Maar zit je nu al in het team of nog niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEn tijdens training had ik ook mijn holo hotpants aan
Had er een trainingsbroek overheen omdat ik toch niet heul wist hoe/wat qua kledij. Maar L. wist dat ik die aanhad en toen moest ik mijn training meteen uitdoen
"Holo hotpants moet je showen" Thehehehe
Maar er waren nog een aantal fresh meats (o.a. die vorig jaar ook hadden geprobeerd in het team te komen) met holo hotpants; dus ik was niet de enige
Nee johquote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar zit je nu al in het team of nog niet?
En als iedereen die tests haalt? Volgt er dan selectie of mag iedereen mee doen? Niet dat dat waarschijnlijk is maar een team van 100 man lijkt me ook onhandigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh13 weken trainen. Dan moeten we een test doen om te kijken of we voldoende skills hebben om de sport te kunnen beoefenen. Daarna ben je 4 weken lang smoked bacon (ja zo heet dat
); om alle spelregels (want het zijn er veuuul) goed te beheersen en qua spel er in te komen. Na die 4 weken komt er een theorietest en dán pas mag je mee gaan trainen met het team op maandag en donderdag en mag je bij het B-team meespelen
![]()
Wat houdt de sport precies in eigenlijk? Ik heb nu alleen een beeld van Priem met holo hotpants op rolschaatsen, maar verder..?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh13 weken trainen. Dan moeten we een test doen om te kijken of we voldoende skills hebben om de sport te kunnen beoefenen. Daarna ben je 4 weken lang smoked bacon (ja zo heet dat
); om alle spelregels (want het zijn er veuuul) goed te beheersen en qua spel er in te komen. Na die 4 weken komt er een theorietest en dán pas mag je mee gaan trainen met het team op maandag en donderdag en mag je bij het B-team meespelen
![]()
Ik heb verder geen idee hoeveel mensen er überhaupt meedoen en met die 13 weken enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zullen ze wel extra teams maken denk ik
Nou er zijn 26 ingeschreven. En gisteren waren er 4 mannen... dus 22 dames om te skaten. Ik begreep dat er vorig jaar 20 waren ingeschreven; waarbij er uiteindelijk 16 waren op komen dagen en waar er 6 de tests gehaald hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als iedereen die tests haalt? Volgt er dan selectie of mag iedereen mee doen? Niet dat dat waarschijnlijk is maar een team van 100 man lijkt me ook onhandig
Succes! Hopelijk werkt dit wel!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
Zo maar es ff kijken of de fysio die boel los gekneed krijgt.
Zonder regels gewoon ellebogen en vuisten enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn beeld van rollerderby is gewoon mensen omver beuken
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn beeld van rollerderby is gewoon mensen omver beuken
Derpy derpquote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
en ik lees steeds rollerderpy
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat houdt de sport precies in eigenlijk? Ik heb nu alleen een beeld van Priem met holo hotpants op rolschaatsen, maar verder..?
Ik las "Roller Derby: tuig op rolschaatsen"quote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier een goeien matig belgisch filmpje
Ellebogen en vuisten mogen niet gebruikt worden spees
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las "Roller Derby: tuig op rolschaatsen"
Ik snap geen zak van die sport, maar ziet er tof uit, en BRILJANTE muziek bij het filmpjequote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Filmpje van RCR; gemaakt om hun 1 jarig bestaan te vieren:
Hier kom ik dan dus in(Hopelijk dan
)
Thehehe tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |