Ik knijp um toch wel een beetje of ik geen mods over me heen krijg ...quote:
Is toch een uil, ik vind het wel geinig!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik knijp um toch wel een beetje of ik geen mods over me heen krijg ...
ik bedoel 'de fabeltjeskrant' of dat wel kan...
De fabeltjeskrant kan nog net denk ik ha ha haquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik knijp um toch wel een beetje of ik geen mods over me heen krijg ...
ik bedoel 'de fabeltjeskrant' of dat wel kan...
over deze barbaraquote:Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef jacqhassel het volgende:
Kan de volgende op dan over barbarapapa gaan
Ben die django huppeldepup aant binnenhalenquote:
goeie film, leuke negertquote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben die django huppeldepup aant binnenhalen
Ik ga der vanavond ff voor zittenquote:
R5? Zijn er subs?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben die django huppeldepup aant binnenhalen
eeehh wat is een R5? Met Utorrent heb ik heb ik hem binnen gehaald, maar weet niet of ik dat mag zeggen hier, dan is het te laatquote:
ja die zijn er Gert. anders kan ik het toch niet allemaal volgen, ik en mijn engelsquote:
R5 is een business copy van een film. En dus niet door een uploader in de bioscoop gefilmd, wat vaak een slechte beeld- en geluidskwaliteit oplevert.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
eeehh wat is een R5? Met Utorrent heb ik heb ik hem binnen gehaald, maar weet niet of ik dat mag zeggen hier, dan is het te laat
nee is gewoon dvd of divx met ondertitelingquote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
R5 is een business copy van een film. En dus niet door een uploader in de bioscoop gefilmd, wat vaak een slechte beeld- en geluidskwaliteit oplevert.
Nee der zijn goeie, met subsquote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
R5 is een business copy van een film. En dus niet door een uploader in de bioscoop gefilmd, wat vaak een slechte beeld- en geluidskwaliteit oplevert.
dvd lijkt me stug, die film is nét uit.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gewoon dvd of divx met ondertiteling
zal eens ff kijken voor je moment, moet het even openen hier op de lap.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
dvd lijkt me stug, die film is nét uit.
Op isohunt krijgt deze goede kwaliteits recensies:
Django Unchained 2012 DVDSCR X264 AAC-P2P
Maar dat is zoals de naam al aangeeft (SCR) wel een scherm opname.
Maar heks jij hebt een betaalde site waar je ze vandaan haalt toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal eens ff kijken voor je moment, moet het even openen hier op de lap.
Die heb ik dus binnen en ff stukje gekeken, maar dan stel jij waarschijnlijk hogere eisen, vind het er goed uitzienquote:Op maandag 14 januari 2013 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
dvd lijkt me stug, die film is nét uit.
Op isohunt krijgt deze goede kwaliteits recensies:
Django Unchained 2012 DVDSCR X264 AAC-P2P
Maar dat is zoals de naam al aangeeft (SCR) wel een scherm opname.
Ja ik lees net dat Gert het via dezelfde weg doet als ik dus, Isohunt en Utorrent.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Toverheks het volgende:
net gekeken, divx en dvd met ondertiteling.................Ja margo klopt, voor die 7 eurie per maand ga ik niet moeilijk doen. serie`s spelletjes luisterboeken films, etc etc
Ben je strooier van beroep?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef pullup het volgende:
Ik ga lekker rustige weken krijgen met al het ijs wat er binnenkort weer ligt
Ik ging er van uit dat het een cynische opmerking was, maar zal er wel naast zittenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou hij het juist drukker moeten krijgen.
Dn was ik juist de klos geweest.quote:
Ow ja iets met kano's enzo gloof ik, of was iemand anders kan ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dn was ik juist de klos geweest.ik coach mensen die water nodig hebben om hun sport te beoefenen en dat gaat niet lekker als er een laag ijs op ligt.
Ze noemen dat vaak DVDSCR, maar dat is geen dvd-copy.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Toverheks het volgende:
net gekeken, divx en dvd met ondertiteling.................Ja margo klopt, voor die 7 eurie per maand ga ik niet moeilijk doen. serie`s spelletjes luisterboeken films, etc etc
Heeft heks ook gloof ikquote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef selam het volgende:
Ik doe altijd de DivX binnen halen op spotnet
Ik haat wachtenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon wachten op de 720p versie.
Ice Age 4quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Poezewoes het volgende:
Ik wacht wel tot mijn kleindochter films download, die is een stuk handiger dan mij.
Heb er drie op mijn sticky, maar zij animatiefilms.
Heb ik ook op sticky staan en Madagascar de laatse, en nog een filmpje.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ice Age 4, dit weekend gekeken
.
van poster Ww2mwa?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:24 schreef Toverheks het volgende:
haal nu Les Miserables binnenmet ondertiteling
Jah!!! geweldige films .. alle Ice Age delenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ice Age 4, dit weekend gekeken
.
Die eekhoorn met zijn eikeltjequote:Op maandag 14 januari 2013 12:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah!!! geweldige films .. alle Ice Age delen
Moet nog naar huis fietsen dus wacht maar tot vanavondquote:
Zal het doorgeven aan de KNMI Pietjequote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet nog naar huis fietsen dus wacht maar tot vanavond.
nee hoor , prima k wilde alleen weten of je spotnet gebruiktequote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
nee hoor , prima k wilde alleen weten of je spotnet gebruikte
Hier vanmorgen al sneeuw gehad, net op het moment dat ik er uit moest bbrr koud maar wel lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet nog naar huis fietsen dus wacht maar tot vanavond.
Toch wel de goede mag ik hopen? Die uit 1982 met Lino Ventura in de hoofdrol.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:24 schreef Toverheks het volgende:
haal nu Les Miserables binnenmet ondertiteling
Dit lied vind ik het allermooistequote:Op maandag 14 januari 2013 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch wel de goede mag ik hopen? Die uit 1982 met Lino Ventura in de hoofdrol.
nee dezequote:Op maandag 14 januari 2013 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch wel de goede mag ik hopen? Die uit 1982 met Lino Ventura in de hoofdrol.
Hou het lekker daar dan lolquote:Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef Gert het volgende:
Hier (Den Haag) sneeuwt het flink nu! En het blijft liggen.
Hier Schiedam begint het net hele kleine vlokjesquote:Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef Gert het volgende:
Kom jij m´n straatje vegen?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef Gert het volgende:
Lekker nummerquote:
Lol das een makkiequote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Gert het volgende:
Poll: Wat gaat poezewoes eten vanavond
• Nasi saté met atjar van Conimex
• Aangebrande nasi
• Beschuit met muisjes
• Kitkat
• Pruimen op sap
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Gert het volgende:
• Aangebrande nasi
• Beschuit met muisjes
• Kitkat
• Pruimen op sap
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Team Nasi saté met atjar van Conimex![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Gert het volgende:
• Aangebrande nasi
• Beschuit met muisjes
• Kitkat
• Pruimen op sap
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Team Nasi saté met atjar van Conimex![]()
Mijn kok laat niks aanbrandenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]Ik sluit me aan bij de winnaars
Team aangebrande nasi dus![]()
Eerlijk zijn vanavond hèquote:
Wat weet jij dat toch goedquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
Een DVDscr of een screener is normaliter een promotiefilm die naar relaties etc wordt gestuurd met als doel promotie en beoordeling etc.. Deze hebben vaak een hele goede kwaliteit, maar er staat vaak informatie in beeld, dus tekst logo's etc. Of dit irritant is hangt meestal af van de hoeveelheid en de frequentie, tegenwoordig worden dit soort teksten ook heel aardig weggeblured Goeie kwaliteit dus!
Een R5 is ook van goede kwaliteit. De R staat in principe voor Russian. Het is een Russische versie, waar de audio van een Amerikaans/Engelse (cam)versie wordt onder gezet. Ook goed dus!
Van Django is zowel een R5 als een screener in omloop. De R5 is goed, gezien. De screener weet ik niet.
Ja daaaag,quote:
*knoopt R5 in zijn oren.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier maakt hier nog niet zo lang gebruik van en kan dit wellicht wel eens gebruiken.
Ik wist het ook niet hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaaag,ik had er ook eerst iets boven gezet, maar omdat ik een aimabel type ben, heb ik dat maar weggehaald.
Een aantal mensen hier maakt hier nog niet zo lang gebruik van en kan dit wellicht wel eens gebruiken.
m.a.w. ik ben gewoon sociaal bezig.
Middag jacq!quote:
Whehehe je had het bijna goed, alleen it wasn't me.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaaag,ik had er ook eerst iets boven gezet, maar omdat ik een aimabel type ben, heb ik dat maar weggehaald.
we hebben sneeuw, blijft nog liggen ook, dunne fijne vlokkie`squote:
Ik had er laatst één daar kwam dat for your consideration in totaal 5 x 1 minuut onder in beeld te staan, verder topkwaliteit, dus dat is gewoon heel goed te doen inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe je had het bijna goed, alleen it wasn't me.
De R5 via de torrentsites is fake of je moet een password invoeren. Er is wel een goede DVDSCR, maar dat is dus niet "de" DVD. Volgens de comments komt met enige regelmaat een pop-up "for your consideration" in beeld. Neem ik wel op de koop toe.
Lijkt weer nergens opquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben sneeuw, blijft nog liggen ook, dunne fijne vlokkie`s
die had ik ook, en stoor mij daar niet aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had er laatst één daar kwam dat for your consideration in totaal 5 x 1 minuut onder in beeld te staan, verder topkwaliteit, dus dat is gewoon heel goed te doen inderdaad.
bij mij is het witterquote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt weer nergens op
Meh Amsterdamse sneeuw![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is er nog niks blijven liggenquote:
Houwe zo, kolerezooiquote:Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niks blijven liggen
Geduld !quote:Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij is er nog niks blijven liggen
Heb ik niet nennam!quote:
Ben de sneeuw hier aan het streamen !quote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef selam het volgende:
Heksje als je lang genoeg sneeuw krijgt in je Amsterdam word het vanzelf een dik pak
Hoeft niet hoor, we kunnen ook wel naar buiten kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben de sneeuw hier aan het streamen !
VInd het zelf wel geinigquote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we kunnen ook wel naar buiten kijken.
Het beweegt meer dan een zeker iemand uit den haag in ieder geval.quote:
Cam er op!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Houwe zo, kolerezooiVanavond laat doe ik mij warmwaterdans achter in de tuin
eind van volgende week 23 graden en strak blauw!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Brrrrrrrrrrr tis echt koud vandaag
In Egypte op zeker whahahaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
eind van volgende week 23 graden en strak blauw!
Oant moarn
ik ben gewoon een paar keer weg gegleden met de autoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben sneeuw, blijft nog liggen ook, dunne fijne vlokkie`s
Er zullen zeker ongelukjes gebeurenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben gewoon een paar keer weg gegleden met de auto![]()
En ook een fietser op haar gat zien gaan.
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hebben wij gegeten vanavond!
yum yum ziet er smakelijk uitquote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen Leo ik heb Bobquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
yum yum ziet er smakelijk uit
Rob zegt ziet er best aardig uit, alleen de kit randen zijn aan vervanging toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Met gebakken ei en augurkjes en atjar van conimex!
Weten wequote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Rob zegt ziet er best aardig uit, alleen de kit randen zijn aan vervanging toe.
Recept ?quote:
Okidokie !quote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor, ik ben voorzien
Rob Geus is een nepper, die is niet van de keuringsdienst van waren.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Rob zegt ziet er best aardig uit, alleen de kit randen zijn aan vervanging toe.
Kan zijn dat jij dat vind, maar Rob Geus is BTW wel een beëdigd keurmeester.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rob Geus is een nepper, die is niet van de keuringsdienst van waren.
Die mag niet eens zomaar een horeca gelegenheid binnen komen.
Die mag je weigeren.
Keuringsdienst van waren niet!
Kan wel zo zijn hij kan niet zomaar ergens binnen lopen!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Kan zijn dat jij dat vind, maar Rob Geus is BTW wel een beëdigd keurmeester.
Nagemaakte eikel,die moeten ze gewoon de tyfus slaanquote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die mag je weigeren.
Dat doet z'n broerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nagemaakte eikel,die moeten ze gewoon de tyfus slaan
Ja is een griezel dus dat mag van mij!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nagemaakte eikel,die moeten ze gewoon de tyfus slaan
I <3 zelfgemaakte kroketjes!quote:
Volgens mij vraag Rob ook altijd of hij mag binnenkomen. En zenden ze het ook uit als hij wordt geweigerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die mag je weigeren.
Hij is pas geweigerd bij TU delft!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij vraag Rob ook altijd of hij mag binnenkomen. En zenden ze het ook uit als hij wordt geweigerd.
M.a.w. Rob doet zich niet voor als iemand van de KVW.
Lekkere beurt maak je dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij is pas geweigerd bij TU delft!
Vind ik niet Keuringsdienst van waren is de officiele instantie, hij is een gup met een tv programma!quote:
Zo lang hij maar niet door het gehakt is vermalen dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie weet wat je te vreten krijgt daarM'n oom werkt er en is volledig doorgedraait...
Gódkolere kan in Hemelsnaam die ouwe zijn topic weer open? Dit gejank is bijkans nog erger dan wat er afgesloten is....quote:Op maandag 14 januari 2013 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
I <3 zelfgemaakte kroketjes!
Over het algemeen.
Ken jouw recept niet,misschien is de ragout wel veel te bloemig.
Zaad op de snor van Hitler!
Ja sorry anders was deze post te Libelle
Ga even in FB klagenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gódkolere kan in Hemelsnaam die ouwe zijn topic weer open? Dit gejank is bijkans nog erger dan wat er afgesloten is....
Heb er 25 jaar gewerkt en ik leef nog dusse...quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie weet wat je te vreten krijgt daarM'n oom werkt er en is volledig doorgedraait...
Hij leeft ook nog hoor, vraag alleen niet hoequote:Op maandag 14 januari 2013 18:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb er 25 jaar gewerkt en ik leef nog dusse...
Hoi Marrije, in Amsterdam is het alweer gestopt, af en toe een klein vlokje maar daar blijft het bij, ben gek op sneeuw, maar als er ongelukken gebeuren of te glad dan hoeft het van mij ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben gewoon een paar keer weg gegleden met de auto![]()
En ook een fietser op haar gat zien gaan.
In het goed bekeken programma De Smaakpolitie is Rob Geus beëdigd keurmeester die de kwaliteit van de Nederlandse horeca streng in de gaten houdt. Rob is streng, strikt en allergisch voor onhygiënische toestanden. Robs bekendste uitspraak “Daar word ik (niet) vrolijk van” is steeds vaker te horen in Nederland.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:35 schreef BendeBielzen het volgende:
"Welke opleiding(en) heb je gevolgd?
Koksschool, aankomend kok, zelfstandig werkend kok, dieetkok, management, leermeester. "
Bron: http://www.robgeus.nl/biografie
Niks met Keuring te maken
Dat is triest, maar ik heb er veel lol gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 18:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hij leeft ook nog hoor, vraag alleen niet hoe
stuur BOB eens langs, ziet er lekker uitquote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Met gebakken ei en augurkjes en atjar van conimex!
Maar hoe dan? Hij heeft er dus geen papieren voor... of die site klopt niet natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 18:39 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
In het goed bekeken programma De Smaakpolitie is Rob Geus beëdigd keurmeester die de kwaliteit van de Nederlandse horeca streng in de gaten houdt. Rob is streng, strikt en allergisch voor onhygiënische toestanden. Robs bekendste uitspraak “Daar word ik (niet) vrolijk van” is steeds vaker te horen in Nederland.
Waar honderdduizenden mensen naar kijken. Als je keuken gewoon schoon is en je waren op orde, zoals het hoort dus, doe je er m.i. beter aan hem even binnen te laten.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind ik niet Keuringsdienst van waren is de officiele instantie, hij is een gup met een tv programma!
toch wel op je blote voeten en met een lapje voor je gevalletje hequote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Houwe zo, kolerezooiVanavond laat doe ik mij warmwaterdans achter in de tuin
Oh daar wordt goed op gelet hoor het schoonmaken van de keukens in de kantines.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar honderdduizenden mensen naar kijken. Als je keuken gewoon schoon is en je waren op orde, zoals het hoort dus, doe je er m.i. beter aan hem even binnen te laten.
Precies!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Iets leuks uit Rob Geus zijn biografie.
"Wat is je grootste ergernis?
Dat mensen zich meer voelen dan anderen (en niet zichzelf kunnen zijn). "
Wat zal hij een bloedhekel aan zichzelf hebben
Ach... zo heb je ook mislukkelingen die je aantal kijkers een paar uur per dag op 13 viewers zettenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Coos het volgende:
Als alle kloonen op hun verjaardag doodgaan hebben we er over een jaar geen last meer van.
Verveling?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat niet hè elke keer dat gedoe om een kloon te maken en dan 2 "posts of glorie" en dan weg kloon ....... Ik bedoel waarom toch al die moeite
Betonnen plaat voor hun kop.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat niet hè elke keer dat gedoe om een kloon te maken en dan 2 "posts of glorie" en dan weg kloon ....... Ik bedoel waarom toch al die moeite
Te veel tijd mischienquote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
Als het dezelfde persoon is die aan een kant van die telefoonlijn te horen was dan is tijdverspilling wel het laatste waar die zich zorgen om hoeft te maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
Hey kerelquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Sjek.. dat je nog tijd hebt zeg...
Inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het dezelfde persoon is die aan een kant van die telefoonlijn te horen was dan is tijdverspilling wel het laatste waar die zich zorgen om hoeft te maken.
Gelukkig is fok heel groot. .;)quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het loopt af hé? Langzaam, je merkt er haast niets van....
Jahh.. daar verderop in Fok is er ook niets aan de hand...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Gelukkig is fok heel groot. .;)
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het dezelfde persoon is die aan een kant van die telefoonlijn te horen was dan is tijdverspilling wel het laatste waar die zich zorgen om hoeft te maken.
Hoi Jacqquote:
Wij hadden vanmorgen laagje sneeuw, nu nog ff niet, maar er komt wat aan zeggen ze!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook. Er ligt wel een mooi laagje.
ja geef nog eens aubquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb geen natuurijs nodig, heb je mijn filmpje gemist zeker?
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, de actualiteit is alweer verlopen.. maar ergens in gesloten staat 'ie..
En wat onwetendheidquote:
Vond ik vroeger een lekker ding Georg Kajanus, mijn broer had er lp's vanquote:
Georg GladJanusquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vond ik vroeger een lekker ding Georg Kajanus, mijn broer had er lp's van
kssssssssssstquote:
Die ken ik al, waarvan ook alweerquote:
dat ik je zoon duidelijk maakte dat ie beter naar die meiden kon kijken dan naar dit..quote:
Ow ja, en je had wel gelijk zei die "das waar"quote:Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat ik je zoon duidelijk maakte dat ie beter naar die meiden kon kijken dan naar dit..
Ondanks jou typies eigenwijze moederlijke vrouwelijke tegenstribellen!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow ja, en je had wel gelijk zei die "das waar"
Daar gaan we niet weer een discussie over voeren hequote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ondanks jou typies eigenwijze moederlijke vrouwelijke tegenstribellen!!!
Ik ga Raspoutine kijken ...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Daar gaan we niet weer een discussie over voeren he
Ikke Djangoquote:
Wat een zelfkennis petje afquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo nog ff een vrolijke noot er in!!!!!
tnxxxx, jij al gekeken?quote:
quote:
Je kunt niet alles hebben hequote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef mootie het volgende:
Wat een kutmuziek, op een enkel nummer na.
Sorryquote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef mootie het volgende:
Nee joh, ze doelde op Rockbitchquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij vindt Herman Brood en Jules Deelder ook zo leuk?
Oh ikke, ik dacht dat je Mootie bedoelde.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij vindt Herman Brood en Jules Deelder ook zo leuk?
Als er iemand een kutnummer plaatste was ik het welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, ze doelde op Rockbitch
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef mootie het volgende:
De grondlegger van de gipsy-jazz. Stond aan de wieg van Hot Club de France.quote:
Da's een feit!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Als er iemand een kutnummer plaatste was ik het wel
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Als er iemand een kutnummer plaatste was ik het wel
een premiejager, een lekker stoere negert met een paardquote:
Okquote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een premiejager, een lekker stoere negert met een paard
Al gekeken heks ?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gekeken slaventijd dus!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leuk visjesquote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de gezelligheid
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef kukelesoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vind ik ze er leuker uitzien
kicken film hequote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook zeker een hele goede film jaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit blijft toch de Klassieker der Klassieken![]()
Lekker voor dit soort koude winteravonden. Lijkt een lange film, maar bij deze is vier uur eigenlijk zo voorbij.quote:
ja maar dat is ook t mooist, geef er je eigen invulling aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker voor dit soort koude winteravonden. Lijkt een lange film, maar bij deze is vier uur eigenlijk zo voorbij.
Leuk ook dat er nog steeds hele discussies zijn over hoe het slot geïnterpreteerd moet worden.
Leone zelf heeft zich daarover altijd in stilzwijgen gehuld.
heb je daar nou sokken aan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Is Soury er ook vanavond?
Moest net aan haar denken.
[ afbeelding ]
Tintelvoeten.
Ik vind dit thema uit de film zo héérlijk droevig nostalgisch:quote:
Ik snap de besneeuwde benen niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je daar nou sokken aan?
kan niet he, moet je met je blote voeten doen
Dat zijn mijn blote voeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je daar nou sokken aan?
kan niet he, moet je met je blote voeten doen
dan vind ik dat er nu een moet komen met blote benenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Da's geen sneeuw maar een grijze joggingbroek.
Damn, ik had een keer of 5 gekeken, en zag sneeuw. Nu zie ik meteen joggingbroek en snap ik niet meer waar ik die sneeuw zag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Da's geen sneeuw maar een grijze joggingbroek.
Neuhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
dan vind ik dat er nu een moet komen met blote benen
We zijn hier helegaar vlokloos.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier zijn aan het eind van de middag ook maar een paar vlokken gevallen
De muziek is briljant, zoals in alle Leone/Morricone films.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit thema uit de film zo héérlijk droevig nostalgisch:
Het zal je buurman maar zijn. Zo'n gestreken bas, daar helpt geen isolatie tegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
Koptelefoon op, je moet de snaren horen grommen.
Truste!
Tegen rennende koters ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal je buurman maar zijn. Zo'n gestreken bas, daar helpt geen isolatie tegen
Da's waar. Ik ben erg blij op de bovenste verdieping te wonen en ook geen gezinnen naast me te hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tegen rennende koters ook niet
1 gezin naast me, de hele dag rent dat kind heen en weer op zijn hielen volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ben erg blij op de bovenste verdieping te wonen en ook geen gezinnen naast me te hebben.
Vervelend. Dan zit je volgens mij ook gewoon te wachten tot het kind eindelijk naar bed gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
1 gezin naast me, de hele dag rent dat kind heen en weer op zijn hielen volgens mij
Ook dat ja... wat ik niet begrijp is dat ze het zelf niet horen of in ieder geval gek worden van een heen en weer rennend kind lolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vervelend. Dan zit je volgens mij ook gewoon te wachten tot het kind eindelijk naar bed gaat.
Jij hebt geen kinderen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:09 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ook dat ja... wat ik niet begrijp is dat ze het zelf niet horen of in ieder geval gek worden van een heen en weer rennend kind lol
Als het een kind van een ander was zouden ze zich er wel aan storen, vermoedelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:09 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ook dat ja... wat ik niet begrijp is dat ze het zelf niet horen of in ieder geval gek worden van een heen en weer rennend kind lol
Of een cultuur verschilletjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het een kind van een ander was zouden ze zich er wel aan storen, vermoedelijk.
Dat kan ook. Als kerel thuis is moet het kind stil zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Of een cultuur verschilletjeVerstaan doet ze me ook amper en d'r kerel is altijd aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |