abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121528336
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:

[..]

In vergelijking met mijn mede-havo'ers is het top hoor. Bij economie zit ik met mijn cijfer altijd bij de 3 beste van de klas.
Sorry, maar als je hoogste cijfer een 7 is, is dat niet bijzonder.
pi_121528456
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sorry, maar als je hoogste cijfer een 7 is, is dat niet bijzonder.
:( maarja dat doet er ook niet toe. Als ik 7 gemiddeld haal door een avond van te voren beginnen met leren vind ik het goed genoeg hoor.
pi_121528692
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:

[..]

:( maarja dat doet er ook niet toe. Als ik 7 gemiddeld haal door een avond van te voren beginnen met leren vind ik het goed genoeg hoor.
ja, maar op het hbo kan het soms, maar op het wo echt niet
pi_121528780
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

ja, maar op het hbo kan het soms, maar op het wo echt niet
Ik had eigenlijk helemaal niet op Havo thuisgehoord maar op VWO, maar dat lag deels misschien wel aan mijn motivatie: 6je is genoeg.

Wil op HBO en WO wel aan de bak hoor, krijg ik eindelijk de vakken die me interesseren en waar je echt wat aan hebt.

Hoe verstandig is het nou om te beginnen met 2 studies? Mij lijkt dat wel wat als na een jaartje blijkt dat ik dat wel aan ga kunnen. Gaat het mijn kansen vergroten op de arbeidsmarkt, meer verdienen etc?
pi_121529501
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk helemaal niet op Havo thuisgehoord maar op VWO, maar dat lag deels misschien wel aan mijn motivatie: 6je is genoeg.

Wil op HBO en WO wel aan de bak hoor, krijg ik eindelijk de vakken die me interesseren en waar je echt wat aan hebt.

Hoe verstandig is het nou om te beginnen met 2 studies? Mij lijkt dat wel wat als na een jaartje blijkt dat ik dat wel aan ga kunnen. Gaat het mijn kansen vergroten op de arbeidsmarkt, meer verdienen etc?
Ja ik zeg dat ook zo vaak. Nog nooit waargemaakt.

En ik kan niet zeker zeggen hoe verstandig het in jouw geval is. Het heeft natuurlijk ook een positief effect als je een leuke combi kiest.
pi_121536446
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:

[..]

Sws leren op de havo :')
2e studie is vanaf volgend jaar niet meer gratis volgens mij
pi_121537974
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:

[..]

Dit zijn allemaal universitaire studie's.
Heb je veel meer profijt als je het op universitair niveau gaat doen als HBO? Kan ik met 1 jaar HBO accountancy instormen op 1 van die studies? Mocht het mij te makkelijk afgaan. HAVO doe ik op mijn sloffen..
Als de kans daar ligt gelijk naar de universiteit doorstromen. De universiteit biedt zoveel meer!
pi_121550609
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Veel accountants pakken daarom een fiscale studie erbij.
Bron?
pi_121568322
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef President. het volgende:

[..]

Bron?
Mijn studieboeken waar meestal een Mr .... RA als auteur op staat
pi_121570998
Hmmm, na weer wat dingen uitgezocht te hebben spreekt accountancy mij toch wel aan, je moet wel altijd bij blijven studeren maar dat vind ik niet erg, verder ben ik ook goed met computers dus daar kom ik ook hardstikke goed mee uit de voeten. Ook de bonussen/doorgroeimogelijkheden als je goede resultaten hebt zijn voor mij een goeie motivatie :)

Mij lijkt het traject Accountancy HBO propedeuse (1 jaar) - Uni Accountancy - Uni Master Accountancy interessant, mocht blijken dat ik het eerste jaar HBO redelijk pittig vind dan krijg je:

Accountancy HBO (- schakelprogramma - Uni Master Accountancy)

En eventueel nog Fiscaal recht erbij nemen.
pi_121575481
Ja want je moet geweldig met computers zijn :+ Bonussen kan je overal halen. Als je AC gaat doen moet je op een gegeven moment ook kiezen voor controle en samenstel, dat je het in ieder geval weet ;)
pi_121575902
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef MJ23 het volgende:
Ja want je moet geweldig met computers zijn :+ Bonussen kan je overal halen. Als je AC gaat doen moet je op een gegeven moment ook kiezen voor controle en samenstel, dat je het in ieder geval weet ;)
Als economie docent ga je geen bonussen krijgen.
pi_121577830
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijn studieboeken waar meestal een Mr .... RA als auteur op staat
Tsja, om aan de hand daarvan te stellen dat veel accountants er een fiscale studie naast / achteraan doen lijkt me wat voorbarig.
pi_121582515
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Als economie docent ga je geen bonussen krijgen.
Gelukkig draait het leven om bonussen.

Beroep zonder bonus kiezen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')