Sorry, maar als je hoogste cijfer een 7 is, is dat niet bijzonder.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn mede-havo'ers is het top hoor. Bij economie zit ik met mijn cijfer altijd bij de 3 beste van de klas.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar als je hoogste cijfer een 7 is, is dat niet bijzonder.
ja, maar op het hbo kan het soms, maar op het wo echt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
[..]maarja dat doet er ook niet toe. Als ik 7 gemiddeld haal door een avond van te voren beginnen met leren vind ik het goed genoeg hoor.
Ik had eigenlijk helemaal niet op Havo thuisgehoord maar op VWO, maar dat lag deels misschien wel aan mijn motivatie: 6je is genoeg.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, maar op het hbo kan het soms, maar op het wo echt niet
Ja ik zeg dat ook zo vaak. Nog nooit waargemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk helemaal niet op Havo thuisgehoord maar op VWO, maar dat lag deels misschien wel aan mijn motivatie: 6je is genoeg.
Wil op HBO en WO wel aan de bak hoor, krijg ik eindelijk de vakken die me interesseren en waar je echt wat aan hebt.
Hoe verstandig is het nou om te beginnen met 2 studies? Mij lijkt dat wel wat als na een jaartje blijkt dat ik dat wel aan ga kunnen. Gaat het mijn kansen vergroten op de arbeidsmarkt, meer verdienen etc?
Sws leren op de havoquote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
[..]maarja dat doet er ook niet toe. Als ik 7 gemiddeld haal door een avond van te voren beginnen met leren vind ik het goed genoeg hoor.
Als de kans daar ligt gelijk naar de universiteit doorstromen. De universiteit biedt zoveel meer!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal universitaire studie's.
Heb je veel meer profijt als je het op universitair niveau gaat doen als HBO? Kan ik met 1 jaar HBO accountancy instormen op 1 van die studies? Mocht het mij te makkelijk afgaan. HAVO doe ik op mijn sloffen..
Bron?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Veel accountants pakken daarom een fiscale studie erbij.
Als economie docent ga je geen bonussen krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef MJ23 het volgende:
Ja want je moet geweldig met computers zijnBonussen kan je overal halen. Als je AC gaat doen moet je op een gegeven moment ook kiezen voor controle en samenstel, dat je het in ieder geval weet
Tsja, om aan de hand daarvan te stellen dat veel accountants er een fiscale studie naast / achteraan doen lijkt me wat voorbarig.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn studieboeken waar meestal een Mr .... RA als auteur op staat
Gelukkig draait het leven om bonussen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Als economie docent ga je geen bonussen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |