoezo ken je dat nietquote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt goed, wat is dezen?
zo denk ik ook weleens op werk als ik me onzeker voel.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd je klinkt als cifDie gaat soms ook in paniekmodus ivm schulden en we kunnen heul geen nieuwe keuken betalen; hoe moeten we ooit koters krijgen; alles duur dit dat.
en ik denk dan: Komt wel goed joh; relaaaax
Volgens mij betaal ik het ook nog steeds ook al heb ik hypotheek! Maar mijn belastingsmannetje vult het voor mij in en ik weet het dus niet zeker, ik heb hem niet gehoord dat ik het nu niet zou hoeven betalen! Ik zal dit jaar eens oplettenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZquote:Op maandag 14 januari 2013 14:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ze is stiekem miljonair
Of 2 huizen?
'Overdag is zij een doodnormale vrouw....'quote:Op maandag 14 januari 2013 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ
niet dat ik ween in ieder geval
da's waar, dan hoef je daar ook niet over na te denken, scheelt weer zorgenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als je maar 200 hebt staan; zou ik maar niet te veel aan grote verbouwingen e.d. gaan denken idd
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor 200 euro heb je heul wel een straalkachel![]()
Dan betaal jij het over je spaargeld misschien?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik het ook nog steeds ook al heb ik hypotheek! Maar mijn belastingsmannetje vult het voor mij in en ik weet het dus niet zeker, ik heb hem niet gehoord dat ik het nu niet zou hoeven betalen! Ik zal dit jaar eens opletten
Ghettopaupers zonder inkomen krijgen hun kind meestal ook wel volwassen, dus dat kan jij ookquote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo denk ik ook weleens op werk als ik me onzeker voel.
"ik kan er niks van, jawel joh gaat prima zo, ik kan er niks van en doe alles fout, nee ik ben best goed in wat ik doe" etc![]()
Aan de ene kant denk ik "kut, kinderen kosten echt megaveel geld en hoe doen we dat dan???" en aan de andere kant denk ik ook van"relaxed, gaat wel goed komen, simpele opvoeding en basics is ook prima'
Ach iig ga je niet dood van die 1,2% ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ
niet dat ik ween in ieder geval
OEH GOEIEN PANNEN AANSCHAFFEN AANBOUW KEUKEN IS BEGONNEN ALLESquote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor 200 euro heb je heul wel een straalkachel![]()
Pcies; als je meer dan 20k hebt qua spaargeld; heb je daar ook vermogensbelasting over; dacht ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan betaal jij het over je spaargeld misschien?
Ja dat gaat er toch om dat je pas over je huis betaalt als je geen lening meer hebt? Spaargeld staat daar los van.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik het ook nog steeds ook al heb ik hypotheek! Maar mijn belastingsmannetje vult het voor mij in en ik weet het dus niet zeker, ik heb hem niet gehoord dat ik het nu niet zou hoeven betalen! Ik zal dit jaar eens opletten
Maar het is zo zondequote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ach iig ga je niet dood van die 1,2% ofzo
Zou handig zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is niet zo dat wanneer je een hypotheek afsluit je geen vermogensbelasting meer betaalt over je spaargeld
Nieuw levensmotto aanmeten: KOPEN KOPEN BUY IT NOW KLIK DIT DAT ALLESquote:
Dat.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ghettopaupers zonder inkomen krijgen hun kind meestal ook wel volwassen, dus dat kan jij ook
Zo duur is een kind nou ook weer niet. Of hoeft het niet te zijn
maar da's wel een goed doelquote:Op maandag 14 januari 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel maar na de bruiloft is alles weer op!!
Ahwell, dit jaar maar eens proberen om de belastingopgaaf bijtijds te doen, misschien houden we dan nog wat saldo over
1-5 cm mja of dat waar isquote:Op maandag 14 januari 2013 14:32 schreef Mirjam het volgende:
wat een timing, ik loop het huis binnen en het gaat sneeuwen.
als het maar wel bescheiden blijft, vanavond naar huis rijden, ik durf niet te rijden als er een pak sneeuw ligt
Ja, daar zit ik ook wel een beetje mee... Buy dit dat alles wanneer ik wil en dat gaat dan niet. Dus dan nog maar ff geen kotersquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat.En cif wil alles doen wat ie nu ook deed. Nee dat gaat niet met kids. Je kan niet 3x duur op vakantie met kids etc etc
Ja denk hetquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan betaal jij het over je spaargeld misschien?
nee klopt, als ik er zo over denk komt mijn warhoofdbrein ook altijd wel weer tot rustquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ghettopaupers zonder inkomen krijgen hun kind meestal ook wel volwassen, dus dat kan jij ook
Zo duur is een kind nou ook weer niet. Of hoeft het niet te zijn
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was dus zaterdag even met bb in de prenatal want we moesten een kraamkadootje kopen.
Terwijl ik tussen de roze pyjamatjes stond te zoeken was hij al afgedwaald naar de Dingen met Wielen. Dus ik afrekenen, komt ie naar me toe dat ie alvast de kinderwagen heeft uitgezocht. De criteria waren overweldigend voor zijn keuze:
- de duurste kinderwagen (want dan zal het wel goed zijn)
- de kinderwagen met de grootste wielen (want groter is beter)
- de kinderewagen met de ruigste naam, want met een Quinny wilde ie niet gezien worden.
Mannenlogica
Tevens, het feit dat ie een kinderwagen stond te keuren
gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was dus zaterdag even met bb in de prenatal want we moesten een kraamkadootje kopen.
Terwijl ik tussen de roze pyjamatjes stond te zoeken was hij al afgedwaald naar de Dingen met Wielen. Dus ik afrekenen, komt ie naar me toe dat ie alvast de kinderwagen heeft uitgezocht. De criteria waren overweldigend voor zijn keuze:
- de kinderewagen met de ruigste naam, want met een Quinny wilde ie niet gezien worden.
Mannenlogica
CRAP!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is niet zo dat wanneer je een hypotheek afsluit je geen vermogensbelasting meer betaalt over je spaargeld
zij wel, zeiken dit dat allesquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ach iig ga je niet dood van die 1,2% ofzo
Ermahgerdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mannenlogica
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar da's wel een goed doel![]()
Vanmiddag komt de dakkapellenboer voor de details, daarna is het spaargeld ook wel aardig op![]()
Dus we gaan zelf alles maar weer afwerken, scheelt weer centen. Nu alleen nog de tijd ergens vandaan halen![]()
We gaan in ieder geval op vakantie van de overuren (velen) van KoosDie heeft vet veel gewerkt en geen tijd om het op te nemen, dus dat wordt uitbetaald
![]()
Maar komend jaar moet hij wel uren opnemen, want het huis moet echt een keertje af komen![]()
In veel kamers zitten er nog steeds geen schakelaars op en dat soort dingen
In ieder geval niet met het vliegtuig of zo, vind ik. Kind heeft daar niks aan en jij ook niet en je stoort alleen de rest van de mensen in het vliegtuig maar heel ergquote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Plus je gaat niet met een baby op vakantie, vind ik. Dan heb je nog geen vakantie
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mannenlogica
Ze had precies de goede plek te pakken. het deed pijn maar voelde ook goed tegelijkertijd. het is dus hoogstwaarschijnlijk die SI joint disfunction.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk werkt dit wel!
Maar echt vakantie naar een ver oord heb je toch niks aan? Keiveel geld betalen en nog niet kunnen relaxenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In ieder geval niet met het vliegtuig of zo, vind ik. Kind heeft daar niks aan en jij ook niet en je stoort alleen de rest van de mensen in het vliegtuig maar heel erg
Kamperenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In ieder geval niet met het vliegtuig of zo, vind ik. Kind heeft daar niks aan en jij ook niet en je stoort alleen de rest van de mensen in het vliegtuig maar heel erg
Goeden tipquote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zij wel, zeiken dit dat alles![]()
heeft met haar vent tijdens en na hun studie tijdenlang in een cheap ass woningbouwwoning gezeten en lekker geld binnen geharkt met goeie banen. Dan kun je lekker sparen ja
Mijn ouders hebben mij met 9 maanden meegenomen naar Ibizaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
lijkt Koos welquote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mannenlogica
Ligt er aan, als je naar hongkong vliegt met een krijsbaby wel, maar naar Griekenland met een rustig kindje dat gewoon doorslaapt, heeft niemand last van toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar Spees, sommige mensen vinden het daadwerkelijk leuk om tijd met een kind door te brengenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar echt vakantie naar een ver oord heb je toch niks aan? Keiveel geld betalen en nog niet kunnen relaxen
Dump het kind bij opa en oma of wacht tot het wat ouder is![]()
Ik ging volgens mij pas het eerst voor het echt op vakantie toen ik 8 of 9 was
Ja oke, ik zie al mensen met babies en krijsende kutkinderen overal bij zo'n all in vreetschuur pauperhotel in turkijequote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je naar hongkong vliegt met een krijsbaby wel, maar naar Griekenland met een rustig kindje dat gewoon doorslaapt, heeft niemand last van toch?
Ik zou het zeker wel doen, maar dan wel in een huisje gaan zitten. Niet in een hotel ofzo.
2000! zit er een nanny bij die hem rond rijdt?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt Koos wel
Ik hoorde trouwens iemand die zwanger is van tweeling over een kinderwagen van 2000,-
WTF DUDE!!!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar Spees, sommige mensen vinden het daadwerkelijk leuk om tijd met een kind door te brengen
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja oke, ik zie al mensen met babies en krijsende kutkinderen overal bij zo'n all in vreetschuur pauperhotel in turkije
Centerparcsquote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar met kinderwagen bedoelde hij 2de hands auto; toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt Koos wel
Ik hoorde trouwens iemand die zwanger is van tweeling over een kinderwagen van 2000,-
WTF DUDE!!!!
ookal geef je vet veel meer uit, die enveloppen zijn wel leukquote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
BB mag zijn overuren niet uit laten betalen
Gelukkig krijgen we nog sponsoring van de ouders en natuurlijk de oogst van de enveloppen
Zoveel kostte mijn auto ookquote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt Koos wel
WTF DUDE!!!!
Ja dat is met alle accesoires erbij he. En dan zullen ze de maxicosi's ook wel bij de prijs rekenen terwijl dat eigenlijk autostoelen zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt Koos wel
WTF DUDE!!!!
Wij zijn echt super cheap ass getrouwd. We moesten alles snel regelen en met beperkt budget dus sommige 'luxe' dingen waren niet eens een optie. En we hadden nog wat sponsoring van ouders inderdaad. Toen hadden we zitten rekenen na de oogst van de enveloppen en effectief hebben we zelf zo'n 1500 euro aan de bruiloft uitgegevenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
BB mag zijn overuren niet uit laten betalen
Gelukkig krijgen we nog sponsoring van de ouders en natuurlijk de oogst van de enveloppen
Suggestie: Laat die bankrekening varen en ga het hier eens over hebbenquote:
mijn zus is met haar dochtertje toen ze 3 maanden was naar Sicilië gevlogen, lekker in appartementen gezeten, was prima. Als je er maar rekening mee houdt dat ej een baby bij je hebt. Dus geen hele dage gaan hiken of citytrippen, want das niet zo hendig of tofquote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je naar hongkong vliegt met een krijsbaby wel, maar naar Griekenland met een rustig kindje dat gewoon doorslaapt, heeft niemand last van toch?
Ik zou het zeker wel doen, maar dan wel in een huisje gaan zitten. Niet in een hotel ofzo.
Ja dat dus, dat lijkt mij veel handiger met zo'n klein hummeltje, als je dan toch op vakantie wilquote:
Dat lijkt me echt fantastischquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ookal geef je vet veel meer uit, die enveloppen zijn wel leuk
velen briefjes over elkaar heen gooien met je dronken harses
als het tegenwoordig hip is om in een vuilniszakjas te lopen is het vast ook hip om een vuilniszak als regenhoes te gebruiken!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is met alle accesoires erbij he. En dan zullen ze de maxicosi's ook wel bij de prijs rekenen terwijl dat eigenlijk autostoelen zijn.
Die accesoires
De wagen kost dan zelf 500 euro, maar dan betaal je 100 voor een regenhoes, 100 voor een zonnekap, 100 euro voor een trappelzak, 400 euro voor een kinderwagenbak, 50 euro voor een muggennetje...
(ja, ik heb die units vijf jaar verkocht, ik kan het dromen)
niet eens!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2000! zit er een nanny bij die hem rond rijdt?
Maar je bent zo beperkt als je een baby meeneemt, omdat je dat soort dingen bv niet kan doen. Waarom dan veel geld betalen en ver weg gaan om juist die dingen te gaan doen, die je bij Center Parcs of zo ook kan doen...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn zus is met haar dochtertje toen ze 3 maanden was naar Sicilië gevlogen, lekker in appartementen gezeten, was prima. Als je er maar rekening mee houdt dat ej een baby bij je hebt. Dus geen hele dage gaan hiken of citytrippen, want das niet zo hendig of tof
ja maar ik wil geen super low budgetquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij zijn echt super cheap ass getrouwd. We moesten alles snel regelen en met beperkt budget dus sommige 'luxe' dingen waren niet eens een optie. En we hadden nog wat sponsoring van ouders inderdaad. Toen hadden we zitten rekenen na de oogst van de enveloppen en effectief hebben we zelf zo'n 1500 euro aan de bruiloft uitgegeven
Happy happy spaarrekening
moeten zijn ouders daar dan ook de rekening voor in kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik ook! en gaat hem ook niet worden iddquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wilde ik vroeger ookgaat niet meer lukken
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moeten zijn ouders daar dan ook de rekening voor in kijken?
Oh ja je mag het er best over hebben hoor, maar ik kan hem niet aan zijn verstand peuteren dat het niet normaal isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt heus wel wandelen, alleen geen uuuurenlang.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar je bent zo beperkt als je een baby meeneemt, omdat je dat soort dingen bv niet kan doen. Waarom dan veel geld betalen en ver weg gaan om juist die dingen te gaan doen, die je bij Center Parcs of zo ook kan doen...
oh ja da's waar ookquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is met alle accesoires erbij he. En dan zullen ze de maxicosi's ook wel bij de prijs rekenen terwijl dat eigenlijk autostoelen zijn.
Die accesoires
De wagen kost dan zelf 500 euro, maar dan betaal je 100 voor een regenhoes, 100 voor een zonnekap, 100 euro voor een trappelzak, 400 euro voor een kinderwagenbak, 50 euro voor een muggennetje...
(ja, ik heb die units vijf jaar verkocht, ik kan het dromen)
ik sliep OVERAL en jankte bijna nooitquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kunt heus wel wandelen, alleen geen uuuurenlang.
Babies slapen ook in de auto of de kinderwagen wel
Maar je wilt dus wel kidsquote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja als ik wil promoveren dan ben ik dan net klaar, als ik dan aan kinderen ga beginnen kan ik beter meteen bij de AH gaan werken
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik wil geen super low budget
Ook niet zo royaal als Priem, maar een mooien middenweg.
Mijn jurk kost al 1599
Ook dat is onzin, er zijn zat succesvolle werkende moedersquote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja als ik wil promoveren dan ben ik dan net klaar, als ik dan aan kinderen ga beginnen kan ik beter meteen bij de AH gaan werken
Dat vind ik niet duurquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik wil geen super low budget
Ook niet zo royaal als Priem, maar een mooien middenweg.
Mijn jurk kost al 1599
Misschien, ik ben niet meer antiquote:
was lekker warm. Ikzelf zou ook lekker in centre parks gaan zitten of weet ik het, maar goed, dat ben ik. Zij vonden het prima, 3 weken gedaan, was goed bevallen, gaan ze met nummer 2 erbij weer doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar je bent zo beperkt als je een baby meeneemt, omdat je dat soort dingen bv niet kan doen. Waarom dan veel geld betalen en ver weg gaan om juist die dingen te gaan doen, die je bij Center Parcs of zo ook kan doen...
Klopt, maar ik vind dat je eerst meot beginnen met werken, en dan later gaan kijken na kinderen. Niet een half jaar nadat je bent afgestudeerd bij wijze van.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook dat is onzin, er zijn zat succesvolle werkende moeders
Of gewoon met je lamme reet op het strand liggen, kind in pierebadje en klaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kunt heus wel wandelen, alleen geen uuuurenlang.
Babies slapen ook in de auto of de kinderwagen wel
laat het hem eens navragen bij zijn vrienden, hoe die dat zien. Peer pressurequote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja je mag het er best over hebben hoor, maar ik kan hem niet aan zijn verstand peuteren dat het niet normaal is
Nog een weekquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook! en gaat hem ook niet worden idd
Oh nee, ik niet. Een kinderwagen waar al meerdere kinderen in hebben gezeten en soepstengels en ijsco's over hebben uitgesmeerd en je de gratis stront er bij krijgtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja da's waar ook
SQ bij de babytoko![]()
ik wil in geval van baby echt alles cheap ass en tweedehands
NU NU NU NU GAAN BATSEN!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog een week30 worden op de depressiefste dag van het jaar
kleding en matras enzo niet. Hmmm, niet over de schijt in zo'n wagen nagedachtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet. Een kinderwagen waar al meerdere kinderen in hebben gezeten en soepstengels en ijsco's over hebben uitgesmeerd en je de gratis stront er bij krijgt
Meubelen zou ik wel tweedehands pakken, dat kun je goed schoonmaken, maar tweedehands kinderwagen en kleding zijn echt een no-go voor mij
Ach, wij lagen als babies ook gewoon in een rieten mand in de kofferbak van de auto toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of gewoon met je lamme reet op het strand liggen, kind in pierebadje en klaar.
Ik was enorm rustig en kalm als baby (haha), dus mijn ouders hebben mij als ik sliep ook wel eens in de hotelkamer laten liggen en gingen met de jongens dan beneden wat eten ofzo. Achteraf vonden ze het niet heul verantwoord, maar ik heb het overleefd
ze doen niks anders dan de boel onderschijten en kotsen de hele dagquote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kleding en matras enzo niet. Hmmm, niet over de schijt in zo'n wagen nagedachtdaar heb ej wel een punt.....
Bah, stinkkinderen
hoe weet Fred dat??? Hij heeft toch geen internet? Of heeft hij wel tv/radio?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het sneeuwt best hard nu
Fred hing al verontwaardigd op de sms, want volgens het knmi zou het vanavond pas gaan sneeuwen
Toen mocht alles nog zonder dat de kinderbescherming op de stoep stondquote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, wij lagen als babies ook gewoon in een rieten mand in de kofferbak van de auto toch?
Ik was daar nog vanmorgen en ik heb internet op m'n mobielquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe weet Fred dat??? Hij heeft toch geen internet? Of heeft hij wel tv/radio?![]()
![]()
Ermahgerd je bent nog zo jong, daar moet je nog helemaal niet mee bezig zijn als je geen Bami heetquote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil nog zoveel doen, moet niet denken aan kinderen
Maar als ik toch kinderen wil, dan heb ik de eerste wel het liefst voor me 30e. Dus ik heb nog 8 jaar om dingen te doen
wij waren met zijn drietjes dus dan ging er altijd 1 in de kofferbak ja.... Zulks een veilige gedachtequote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, wij lagen als babies ook gewoon in een rieten mand in de kofferbak van de auto toch?
Pff, wat een prijzenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik had eerst een jurk getrokken van 2400 euro, deze lijkt er veel op maar was wat budgetvriendelijker
Maar de tijd gaat zo snelquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd je bent nog zo jong, daar moet je nog helemaal niet mee bezig zijn als je geen Bami heet
Rollerderby + zwangerschap is ook wel een ekten no-goquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik na mijn 30ste... 31 a 32.... of 33 zelfs
Priiiiima leeftijd![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd je bent nog zo jong, daar moet je nog helemaal niet mee bezig zijn als je geen Bami heet
das nog best duur, daar kun je een hoop lakjes van kopen!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als bram bang is dat zn zaad na zn 30e niet meer goed is dan laat ie het maar invriezen
Ja, ik ookquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar de tijd gaat zo snel
Ik voel me soms nog net 16
Daaromquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rollerderby + zwangerschap is ook wel een ekten no-go
Liever dat danquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das nog best duur, daar kun je een hoop lakjes van kopen!
HOAX, DIE BESTONDEN TOEN NOG NIET!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
en wij hebben de kinderbescherming vroeger ook aan de deur gehad
wij ook want ik had een tekening volledig met de kleur zwart gemaakt dus dat MOEST wat betekenenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
geloof me, das niet anders als je 30 bentquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar de tijd gaat zo snel
Ik voel me soms nog net 16
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij ook want ik had een tekening volledig met de kleur zwart gemaakt dus dat MOEST wat betekenen![]()
![]()
dat kwam omdat gingers.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij ook want ik had een tekening volledig met de kleur zwart gemaakt dus dat MOEST wat betekenen![]()
![]()
16 is dus gewoon een bazenleeftijdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geloof me, das niet anders als je 30 bent
ik wil net zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nouja.... als je je nu zo ziet/hoort.................
Thehehehehhe
"Vroeger" dacht ik dat 25 wel een mooie leeftijd was om moeder te worden. Daarna werd het 30. En nu ben ik bijna 30 en zie ik het nog steeds niet voor me, ik met kindquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik na mijn 30ste... 31 a 32.... of 33 zelfs
Priiiiima leeftijd![]()
quote:
vandaar de "redelijk" normaalquote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nouja.... als je je nu zo ziet/hoort.................
Thehehehehhe
Zelfs al word je morgen zwanger gebatst, dan ben je nog bijna 31!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
"Vroeger" dacht ik dat 25 wel een mooie leeftijd was om moeder te worden. Daarna werd het 30. En nu ben ik bijna 30 en zie ik het nog steeds niet voor me, ik met kind
En ben nog bezig met PhD, een jaar of wat werkervaring zou ook wel handig zijn voordat er een kind komt, dus dan zou het sowieso op z'n vroegst 32 a 33 worden. En dat klinkt weer zo oud![]()
Dus nu weet ik het niet
fak, zo heb ik er nooit over nagedacht maar t was gewoon pure discriminatiequote:
wij woonden in een herenhuis met van die extreem hoge trappen, ik had een zus die slaapwandelde en van de trap gemieterd was en toen school vroeg wat er was gebeurd "ja van de trap gevallen "quote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
We moesten op de middelbare allemaal op de computer een vragenlijst invullen over misbruik enzo. Hadden we afgesproken met de hele klas dat we alles niet sociaal wenselijk gingen invullen.
Dus bij "denk je weleens dat iedereen je haat" ja invullen en "zou het voor jou beter zijn als je nooit bestaan had" ook ja invullen. Dat soort dingen![]()
Moesten alle ouders op gesprek komen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fak, zo heb ik er nooit over nagedacht maar t was gewoon pure discriminatie![]()
[..]
wij woonden in een herenhuis met van die extreem hoge trappen, ik had een zus die slaapwandelde en van de trap gemieterd was en toen school vroeg wat er was gebeurd "ja van de trap gevallen "
en ik zat ook onder de plekken want ik ging alleen met jongens in bomen klimmen en voetballen enzo, dus toen kwamen ze toch maar langs
We moesten op de middelbare allemaal op de computer een vragenlijst invullen over misbruik enzo. Hadden we afgesproken met de hele klas dat we alles niet sociaal wenselijk gingen invullen.
Dus bij "denk je weleens dat iedereen je haat" ja invullen en "zou het voor jou beter zijn als je nooit bestaan had" ook ja invullen. Dat soort dingen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fak, zo heb ik er nooit over nagedacht maar t was gewoon pure discriminatie![]()
[..]
wij woonden in een herenhuis met van die extreem hoge trappen, ik had een zus die slaapwandelde en van de trap gemieterd was en toen school vroeg wat er was gebeurd "ja van de trap gevallen "
en ik zat ook onder de plekken want ik ging alleen met jongens in bomen klimmen en voetballen enzo, dus toen kwamen ze toch maar langs
daar moet je pubers in kuddes idd niet mee vertrouwenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
2e klas gymnasium, we hadden 2 klassen, de dokters-kinderen en de toevallig wat slimmere straatpaupers. Die laatste zat ik dus in en dat was altijd velen plezier in de lesquote:Op maandag 14 januari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je pubers in kuddes idd niet mee vertrouwen
Wacht maar tot je in de dertig bent en je eierstokken je lijf uit rammelenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar brum zn moeder begint nu al: ERMAHGERD KLEINKINDEREN. En dan zit ik zo vannee.
Mijn moeder zegt: als ik jullie was zou ik geen kinderen nemen. Scheelt velen geld en je kunt altijd doen waar je zelf zin in hebt
En dan is het 'OMG, alle kleinkinderen een rekening bij de INGquote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de dertig bent en je eierstokken je lijf uit rammelen
ik zat ook in de faalklasquote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2e klas gymnasium, we hadden 2 klassen, de dokters-kinderen en de toevallig wat slimmere straatpaupers. Die laatste zat ik dus in en dat was altijd velen plezier in de les
mij ook, op een gegeven moment ben je toch wel uitgeluld met zijn tweetjes, heeft iedereen om je heen kinderen en dan zit je daarquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Het lijkt mij later echt een stuk minder leuk zonder kinderen...
mijn moeder heeft een rekeningetje geopend voor dochtertje van mijn zus.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan is het 'OMG, alle kleinkinderen een rekening bij de ING'
Nevahquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan is het 'OMG, alle kleinkinderen een rekening bij de ING'
nagellak, chaneltasquote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een rekeningetje geopend voor dochtertje van mijn zus.
Zat ik gisteren met mijn zus leuke onzin doelen voor dat geld te bedenken. Boobjob, vakantie, leuke designerjurk![]()
soms lijk ik echt teveel op jouquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat ook in de faalklas
Misschien had ik mijn gymnasium wel daadwerkelijk afgemaakt als ik wel in de Aalst-Waalre kla was gekomen
En heb je alle ruimte om precies te doen waar je zin in hebt en daar ook daadwerkelijk geld voorquote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mij ook, op een gegeven moment ben je toch wel uitgeluld met zijn tweetjes, heeft iedereen om je heen kinderen en dan zit je daar
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
en dan werk je en dan elk jaar paar keer op vakantie en dan word je oud en verrimpeld en dan stop je met werken en dan? dan maar dood gaan ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mij ook, op een gegeven moment ben je toch wel uitgeluld met zijn tweetjes, heeft iedereen om je heen kinderen en dan zit je daar
die spaarpotquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PENNIE REKENING
Met zo'n hippe spaarpot waar je geld in rolde naar de juiste plek![]()
die heb ik nog steeds eenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PENNIE REKENING
ja precies, je moet toch iets.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan werk je en dan elk jaar paar keer op vakantie en dan word je oud en verrimpeld en dan stop je met werken en dan? dan maar dood gaan ofzo
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PENNIE REKENING
Ik twijfel nog steeds.. Al wat je hoort is dat het zo'n verrijking is van je leven en je krijgt er zoveel voor terug en lief en leukquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
En aan de ene kant is het wellicht wel leuk en zo, maar aan de andere kant vind ik het echt wel een inbreuk op MIJN leven en wat ik zelf wil. Dus ik zit nog niet super in de rammel-fase geloof ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En heb je alle ruimte om precies te doen waar je zin in hebt en daar ook daadwerkelijk geld voorEn geen kutpeuters/kutkinderen/kutpubers die alles doen behalve wat jij wil om je heen
![]()
![]()
![]()
Werkt dat, met euro's?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
die heb ik nog steeds een![]()
gooi ik mn kleingeld in
Daarom moeten er voor mij goede afspraken worden gemaakt voor ik het wil. Ik ga niet in mn eentje ervoor zorgen en alles opgevenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.. Al wat je hoort is dat het zo'n verrijking is van je leven en je krijgt er zoveel voor terug en lief en leuk
En vrouwelijke collega's hier zijn zooooo blij als ze een dag vrij hebben terwijl mini op de opvang zit. En dat ze 's zaterdags niks hoeven doen 'want dan is het papa-dag'. En je kan niet meer fatsoenlijk shoppen 'want je hebt die hummels bij je'
[..]
En aan de ene kant is het wellicht wel leuk en zo, maar aan de andere kant vind ik het echt wel een inbreuk op MIJN leven en wat ik zelf wil. Dus ik zit nog niet super in de rammel-fase geloof ik.
dat duurt als het goed is niet heel je leven hequote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.. Al wat je hoort is dat het zo'n verrijking is van je leven en je krijgt er zoveel voor terug en lief en leuk
En vrouwelijke collega's hier zijn zooooo blij als ze een dag vrij hebben terwijl mini op de opvang zit. En dat ze 's zaterdags niks hoeven doen 'want dan is het papa-dag'. En je kan niet meer fatsoenlijk shoppen 'want je hebt die hummels bij je'
[..]
En aan de ene kant is het wellicht wel leuk en zo, maar aan de andere kant vind ik het echt wel een inbreuk op MIJN leven en wat ik zelf wil. Dus ik zit nog niet super in de rammel-fase geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |