abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 13:48:18 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_354782
Persoonlijk vind ik dat de bewoners teveel manieren hebben om zich bezig te houden. Denk dat dat veel interessante ontwikkelingen wat in de weg zal staan.

De ping-pongtafel, hobbykamer (waar ze dan weer meteen een schaakbord maken), klimrek, etc.
Vind dat een beetje jammer. Denk dat dat één van de redenen is dat interessante gesprekken uitblijven.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_354796
Maar die dingen doen ze tenminste nog samen. In BB1 werd er in het begin enorm veel gelezen, toen werd er helemaal niet gepraat. Nu hoor je af en toe nog wat gesprek ertussendoor.
pi_354801
Die kippen hebben ook veel te veel afleiding, een veels te grote tuin en nog bewoners om zich heen telkens, dat zou ook flink beperkt moeten worden. Ik kan die kippen op deze wijze namelijk ook niet betrappen op goede gesprekken, laat staan dat er geneukt wordt
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 14:17:48 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_354835
Toch vind ik 't jammer. Het dagelijkse ritueel:

1 - Gymnastiek
2 - eten
3 - tafeltennissen
4 - kaarten
5 - beetje op 't klimrek hangen
6 - de was doen
7 - in de tuin hangen (ik wil dat 't iedere dag regent vanaf nu, kunnen ze elkaar al veel moeilijker ontwijken)
8 - zingen (moet verboden worden)

En dan 's nachts in bed een gesprek van een kwartier.

Waar blijft de diepgaande blik in de privé-levens ?

vrijdag 22 september 2000 @ 14:35:06 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_354874
Misschien is daarom de suggestie van Annet (die was 't toch?) om elke dag een 'serieus' praat-uurtje te houden nog niet eens zo slecht, want eigenlijk weten we van de meeste bewoners (muv Ali, die het alleen maar over zichzelf kan hebben) na een week nog vrijwel niets.

Aan de andere kant zit ik ook niet zo op een therapeutisch praatgroepje te wachten...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 22 september 2000 @ 14:59:00 #6
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_354937
quote:
Op 22 september 2000 13:48 schreef Danny het volgende:
Denk dat dat één van de redenen is dat interessante gesprekken uitblijven.
Oninteressante mensen voeren zelden interessante gesprekken, maar da's een flauw antwoord.
Er zitten in dat huis toch wat intrigerende persoonlijkheden die geheimen met zich meedragen, zoals Robin, Bianca, Jolanda en Leo niet te vergeten. Dat zou nog mooie gesprekken kunnen opleveren.
Dat pingpongen, kaarten, etc. zal op een gegeven moment toch ook wel gaan vervelen?! Misschien moet er een verbod komen op 31'en, dan zal de verveling gauw toeslaan.
BTW: ik voer zelf ook niet 24 uur per dag van die diepzinnige gesprekken. Doseren is beter.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 18:09:14 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_355399
Maar het mooie is nou juist dat ze zich gaan vervelen. Dan raken ze geïrriteerd etc. etc. en krijg je meer van het soort taferelen dat zich vanmiddag afspeelde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')