Ik gok dat je in de goede richting goktquote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Weka het volgende:
[..]
Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan? Vast iets met anussen en dergelijken.
nee dat is standaart voor hemquote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Weka het volgende:
[..]
Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan? Vast iets met anussen en dergelijken.
Frappant.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
Boven zee uit een helikopter gesprongen
Mijn vuist in jouw aars gestoken, en jij vond het nog fijn ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Weka het volgende:
[..]
Report richting mod gedaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn vuist in jouw aars gestoken, en jij vond het nog fijn ook.
badumtssj.pngquote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Scuidward het volgende:
Heb je geen wc-borstel voor dit soort grappen.
Jij stemde anders in hoor, jij stelde het zelfs voor! Ik deed het gewoon voor die ¤5000,-. En kan je die wet ook hier quoten?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Weka het volgende:
[..]
Virtuele aanranding is strafbaar volgens de wet.
Maar dat was niet virtueel.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Weka het volgende:
[..]
oh echt? waarom zit men op Call of Duty op met hun aars op mijn hoofd van mijn net gedode lichaam?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Weka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |