Lees maar in andere topicquote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Oehh sof, loop je nou met me te flirten?
Ik heb gezegd dat je plaatjes shit waren en dat heeft een schok teweeg gebrachtquote:
hoe vaak moet ik nog uitleggen dat dat helemaal niet is wat ik probeerde te zeggen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je plaatjes shit waren en dat heeft een schok teweeg gebracht
En ik vind ze nog steeds shit, sorry. Heeft niets met jou als persoon te maken hoor, maar dat krijg ik niet uitgelegd hier
Uurtje vroeger dan mij. Ik ben niet jaloersquote:
aaawh dientje : ( alvast succes met opstaan! ik moet half acht. laat beginnen gelukkig.quote:
Haha, naja die OP was verneukt door Beach en die koekiegozer, en aangezien de vorige wel goede reacties kwamen dacht ik; ach, dan prop ik die er wel in. Maarja, dat was fucking lelijk met dat andere, dus dat had ik gauw gemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je plaatjes shit waren en dat heeft een schok teweeg gebracht
En ik vind ze nog steeds shit, sorry. Heeft niets met jou als persoon te maken hoor, maar dat krijg ik niet uitgelegd hier
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uurtje vroeger dan mij. Ik ben niet jaloers![]()
Lekker uitslapen dusquote:Op zondag 13 januari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh dientje : ( alvast succes met opstaan! ik moet half acht. laat beginnen gelukkig.
Nou ja, ik zeg het nogal bot maar ik draai er niet omheen, daar heb je niets aanquote:Op zondag 13 januari 2013 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, naja die OP was verneukt door Beach en die koekiegozer, en aangezien de vorige wel goede reacties kwamen dacht ik; ach, dan prop ik die er wel in. Maarja, dat was fucking lelijk met dat andere, dus dat had ik gauw gemaakt.
Nee, ik vind het alleen maar top!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg het nogal bot maar ik draai er niet omheen, daar heb je niets aan
Ik ben in ieder geval eerlijk. Er wordt wel eens gezegd dat ik te eerlijk ben waardoor ik mensen ongemerkt kwets. Maar ik had het idee dat jij wel tegen een stootje kon eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |