dat klinkt bekendquote:Op maandag 14 januari 2013 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]barsten in het scherm.
maar hij werkt nog wel
quote:
oeh, ja weer alarmquote:Op maandag 14 januari 2013 09:08 schreef crv het volgende:
Is de noodtoestand al afgekondigd ?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntimeter-sneeuw.html
ik ben al jarig geweestquote:Op maandag 14 januari 2013 09:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt bekend
ik heb mezelf voor mijn verjaardag dus maar een nieuw toestel cadeau gedaan
ik inmiddels ookquote:
Wat doen sommige ouders hun kinderen aanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
KLB / 'Creatieve' kindernamen 2012
Ik vind dat altijd zo grappig, die namen![]()
quote:
Zulke mensen moeten ze gewoon preventief ruimenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
KLB / 'Creatieve' kindernamen 2012
Ik vind dat altijd zo grappig, die namen![]()
als het andersom was had ik het ook geloofdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le’Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
Die komen uit de complete lijst. Ik vind het zo grappig![]()
Bovenste zijn meisjes, onderste jongens btw.
daarom zette ik het er even bijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
als het andersom was had ik het ook geloofd
Zulke namen zijn alleen te verantwoorden als de ouders geen autochtone Nederlanders zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le’Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
of chocolade kindjesquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zulke namen zijn alleen te verantwoorden als de ouders geen autochtone Nederlanders zijn.
Beetje van die negernamen, die heten vaak zo vaagquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le?Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
ik wacht op de 110 inch versiequote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef crv het volgende:
Iemand hem al besteld?
http://www.nu.nl/gadgets/(...)kost-28500-euro.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |