PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dat veld.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax speelt tot nu toe best wel slechtDie aanval van Vasco da Gama was wel mooi waar uiteindelijk die vrije trap uit kwam. Ik hoorde net dat Bernardo ook meedoet
Ben jij 'FC Balzak'?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Deze is wel het meest toffe, ik ga deze denk ik maken
Ik denk dat je Dumbfoundead bedoelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Jelle_96 het volgende:
Nee, geen PSY. Is zo'n Aziatisch rappertje met een petje die wel gewoon in het Engels rapt...
Hjbquote:
Mijn record vandaag is 0-3-3. Zojuist na de 0-4 in de 30e minuut maar de controller neergelegd, omdat ik geen zin had naar alle replays te kijken.quote:
Blijkbaar moet je met slechte teams spelenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn record vandaag is 0-3-3. Zojuist na de 0-4 in de 30e minuut maar de controller neergelegd, omdat ik geen zin had naar alle replays te kijken.
Ik pink weer even een traantje weg van het lachenquote:
Waarom trekt die gast zijn broek uit?quote:
Correct. Ik ga misschien voor de gein een team met spelers als Kone en Bent maken, low budget. Dat zal een stuk beter gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je met slechte teams spelen
Ja dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom trekt die gast zijn broek uit?
Zou jij dat niet doen als je een TOTY speler zou krijgen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom trekt die gast zijn broek uit?
Hehe, dat vind ik dan wel leukquote:
Alle pakjes voor echt geld zijn verkocht tegen een te lage prijs, en nu gaan ze hun droomspelers kopen. Maar wel positief voor jou toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf.Zlatan's prijs is dik gestegen ten op zichte van gister. Hoe bizar.
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle pakjes voor echt geld zijn verkocht tegen een te lage prijs, en nu gaan ze hun droomspelers kopen. Maar wel positief voor jou toch?
Ja inderdaad, heb nu Donk weggedaan want kan daar niet mee overweg.. verder nog tips? Net eerste wedstrijd verloren.quote:
Ik verlies nu ook op rij alles, wat een tering bende hier bij FIFAquote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Laatste poging vandaag met mijn IF Rooney team. Bij verlies moet ik nog gaan vrezen voor degradatie ook. Voor de verandering weer tegen een 5@tb team
Laat hem het spel maken. Ga gewoon defensief spelen en hou balbezit. Na een tijdje moet hij wel gaan jagen en kun je zelf gaan counteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Laatste poging vandaag met mijn IF Rooney team. Bij verlies moet ik nog gaan vrezen voor degradatie ook. Voor de verandering weer tegen een 5@tb team
quote:
Nee ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat je Dumbfoundead bedoelt.
Ik zag je wat duurdere team maar kon echt al gelijk zien dat die kwalitatief minder is dan zo'n goedkoop team manquote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Correct. Ik ga misschien voor de gein een team met spelers als Kone en Bent maken, low budget. Dat zal een stuk beter gaan.
Installeer shazam of soundhoud en als hij dan op de radio of waar je ook maar je muziek luistert langs komt weet je het.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Frustrerend om niet te weten hoe die titel en artiest heten...
Weet ik, het probleem is dat dat nummer nooit op de radio komt haha.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
Installeer shazam of soundhoud en als hij dan op de radio of waar je ook maar je muziek luistert langs komt weet je het.
MUZ / Help, ik zoek... #338quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Weet ik, het probleem is dat dat nummer nooit op de radio komt haha.
Wat een kansloze ezel.quote:
Wie dan nog meer ?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Al die Youtubers pakken TOTY's, tha fuck
Als ik EA was had ik de packs zo gescript dat elke youtuber met meer dan 20k subscribers een TOTY in een pack kreeg.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Al die Youtubers pakken TOTY's, tha fuck
Geef de users die dit spel al sinds het begin spelen ook wat gelukquote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Als ik EA was had ik de packs zo gescript dat elke youtuber met meer dan 20k subscribers een TOTY in een pack kreeg.
Levert minder op he.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geef de users die dit spel al sinds het begin spelen ook wat geluk
Blind-Babelquote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand nog een leuke gouden LB - LM combinatie die niet te duur is?
GOUDquote:
Ik hield gewoon mijn broek aanquote:
De Ceglie is kut, dat heb ik hier al eens eerder gezegd wat ik van hem vindquote:
Alba-Villa.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand nog een leuke gouden LB - LM combinatie die niet te duur is?
Vrij koppige ezel ben je dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1000 golden packs geopend
Onzin, het zijn allemaal bazenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zag je wat duurdere team maar kon echt al gelijk zien dat die kwalitatief minder is dan zo'n goedkoop team man
linkje nog een keer?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onzin, het zijn allemaal bazenMaar wat zou jij dan anders doen? Wel eindelijk weer eens gewonnen. Van 0-3 naar 5-4
quote:
Ik heb nog wel een 352 kaartje voor je.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kompany moet nog wel een 3-5-2 kaart, maar die zijn echt te duur nuVind Kompany misschien daarom niet zo goed spelen. IF Walcott heeft me ook nog geen erectie bezorgd, en IF Enrique heeft het veld al mogen ruimen voor Zogbia
gewoon Scott Sinclair op LMquote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kompany moet nog wel een 3-5-2 kaart, maar die zijn echt te duur nuVind Kompany misschien daarom niet zo goed spelen. IF Walcott heeft me ook nog geen erectie bezorgd, en IF Enrique heeft het veld al mogen ruimen voor Zogbia
Echt? Thanks man.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 352 kaartje voor je.
Het is niet dat ik m niet kan betalen, maar ben te gierig om een kaartje voor 2K te kopenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 352 kaartje voor je.
IF walcott heeft bij mij ook nog niet echt wat laten zien! hij wordt zelf bijgehouden door verdedigers, snap er niks vanquote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap ik, is ook wel te duur tochquote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet dat ik m niet kan betalen, maar ben te gierig om een kaartje voor 2K te kopen
Pietquote:
Ik heb achterin liever M'bia en Luiz naast Kaboul dan die andere 2quote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FC de huftersquote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb er 1 voor 100K opgezet, in 4-2-2-2
IF Skrtel is degene die nog een beetje functioneert. IF Walcott hou ik (als investering), maar ik ga hem wel vervangen in het elftal. Ik merk bij Agbonlahor veel en veel meer de snelheid dan bij Walcott. Als de trainingskaartjes gaan lopen dan opteer ik voor Agueroquote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb achterin liever M'bia en Luiz naast Kaboul dan die andere 2![]()
En Nani lijkt me ook 20x beter dan N'zogbia. Onder andere veel betere WF en workrates, om maar niet over de stats te beginnen
Walcott..dan lijkt zelfs Koné me beter
JIJ!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de 59ste pik je ze aan de lopende band op voor 900
Done.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb er 1 voor 100K opgezet, in 4-2-2-2
Vind jij Aguero (merkbaar) beter dan Koné? Heb nog steeds niet met Aguero gespeeldquote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Skrtel is degene die nog een beetje functioneert. IF Walcott hou ik (als investering), maar ik ga hem wel vervangen in het elftal. Ik merk bij Agbonlahor veel en veel meer de snelheid dan bij Walcott. Als de trainingskaartjes gaan lopen dan opteer ik voor Aguero
quote:
Ik had in Fifa 12 Aguero en Torres als duo, dat was vreselijk lekker voetballenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vind jij Aguero (merkbaar) beter dan Koné? Heb nog steeds niet met Aguero gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |