Dit is een beetje mierenneukerij imoquote:Op maandag 14 januari 2013 00:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet helemaal. Een boel mensen 'gedragen ' zich zoals zij waren toen zij 25 waren, maar uiten zich op een 50ste (nu zij geld, kinderen en aanzien hebben) een stuk anders.
Dat lijkt me een goed plan, Keyos.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Truste! Laten we trouwens het akkefietje van gisteren achter ons laten.
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:56 schreef Ryon het volgende:
Tegen mijn zin in toch nog de laatste post te pakken maar een goede kans om toch maar de belangrijkste uitspraak te noemen.
Nou, ik begrijp wat je bedoelt, maar in het kader van 'links lullen, rechts vullen' zit daar een essentieel verschil in.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:55 schreef Ties02 het volgende:
Weer Windmill
[..]
Dit is een beetje mierenneukerij imo
Je manier van uiten is te bepalen aan je gedrag
maargoed
Ryon snapt heel goed wat ik bedoeldequote:Op maandag 14 januari 2013 00:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp wat je bedoelt, maar in het kader van 'links lullen, rechts vullen' zit daar een essentieel verschil in.
Bestuursrecht 3 = rechtsbescherming.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:58 schreef Ties02 het volgende:
Wat houdt bestuursrecht 3 trouwens in? Is dat meer procesrecht, rechtsbescherming en alles?
Is maar 4 puntjes dus heel omvattend kan het niet zijn
Dus het is wel een belediging in jouw ogen. Was elite, dat ook geweest? Even voor de goede orde. Een aantal opmerkingen begonnen mij lichtelijk te irriteren, dat kan, dat gebeurt overal, kan ik niets aandoen. Ik bedoel er mee te zeggen, probeer het 'gewone' volk niet weg te relativeren. Vaak is er met de nuchtere kijk van die mensen niets mis. Dan lees ik dingen als 'dom volk', 'snappen niks', ''ach die 99% van de mensen die er geen reet van snapt', 'ze hebben geeneens gestudeerd' etc. Het is een houding die ik vaker tegenkom op de universiteit, al interesseren mijn studiegenoten zich over het algemeen weinig voor de politiek, helaas. Kan me nog een voorval herinneren met een docente, meisje: ''mevrouw wat stemt u'', docente:''PvdA lekker sociaal enzo,' meisje: 'maar die doen niks aan de integratieproblemen,,'''docente: ''ach kind, die bestaan toch ook helemaal niet.'' Met een houding van, doe nou toch niet zo dom. Kijk er gewoon een beetje voor uit dat je niet boven de meningen van anderen gaat staan die toevallig een andere weg bewandelen. Ik bleef even op de vlakte, uiteraard, en ging erna een beetje provoceren, maar zoiets wordt ook uitgelokt. Beetje bredere schouders mag wel hoor. Als je terugleest zie je dat ik helemaal niet begin te beledigen. Meer in de trand van, kijk uit dat je niet bij de schijnelite gaat behoren. Daarna begon in inderdaad wat te provoceren, reeds verklaard. Bah ik zit mezelf hier bijna te verdedigen, nergens nodig voor. Vriendjes? Gedogen? Eerwraak?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je ook niet van plan bent ons in ieder geval beargumenteerd te beledigen hou dan gewoon je mond in plaats van alleen maar te schreeuwen.
De stad zelf zeer zeker.quote:
Trouw supporter hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar de club die er vandaan komt niet?
Ah hoe gaat het met Veendam? Of toch aanhanger van ome Joop en Co?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh
hier trouw supporter van die club uit het oosten
Veendam in het oosten ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:15 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ah hoe gaat het met Veendam? Of toch aanhanger van ome Joop en Co?
*Proest*quote:Op maandag 14 januari 2013 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veendam in het oosten ja?Je doet wel WO toch?
Ja Jopie onze rots in de branding
Dus nou ligt Veendam ineens niet meer in het oosten?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veendam in het oosten ja?Je doet wel WO toch?
Ja Jopie onze rots in de branding
In het oosten van het noorden jaquote:Op maandag 14 januari 2013 01:17 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dus nou ligt Veendam ineens niet meer in het oosten?
Ik heb een deel van de serie op dvd aangeschaft vanwege de credits, en vanwege de lokaties in de jaren negentig. Grappig om te zien hoeveel en hoe weinig er veranderd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |