Shaniquaquote:Op maandag 14 januari 2013 09:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
Sterrenkinderen
Indigo-ouders
Sterre
Storm
Vlinder
Wolf
Hi Mom, i'm going to chill at Rehab.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
Die lijst
Eentje heet Rehab
En ReligionEn splinter
![]()
Ja want Woody Harrelson heeft best een kutleven ookquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef Mgolovic het volgende:
127. Woody![]()
Die jongen kan zich in een Engels sprekend land toch nooit vertonen.
kerelquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef Mgolovic het volgende:
127. Woody![]()
Toy Storyquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef Mgolovic het volgende:
127. Woody![]()
Damn, het ligt aan mijquote:Op maandag 14 januari 2013 09:27 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ja want Woody Harrelson heeft best een kutleven ook![]()
Voor de rest zijn het allemaal wet erge namen inderdaad
en ditquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef Mgolovic het volgende:
127. Woody![]()
Maar 19x... Henk sterft uitquote:Op maandag 14 januari 2013 09:28 schreef Rectum het volgende:
terechte klacht verder wat is er mis met henk
Poekelienquote:Op maandag 14 januari 2013 09:27 schreef LompeHork het volgende:
Barteljaap, Staats-Jan en Poekelien dangod-de-tering, dat doe je je kind toch niet aan? Je eigen vlees en bloed?
Ja dat dus "Barteljaap" en "Staats-Jan" zijn raar, maar kun je nog verbasteren naar "Jaap" en "Jan", maar Poekelien. Fucking Poekelienquote:
Trolloudersquote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef Knijpflesje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
Gewoon Poek, of Poekje zou die wel genoemd worden. Maar ik zou voor Lien gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gemiddelde levensduur van een persoon dat Poekelien heet is 13. Grootste oorzaak van overlijden, zelfmoord door middel van trein koppen.
Je moet ze de kost geven die dat doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
Je noemt je kind toch ook geen Mohammed
Het is een schande.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:37 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die dat doen.
Ik schat dan 15 tot 20 procent van de moslims hun kind zo noemen
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 14 januari 2013 09:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is een schande.
Noem me kind toch ook geen Adolf of zo. Of Saddam.
Jij en Heppie zeker!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef Hypocriet het volgende:
Fokje![]()
Oké welk FOK!stelletje heeft hun kind deze naam gegeven?
Als dat geen ongecontroleerd druk adhd kindje wordt dan weet ik het ook niet meer.quote:
LompeKoter natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef kwiwi het volgende:
LompeHork, hoe gaat jouw kind heten? LompHorkje?
15 tot 20 procent vernoemd hun kind naar een heilige.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:37 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die dat doen.
Ik schat dan 15 tot 20 procent van de moslims hun kind zo noemen
die zit voor zijn dertiende in jeugddetentie kan gewoon niet anders met zo'n naamquote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als dat geen ongecontroleerd druk adhd kindje wordt dan weet ik het ook niet meer.
Durf er geld op te zetten
hopelijk gaat sjipsjap zich nooit voortplantenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste Mooiboy..
En die eronder: Maxje-Saar?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met haar zusje Otteline. Ook mooi
Namen zijn daar wel aflopend zeg. Waarschijnlijk hoopt de hele familie/vrienden/omgeving dat er geen 5e komt.quote:
dat is dr tweede naam, dat vind ik dan nog niet zo erg.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:43 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Leonoortje is ook aardig klachtwaardig
Nog even en je wordt gepest omdat je géén achterlijke naam hebt zoals de rest.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Zitten wel een aantal potentiële pestgevalletjes tussen.
whehehehe, hij heet Markquote:Op maandag 14 januari 2013 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en je wordt gepest omdat je géén achterlijke naam hebt zoals de rest.
brennan? Aka bones.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik claim deze voor mijzelf, wegens herkenbaarheid:
Temperance
RicardoboyBijvoorbaat gedoemd om Gay te zijn.
Hont en Kadquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik noem mijn kinderen later gewoon fok en autistje
En zolderquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik noem mijn kinderen later gewoon fok en autistje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |