Van alle quotes is deze quote van Gus me door de maanden bijgebleven:quote:
Niet allemaal gelukkigquote:Op zondag 13 januari 2013 23:47 schreef Conchitaaa het volgende:
De meeste series hebben na het derde seizoen hun beste tijd wel gehad...
Heroes bijvoorbeeld en zo zijn er nog meer, zelf vond ik ook GoT season 1 beter dan season 2 dus moet nog maar eens zien of season 3 GoT goed gaat worden.quote:
Ik vond seizoen 4 van Dexter anders het beste seizoen..quote:
quote:
Heroes, daar kwam ik echt met moeite doorheen en het einde...hmmm lamequote:Op maandag 14 januari 2013 00:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heroes bijvoorbeeld en zo zijn er nog meer, zelf vond ik ook GoT season 1 beter dan season 2 dus moet nog maar eens zien of season 3 GoT goed gaat worden.
Dit idd.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef Conchitaaa het volgende:
[..]
Heroes, daar kwam ik echt met moeite doorheen en het einde...hmmm lame
Eerst volgde ik Heroes op TV, maar door vakantie ben ik toen afgehaakt. Daarna had ik ze allemaal gedownload en ben weer van voor af aan begonnen. Volgensmij heb ik nog nooit het einde gezien...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef Conchitaaa het volgende:
[..]
Heroes, daar kwam ik echt met moeite doorheen en het einde...hmmm lame
Oz, The shield, Sopranos en nog veel meer (en ook veel series die nu aan hun 4de seizoen beginnen en waar de rek echt nog niet uit is).quote:
quote:
Sopranos vond ik een waardeloos (voor de Sopranos standaard dan tenminste) laatste seizoen hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oz, The shield, Sopranos en nog veel meer (en ook veel series die nu aan hun 4de seizoen beginnen en waar de rek echt nog niet uit is).
[..].
Golden Globes stellen als prijs niets voor he, 85 freelance journalisten voor obscure blaadjes kiezen de winnaars en dan voornamelijk gebaseerd op van welke studio ze de meeste cadeautjes hebben gehad.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef Norrage het volgende:
En weer wint Homeland alle golden globes
Breaking Bad is een beetje een The Wire carrieren aan het hebben, dat het bijna geen prijzen wint
Goed de namen van de verschillende delen in de gaten houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:30 schreef iAvani het volgende:
[..]
Eerst volgde ik Heroes op TV, maar door vakantie ben ik toen afgehaakt. Daarna had ik ze allemaal gedownload en ben weer van voor af aan begonnen. Volgensmij heb ik nog nooit het einde gezien...
Vooral waar die oom opeens aan geheugenverlies leidt (ben de naam even kwijt) spanning weg...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sopranos vond ik een waardeloos (voor de Sopranos standaard dan tenminste) laatste seizoen hebben.
Breaking Bad heeft zat prijzen gewonnen en wordt ook bijna altijd genomineerd in meerdere categorieën. Volgensmij is de The Wire ooit 1x genomineerd voor een Emmy voor 'Best Writing' oid en dat was het dan voor alle 5 de seizoenen.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef Norrage het volgende:
Breaking Bad is een beetje een The Wire carrieren aan het hebben, dat het bijna geen prijzen wint
Ik weet, maar als BB genomineerd is vind ik het ook leuk als ze het winnenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Golden Globes stellen als prijs niets voor he, 85 freelance journalisten voor obscure blaadjes kiezen de winnaars en dan voornamelijk gebaseerd op van welke studio ze de meeste cadeautjes hebben gehad.
Een tiental afleveringen gezien, wat een verdomd saaie serie..quote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef Norrage het volgende:
Homeland is natuurlijk ook gewoon nieuwer. Verder spreekt het thema meer aan. Drugs is voor de typische Amerikaan sowieso een beetje taboe, zeker wanneer je er bepaalde moralistische vraagtekens bij kan zetten.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:44 schreef Dos37 het volgende:
Homeland is net nog iets commerciëler en beter in het verkopen van zichzelf lijkt me.
Mwah. Seizoen 1 van Homeland zat inhoudelijk juist wel goed in elkaar en was daardoor een stuk beter dan seizoen 2, dat in een soort 24 is veranderd. Maar goed, 24 heeft ook een keer beste serie gewonnenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een tiental afleveringen gezien, wat een verdomd saaie serie..
Maarja, het heeft de VS en terrorisme als thema, dus dat thema spreekt in de VS wel aan.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Bisamrat het volgende:
Ben de serie nu ook aan het kijken en ben op de helft van seizoen 4. Het eerste seizoen was echt top, daarna kakt het in. Het is allemaal zo voorspelbaar, loopt het een beetje gesmeerd, dan doen de hoofdrolspelers weer iets doms. Maar goed anders kan je geen seizoen vol kunnen krijgen lijkt mij.
Gus vind ik trouwens echt briljant spelen, hij redt de serie echt voor mij (zover ik ben).
Srs? Ik vond seizoen 4 en 5 echt briljant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Bisamrat het volgende:
Ben de serie nu ook aan het kijken en ben op de helft van seizoen 4. Het eerste seizoen was echt top, daarna kakt het in. Het is allemaal zo voorspelbaar, loopt het een beetje gesmeerd, dan doen de hoofdrolspelers weer iets doms. Maar goed anders kan je geen seizoen vol kunnen krijgen lijkt mij.
Gus vind ik trouwens echt briljant spelen, hij redt de serie echt voor mij (zover ik ben).
Bij het eerste seizoen dacht ik: Wtf am I watchingquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:10 schreef BoerBert het volgende:
Het eerste seizoen is underrated, dat welMaar ik vind het ook niet echt bepaald inkakken.
Nope, één van de vetste pilots ooit en de afleveringen / seizoenen hierna zijn stuk voor stuk geniaal imo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Doodloper het volgende:
Ben ik dan de enige die het vanaf S01E01 al geniaal vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |