Precies, dat. Dat gedreig is echt een typische verliezers-actie. Jammer en meelijwekkend dat ze het op die manier aanpakken. Elke energie die daar in gaat zitten, wordt namelijk niet gestoken in het oplossen van het probleem. HUN probleem.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
@greavy: Gewoon een dergelijk opzetje sturen:
Dat is niet het geval, dus er is niets aan de handquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef greavy het volgende:
[..]
"Ons is ter ore gekomen dat u negatieve uitlatingen online heeft gepubliceerd over NS HiSpeed en rijdtdefyra.be. Als u deze informatie van een vertrouwelijke bron heeft mogen vernemen, wordt er van u verwacht deze informatie niet te publiceren op het internet.
NS HiSpeed schaadt zelf zijn imago. Laat maar zien die stappen.quote:Met publicatie van deze informatie heeft u het imago van NS HiSpeed geschaad. Indien er opnieuw vergelijkbare uitlatingen worden gepubliceerd door u, zullen wij verdere stappen ondernemen."
Zoals James1988 uitlegde is dat hoge bod in zekere zin fictief, omdat het niet uit de opbrengsten gedekt kan worden en dus uiteindelijk als een boomerang terug bij de overheid komt doordat HSA door NS gesubsidieerd moet worden waardoor NS minder dividend kan uitkeren aan de overheid als enige aandeelhouder.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ja, oké, maar nog altijd beter dan een faillissement van HSA. Een nieuwe vervoerder komt er immers niet van de ene op de andere dag. En zelfs dan zal de te ontvangen vergoeding een stuk lager zijn, want ze zullen nooit zo'n hoog bod uitbrengen.
En dan gaat het sneeuwen MORGEN pas van startquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Igen het volgende:
Sodeju wat gaat dit topic tegenwoordig hard.
Ja tuurlijk manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Igen het volgende:
of bijv. door via een eerlijke aanbesteding een bedrijf te zoeken dat een treindienst kan opzetten die betrouwbaarder of anderszins beter is dan de huidige Fyra (en daarvoor een vergoeding aan de overheid betaalt die zodanig is dat er maar een klein beetje winst overblijft).
Eurocarexquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van hogesnelheids goederenvervoer?
Beetje Taurusjes gaan knallen over die HSL die met snijbloemen uit Aalsmeer binnen 12 uur in Spanje zijn. Daar zit goud geld in. Geen idee waarom daar nooit iemand aan begonnen is eigenlijk.
Het is nog maar een test, maar het idee is er dus al. 't project valt volgens mij onder Geodis, de vrachtdivisie van SNCF.quote:
Dan gaat er geen trein meer rijden natuurlijk, dat snap jequote:Gedurende enkele uren is er kans op af en toe lichte sneeuw, in totaal kan er circa 1 cm vallen. Geldig: dinsdag 15 januari 2013 vanaf ca 02 uur gedurende ca 6 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |