Niet poepiedruk?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
jep, maar goed het is natuurlijk sowieso behelpen in een hal skiën.
wel leuk was dat ze aan het trainen waren voor redbull crashed ice
30 stuks ja? Dan mogen ze mij doorzeven met een M16quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Kindertjes van een jaar of 5 zijn volgens mij nog wel leuk.
Precies!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kinderen zijn toch net als honden? Alleen leuk als ze van een ander zijn?
Ik vind de honden van een ander juist meestal niet zo leukquote:Op zondag 13 januari 2013 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kinderen zijn toch net als honden? Alleen leuk als ze van een ander zijn?
aan het eind van de middag wel, maar als je dan halverwege met de lift gaat hoef je niet te wachtenquote:
Andermans kinderen kunnen ook niet leuk zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind de honden van een ander juist meestal niet zo leuk.
Dat, ik vind onze eigen honden wel leukquote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind de honden van een ander juist meestal niet zo leuk.
ah een ouderwetsche opleidinkquote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe niet aan regeltjes of ezelsbruchetjes, ik schrijf het gewoon in één keer goed
Uitreksels lezen bedoel jequote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja de kloterij is dat 'Nederlands' op de middelbare school eigenlijk alleen maar lezen was. Boekbesprekingen, lezen, boekverslagen enzovoort.
Ik had juist wel nog veel spelling en grammatica in de 5e en 6e was erg nuttig!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef .Neovo. het volgende:
Klopt, ik zou liever veel meer grammaticale lessen hebben gehad, niet van die waardeloze boekbesprekingen.
Ik hoop dat ze er op het HBO wel wat meer aandacht aan gaan gevenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had juist wel nog veel spelling en grammatica in de 5e en 6e was erg nuttig!
Hoe lang wil je dat ze je reet nog afvegen? Leer het nou gewoon een keer goed, je hebt al twee keer de kans gehad.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er op het HBO wel wat meer aandacht aan gaan geven
Dit. Doe er zelf wat voor als je het wilt leren, wacht niet op een ander...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe lang wil je dat ze je reet nog afvegen? Leer het nou gewoon een keer goed, je hebt al twee keer de kans gehad.
Ik heb het gehad op de basisschool, daarna vergetenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe lang wil je dat ze je reet nog afvegen? Leer het nou gewoon een keer goed, je hebt al twee keer de kans gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |