Maar zit je nu al in het team of nog niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEn tijdens training had ik ook mijn holo hotpants aan
Had er een trainingsbroek overheen omdat ik toch niet heul wist hoe/wat qua kledij. Maar L. wist dat ik die aanhad en toen moest ik mijn training meteen uitdoen
"Holo hotpants moet je showen" Thehehehe
Maar er waren nog een aantal fresh meats (o.a. die vorig jaar ook hadden geprobeerd in het team te komen) met holo hotpants; dus ik was niet de enige
Nee johquote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar zit je nu al in het team of nog niet?
En als iedereen die tests haalt? Volgt er dan selectie of mag iedereen mee doen? Niet dat dat waarschijnlijk is maar een team van 100 man lijkt me ook onhandigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh13 weken trainen. Dan moeten we een test doen om te kijken of we voldoende skills hebben om de sport te kunnen beoefenen. Daarna ben je 4 weken lang smoked bacon (ja zo heet dat
); om alle spelregels (want het zijn er veuuul) goed te beheersen en qua spel er in te komen. Na die 4 weken komt er een theorietest en dán pas mag je mee gaan trainen met het team op maandag en donderdag en mag je bij het B-team meespelen
![]()
Wat houdt de sport precies in eigenlijk? Ik heb nu alleen een beeld van Priem met holo hotpants op rolschaatsen, maar verder..?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh13 weken trainen. Dan moeten we een test doen om te kijken of we voldoende skills hebben om de sport te kunnen beoefenen. Daarna ben je 4 weken lang smoked bacon (ja zo heet dat
); om alle spelregels (want het zijn er veuuul) goed te beheersen en qua spel er in te komen. Na die 4 weken komt er een theorietest en dán pas mag je mee gaan trainen met het team op maandag en donderdag en mag je bij het B-team meespelen
![]()
Ik heb verder geen idee hoeveel mensen er überhaupt meedoen en met die 13 weken enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zullen ze wel extra teams maken denk ik
Nou er zijn 26 ingeschreven. En gisteren waren er 4 mannen... dus 22 dames om te skaten. Ik begreep dat er vorig jaar 20 waren ingeschreven; waarbij er uiteindelijk 16 waren op komen dagen en waar er 6 de tests gehaald hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als iedereen die tests haalt? Volgt er dan selectie of mag iedereen mee doen? Niet dat dat waarschijnlijk is maar een team van 100 man lijkt me ook onhandig
Succes! Hopelijk werkt dit wel!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
Zo maar es ff kijken of de fysio die boel los gekneed krijgt.
Zonder regels gewoon ellebogen en vuisten enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn beeld van rollerderby is gewoon mensen omver beuken
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn beeld van rollerderby is gewoon mensen omver beuken
Derpy derpquote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
en ik lees steeds rollerderpy
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat houdt de sport precies in eigenlijk? Ik heb nu alleen een beeld van Priem met holo hotpants op rolschaatsen, maar verder..?
Ik las "Roller Derby: tuig op rolschaatsen"quote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier een goeien matig belgisch filmpje
Ellebogen en vuisten mogen niet gebruikt worden spees
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las "Roller Derby: tuig op rolschaatsen"
Ik snap geen zak van die sport, maar ziet er tof uit, en BRILJANTE muziek bij het filmpjequote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Filmpje van RCR; gemaakt om hun 1 jarig bestaan te vieren:
Hier kom ik dan dus in(Hopelijk dan
)
Thehehe tuig
Godver ik keek nog of ik het goed had geschreven, vergeet ik de T alsnogquote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAAR ZIJN DIE HOTPANTS DAN?
EN WAT ZIJN HOTPANS?
O hai.
Godsamme wat een drama bij die dierenarts met die spastische beesten van mij.
En ze zijn dik geworden jonge![]()
Poetel is drie kilo aangekomen en Miep 1 kilo![]()
Voor Co is dat niet zo erg, maar Miep zit nu op een relatief hoog gewicht voor een pousse![]()
HIJ DENKT VAST DAT IK EEN FEEDER BEN![]()
En nog tot 25 berichten gekomen zonder dat iemand het doorhadquote:Op maandag 14 januari 2013 13:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godver ik keek nog of ik het goed had geschreven, vergeet ik de T alsnog
Voor Wim was het ook nodigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN WAT ZIJN HOTPANS?
O hai.
Voor Co is dat niet zo erg, maar Miep zit nu op een relatief hoog gewicht voor een pousse![]()
Lol nee joh; ik heb nog tot mei ergens de tijd om iets te verzinnenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem, hebbie al een rollerderby naam?![]()
(ik zit even op wikipedia te lezen wat het spel nou inhoudt)
Ik vraag me bij de poetel wel af wat zijn haar weegt, hij zit dik in de vacht nuquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor Wim was het ook nodigPeheheh stiekeme feeder
![]()
En nope die typo had ik ook nog niet gezien
[..]
Lol nee joh; ik heb nog tot mei ergens de tijd om iets te verzinnen![]()
hoezo, dat beest woog eerst nog geen drie kilo zei je!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN WAT ZIJN HOTPANS?
O hai.
INGquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuu poep banken, ik heb een aanvraag gedaan in Boxtel maar wij hebben doordeweeks heul geen tijd om in Boxtel te tekenen dus dan moet ik een nieuwe aanvraag in Breda doen want dat is weer apart. Wat een gezever
rabo toch? die hebben allemaal aparte filialen met aparte bedrijfsvoering.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuu poep banken, ik heb een aanvraag gedaan in Boxtel maar wij hebben doordeweeks heul geen tijd om in Boxtel te tekenen dus dan moet ik een nieuwe aanvraag in Breda doen want dat is weer apart. Wat een gezever
Ja, ik had eens problemen met mijn pinpas, kon ik niet meer bij de NS en de Rabobank pinnenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Datquote:
neen om duidelijke redenen, dan maar zoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
rabo toch? die hebben allemaal aparte filialen met aparte bedrijfsvoering.
neem je de ING, hoefde ik helemaal niet voor langs voor gezamenlijke rekening
kudt, hoe zijn de wegen? ga over half uurtje ong naar huis namelijkquote:
Zie nu dat ze vorig jaar 3,6 woogquote:Op maandag 14 januari 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, dat beest woog eerst nog geen drie kilo zei je!
je kunt aangeven dat anderen niet bij die rekening mogen kijken he. Is ook JOUW rekening. Tenzij Brum zijn codes zelf af geeft maar dat lijkt me bij Rabo ook te kunnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neen om duidelijke redenen, dan maar zo
voor een kat is tussen 4,5 en 5,5 okayquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie nu dat ze vorig jaar 3,6 woog![]()
(en ik ben op 1 of andere manier 4 jaar kwijt in haar paspoort).
Maar daarvoor woog ze altijd onder de 3 kilo. Nu dus 4,1![]()
Mijn kat is een vetzak
nee bij rabo heb je de pas nodigquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kunt aangeven dat anderen niet bij die rekening mogen kijken he. Is ook JOUW rekening. Tenzij Brum zijn codes zelf af geeft maar dat lijkt me bij Rabo ook te kunnen.
Ik snap wel waarom je het doet, maar het brengt wel een hoop gekloot met zich mee...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neen om duidelijke redenen, dan maar zo
jup maar het andere gekloot is ook kut dus dit is dan makkelijkerquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je het doet, maar het brengt wel een hoop gekloot met zich mee...
wit, weet niet of het glad is, denk dat het wel mee valt. Het is rustig op de weg nu, gewoon rustig aan doen, dan komt het vast goedquote:Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kudt, hoe zijn de wegen? ga over half uurtje ong naar huis namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |