Beach is toch ook behoorlijk creatief?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef beach7 het volgende:
god wat ben ik mijn ouders ineens dankbaar.
Luther vind ik stiekem wél leuk![]()
Of Chimeidquote:Op maandag 14 januari 2013 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste Mooiboy..
Je kind Magikarp noemen, of Charizardquote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef LethalNinja het volgende:
maak mij maar wakker als ze echt leuke namen gebruiken
kinderen met pokémon namen bijvoorbeeld
Gewoon genoeg Proteins en Rare Candies geven, dan luisteren ze welquote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ie niet luistert tot je genoeg badges hebt
hey kankerzooi, zin om te voetballeh?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Trollouders
Of wat nou als je je kind kankerzooi noemt of zo, zou dat mogen?
Waarschijnlijk komt er een scheldkannonade achteraan waar de honden geen brood van lusten.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:11 schreef female81 het volgende:
Ik probeer me ongeveer voor te stellen hoe zo'n naam in het dagelijks leven klinkt.
"Divainchéliënne, kom je ééééétéééén!!!"
Hee, zo noemde ik mijn huisgenoot omdat 'ie elk weekend met een anders sletje thuiskwamquote:
Grolsch..quote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef Bluurgh het volgende:
Leffe
Je kind naar een biermerk vernoemen
blijkbaar kun je gewoon random iets noemenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wel handig tijdens ABCtjes, heb je eindelijk iets om de Q mee in te vullen
Vergeet Frits Sissing niet wanneer hij de namen moet uitspreken bij Opsporing Verzocht.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Saysem het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar de toekomstige pleegouders die die namen moeten leren uitspreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |