Dat is al heel wat als je de gemiddelde man op datingsites ziet.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:30 schreef Andromache het volgende:
Ik heb afgesproken met mannen die een wel aardige foto hadden en enigszins leuke hobby's en die verder niet als een complete debiel overkwamen. Is dat te weinig kritisch?
Als je die kerels als potentieel relatiemateriaal zag ben je niet te weinig kritisch nee.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:30 schreef Andromache het volgende:
???? Ik snap er geloof ik niks van , dat online daten?
Ik heb afgesproken met mannen die een wel aardige foto hadden en enigszins leuke hobby's en die verder niet als een complete debiel overkwamen. Is dat te weinig kritisch?
O ja, eentje vond ik wel een stuk leuker dan de rest, echt een grappig en innemend profiel, en die heeft bij het afscheid 3 zoenen gekregen op mijn initiatief maar die heeft niet meer teruggesmst.
Als je al een drama maakt over een hoi hoi, dan kan je het zwaar gaan krijgen jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:30 schreef Andromache het volgende:
Neeeee dat was iemand anders. Ik vind 'hoi hoi' geen enkel probleem.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je al een drama maakt over een hoi hoi, dan kan je het zwaar gaan krijgen ja
Als je maar niet uit Limburg komt! Die was zo arrogant dat ik het niet meer waard vond om haar een sms terug te sturen, knap was ze wel!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:30 schreef Andromache het volgende:
O ja, eentje vond ik wel een stuk leuker dan de rest, echt een grappig en innemend profiel, en die heeft bij het afscheid 3 zoenen gekregen op mijn initiatief maar die heeft niet meer teruggesmst.
Daar worden je dates ook onzeker van he? ...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef Andromache het volgende:
ik vind het gewoon allemaal erg lastig. dateprofielen aanklikken doe ik vrij rationeel, 'zou wel bij mij passen misschien'. en dan op de date zelf voel ik 't vaak al binnen 2 seconden dat ik deze man he-le-maal niks vind. ik leun nog net niet achterover, haha, om maar geen 3 zoenen te hoeven geven
hoe dan ook, ik doe hier weer enorm veel inzichten op! ... nu even kappen. begin februari meld ik me weer.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar worden je dates ook onzeker van he? ...
Mannen die daar al onzeker van worden moeten eens wat ballen kweken. Jezus hey.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar worden je dates ook onzeker van he? ...
Ik date ook vrij snel, hoef niet uren of weken te smsen wat we allemaal in het dagelijks leven.. maar 3 zoenen.. kom op.. zelfs het een hobbit krijgt dan nog wel 3 zoenen van me, maar als er iemand arrogant gaat zitten doen dan loop ik inderdaad naar de Febo om een frikandel te bekken jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef Andromache het volgende:
ik vind het gewoon allemaal erg lastig. dateprofielen aanklikken doe ik vrij rationeel, 'zou wel bij mij passen misschien'. en dan op de date zelf voel ik 't vaak al binnen 2 seconden dat ik deze man he-le-maal niks vind. ik leun nog net niet achterover, haha, om maar geen 3 zoenen te hoeven geven
Mja dat ook wel, maar toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die daar al onzeker van worden moeten eens wat ballen kweken. Jezus hey.
Stukje beleefdheid.. en verschrikkelijk arrogant om dan maar "achterover" te gaan leunen..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die daar al onzeker van worden moeten eens wat ballen kweken. Jezus hey.
Oh oke! Sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Neeeee dat was iemand anders. Ik vind 'hoi hoi' geen enkel probleem.
Wat is dat dan? Val je niet binnen de categorie die zij zoekt of iets?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Dennisweb het volgende:
Ik zie op Knuz al dagenlang een meisje staan met een profiel waarvan 't lijkt dat ze wel bij me zou passen. Alleen balen dat het juist die leden zijn die 'zoekcriteria' aanzetten, waardoor je dus niet kunt chatten.
Geen idee. Zij zoekt mannen tussen de 20 en de 27. Ik ben 19. Zij ook, trouwens.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Val je niet binnen de categorie die zij zoekt of iets?
Misschien vrat hij zijn toetsenbord wel op nadien, weet jij veel.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef eefje801 het volgende:
Grappig ik heb bij "hoi hoi" hetzelfde beeld als DP heeft.
Andromache je doet niks verkeerd je hebt gewoon nog geen leuke man getroffen.
Hopman reageerde best wel goed op afzegging, misschien had hij wel hetzelfdeVond het prettig dat ik er eerlijk over was dus weer +1 voor eerlijkheid bij online daten. Liet wel een deurtje open maar hou het voorlopig bij mailen denk ik, geen verkeerde verwachting scheppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
En daar is in no way een weg omheen? Zo niet, jammer maar helaasquote:Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Geen idee. Zij zoekt mannen tussen de 20 en de 27. Ik ben 19. Zij ook, trouwens.
Gewoon je leeftijd op 20 zetten. Problem solved!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daar is in no way een weg omheen? Zo niet, jammer maar helaasnext!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |